~time skip~
Pov George:
Ráno jsem se vzbudil v 6:16. Vstal jsem z postele, oblékl se do něčeho normálního, vzal si nějaké věci. Napsal jsem Dreamovy na kus papíru, že už jsem musel jít domů a vyšel jsem z baráku. Domů se mi sice vůbec nechce, ale nechci Dreama otravovat. Musí být ve stresu z toho, co se mi děje. Nechci aby se stalo něco i jemu.
Už jsem před svým barákem. Vešel jsem dovnitř a hned jsem viděl svého tátu a strejdu. Oba jsou totálně na mol. Úžasný.
(Gs= George strejda)
G= „a-ahoj. Už jsem doma“
Gs= „nazdar“
Gt= „co tady kurwa zase děláš?! Vyhodil jsem tě!“
G= „já vím. Ale neměl jsem kde být.“
Gt= „mazej do tvého pokoje!“
Odešel jsem a zase jsem začal brečet.
Pov Dream:
Ráno jsem se vzbudil v 9:35 a George jsme neviděl. Prošel jsem celí dům a George nikde. Sedl jsem si do kuchyně a přemýšlel jsem, kde by mohl George být. Najednou jsem si všiml nějakého papírku.
Ahoj Dreame. Omlouvám se ale už jsem šel domů. Nemůžu u tebe být pořád. Nechci aby jsi byl ve stresu kvůli tomu co se mi děje. Nechci aby jsi kvůli mě mušle řešit něco s psychologem a taky nechci, aby jsi skončil jak já. Děkuji že jsem u tebe mohl zůstat. Btw ráno jsem se díval na mobil a zjistil jsem, že máme 2 týdny prázdniny, kvůli tomu že nefunguje elektřina. Doufám že se uvidíme.
George :]Když jsem si to přečetl, tak jsem začal totálně zmatkovat. Bojím se, že mu rodiče něco udělají. Třeba ho zase zmlátí nbeo něco takového. Rozhodl jsem se že mu zavolám. George to hned zvedl
Rozhovor:
G= „ahoj. Co potřebuješ?“
Myslím že brečel.
D= „proč jsi odešel?!“
Trochu jsem na něj zvýšil hlas. Bál jsem se o něj.
G= „omlouvám se. Já-“
D= „Georgi mě nezajímají nějaké omluvy! Proč jsi nemohl počkat až se vzbudím?!“
Byl jsem hrozně naštvaný ale asi zbytečně moc.
G= „moc se omlouvám. Fakt se strašně omlouvám. Nechtěl jsem abys byl ještě víc ve stresu. Strašně mě to mrzí. Ještě jendou se omlou-“
Ani to nedořekl a někdo mu vešel do pokoje. Slyšel jsem George jak začal brečet a potom to hned típl. Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem jenom napsal Georgovy ať mi potom napíše, jeslti je vše v pořádku.
Pov George:
Seděl jsem na posteli a brečel. Najednou mi začal volat Dream. Byl hodně naštvaný. Bál jsem se, že se semnou už nebude chtít bavit. Když jsem se Dreamovy omlouval, tak přišel můj táta s páskem v ruce. Začal jsem zase brečet, rychle típl hovor a zahodil mobil, aby mi ho táta nevzal.
Gt= „s kým jsi to kurwa zase mluvil?! Zase ten kluk?! Seš snad teplej nebo co?! Chceš zase zbít?! Asi ne, že?! Neboj čeká tě horší trest!!“
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
AléatoireI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse