Pov George:
Dream ještě jedl svoji snídani. Já jsem se mezitím převlékl, vyčistil zuby a podobný věci.
Sedím na gauči a Dream si vedle mě sedl. Nemám šajna kdy se stihl převlíct but nvm.
D= „nechceš jít ven?"
Pov Dream:
„nechceš jít ven?" zeptal jsem se George. Vůbec se mu nechce nic dělat. Nejspíš bude unavenej. Přeci jen má kruhy pod očima.
George se na mě ani nepodíval, a pouze zavrtěl hlavou na nesouhlas.
D= „ale notaaak. Pojď ven. Nemůžeš bejt furt zalezlej"
Pov George:
Dream prostě nechápe to, že jsem fakt unavenej. Nemám žádnou motivaci k tomu, abych něco dělal. Navíc když jsem utíkal z domu, tak jsem byl venku dost dlouho. A ještě k tomu jsem byl venku jen kvůli tomu, že jsem neměl jinou možnost.
Dream se mě pokoušel přemlouvat, ale pak zjistil, že to nemá cenu.
D= „hele tak já půjdu do obchodu něco koupit. Tak za cca 30min přijdu, okay?"
G= „okay."
Dream si vzal prachy a šel si obout boty. Řekl mi „čau" a odešel.
Teď jsem tady sám.Sedím asi 10 minut na gauči, a celou dobu brečím. Cítím se fakt strašně. Nejspíš bych měl být šťastnější bcs jsem momentálně pryč od mojí pošahané rodiny, ale já jsem stále cítím hrozně.
Vstal jsem z gauče, a šel do kuchyně. Našel jsem nějakou skříňku s alkoholem, a vzal jsem si nějakej rum nebo co to bylo. Byl už načatej, tak jsem si ho vzal, a šel si sednout k jídelnímu stolu bcs proč ne.
Otevřel jsem flašku, a začal pít rovnou z ní. Jestli nebudu opilej teď, tak už nikdy.Pov Dream:
Asi nebyl nejlepší nápad nechávat George samotného. Doufám že si nic neudělá.
Už jsem na cestě domů a uvědomím si, že jsem venku strávil místo 30min hodinu. Trošku jsem přidal do kroku, a za 10 minut jsem byl doma.
Když jsem vešel do obýváku, tak tam nikdo nebyl. V pokoji taky ne a v koupelně taky. Pak jsem si vzpomněl, že mám vlastně ještě kuchyň. Když jsem vešel do kuchyně, můj pohled se zastavil u George, kterej měl vedle sebe vypitou flašku rumu, a pil další.
D= „GEORGI?!"
Fakt jsem ho tady neměl nechávat.
G= „máš skoro hodinu zpoždění."
Šel jsem si sednou vedle George.
V jedné ruce držel flašku, a druhou rukou si zakrýval obličej.
Dal jsem mu ruku pryč z obličeje, vzal jsem ho za bradu a natočil mu hlavu směrem ke mě. Měl totálně rudý oči od pláče, a fakt z něj táhl chlast. Ale nějak moc opile nevypadal. Připitej pravděpodobně byl, ale opilej ne. Díky bohu.
Vzal jsem mu flašku z ruky, a dal jí na druhý konec stolu, aby už nemohl pít.G= „vrať mi to"
Řekl to totálně bez duše. V jeho hlase bylo slyšet, že má co dělat, aby se zase nerozbrečel.
D= „promiň, ale nedám ti to. Už jsi vypil flašku a půl. To bohatě stačí."
Otočil ode mě hlavu pryč, dal si ruce na stůl, a lehl si na ně (doufám že chápete jak to myslím xd). Začal potichu brečet.
D= „nechceš si jít lehnout? Vypadáš unaveně"
G= „jsem v pohodě."
Doslova tady přede mnou brečí.
Co se to s tebou děje Gogy..
Nějak jsem ho vzal, a dal ho na gauč.
Byl v tryčku, tak jsem mu dal svoji mikinu.
On si lehl, a vypadalo že usne. Chtěl jsem jít teda uklidit ty flašky, ale George promluvil.
G= „budeš tady prosím semnou?" řekl to strašně potichu. Bylo slyšel že je fakt vyčerpanej.
Řekl jsem na to pouze „okay" a šel jsem si za nim lehnout. (obrázek na začátku kapitoly but imagine že Dream nespí ;))
George hned usnul, a já jsem jenom poslouchal, jak dýchá.
_______________________________________
Čágo. Konečně dlais kapitola. Tentokrát delší.
Děkuju moc za 3k přečtení. Mega si toho vážím <3
Jsem ráda za každé hlasování a komentář. Jsem ráda že vás tento příběh zatím pravděpodobně baví.
Omlouvám se za chyby.
ILY ALL! :] <3
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse