Pov George:
Dream se mě zeptal, jestli mu nechci říct na co jsem si vzpomněl. Neměl jsem moc energii na to, abych o tom mluvil, tak jsem si vyhrnul rukávy. Nevím jestli to byl dobrý nápad, ale budu doufat že jo.
Dream se na mě vyděšeně podíval. Nejspíš moc nevěděl co říct. Se mu nedivím, taky bych nevěděl.
Přisedl si ke mě blíž a opatrně mě chtil za jendu ruku, aby se na ni mohl podívat z blízka. Samozřejmě si vybral tu, na které jsem měl víc modřin a řezných ran.
Když jsem se společně s Dreamem díval na tu ruku, tak jsem si zase vzpomněl na Marry a začali mi po tvářích stékat slzy. Dream si toho všiml a obejmul mě.Pov Dream:
Když si George vyhrnul ty rukávy, tak jsem fakt nevěděl co na to říct. Teď jsem si jistej tím, že ho domů nepustím. Nedokážu si představit co všechno se mu za život stalo. Má strašně moc řezných ran, ať už starších nebo novějších, má strašně moc modřin a škrábanců.
Chytl jsem mu jednu ruku, abych si ji prohlédl víc z blízka.Chvilku jsem si prohlížel jeho ruku, a uviděl jsem jak Georgovy padají na ruku slzy. Podíval jsem se na něj, pustil jsem mu ruku a obejmul jsem ho. On mě hned obejmul na zpět, a o dost pevněji.
Chvilku jsme se objímali, a všiml jsem si, že mj usnul v náručí. Nedivím se mu. Musí být že všecho hrozně unavenej. Dal jsem mu rukávy od mikiny zpátky dolů.
Lehl jsem si s ním, a koukal na něj jak spí. Doufám že teď už bude šťastnější.
Uběhlo tak 15 minut a já si začal uvědomovat, že ho nejspíš fakt miluju. Nemám tušení jak je to do prasele možný, but yeah. Reálně jsem ho celej život nenáviděl, a teď jsem si uvědomil, že ho miluju. Pořád v hlavě vidím jeho úsměv, oči, pořád si vybavuji to, jak mě v noci obejmul atd. Prostě na něj pořád myslím.
Jak mu to řeknu? Miluje mě taky? Je vůbec gay nebo alespoň bi? Co když se mnou prostě chodit chtít nebude? Věří mi vůbec? Asi jo když mě že objímá. Co když mě bere pouze jako kamaráda?
Tyto otázky, a ještě milion dalších mi pořád běhali v hlavě.
_______________________________________
Guys sorry za tak krátkou kapitolu but nevim co sem mám dál napsat. Pls dont kill me. Další kapitola snad bude delší ;). Btw sorry že moc často nevydávám kapitoly but buďto nemám čas a nebo jsem extrémně únavená. So I hope u understand.
Omlouvám se za chyby ;)
Doufám že jste všichni měli fajn den.
ILY ALL! :] <3
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse