Pov Dream:
George usnul překvapivě rychle. Napsal jsme Karlosovy, že už může přijít, a za necelých 30s seděl vedle mě na gauči.
K= „tak co?“
D= „skoro mě nevnímal a nechtěl se mnou moc mluvit“
Karl chvíli nad něčím přemýšlel a asi po 3 minutách konečně přerušil to ticho v místnosti.
K= „měl by jít k psychologovy. Není na tom dobře a fakt potřebuje pomoc“
D= „to už zkoušel, ale nic tomu chlapovi neřekl. Odmítá se svěřovat cizím lidem“
K= „na jendu stranu je možná lepší že nic neřekl, protože by ho možná poslali do léčebny“
D= „ale co s ním chceš dělat. Jak mu chceš pomoct?“
Řekl jsem to docela nahlas, tak doufám, že se Gogy neprobudil.
K= „musíme se s ním snažit víc mluvit. Chápu že má problém někomu věřit a popisovat někomu svoje pocity, ale musí. Musíme mu pomoct. Tohle by nemuselo dopadnout dobře“
Jenom jsem kývl a sledoval George jak spí. Je roztomilej.
Po chvíli sebou George začal cukat.
Začal jsem ho budit, a když se probudil, vypadal docela v pohodě. Pak chvíli čuměl na jedno místo, a pak začal trošičku brečet a obejmul mě.
V objetí začal brečet tak 2x víc.Jendou rukou jsem ho hladil po vlasech a druhou rukou jsem ho hladil na zádech. S Karlosem jsem se na sebe podívali, a upřímně jsme moc nevěděli co dělat.
Když se George trochu uklidnil, tak nám odmítal říct, co se mu zdálo. Když jsme se pokoušeli zjistit proč to nechce říct, tak se zase rozbrečel. Radši jsme to nechali být a šly jsme se koukat na Netflix.
Když byla asi 1h odpoledne, dostaly jsme s Karlosem hlad. Domluvili jsme se že půjdeme do pizzerie bcs to bylo nejblíž.
George se celou cestu do té pizzerie choval divně. Když jsem se sním chtěl bavit, tak spomalil krok, aby šel dál za námi. Nechtěl jsem aby se cítím nekomfortně, tak jsem ho nechal jít kousek za námi.
K= „nevíš co s ním je?“
D= „nevim. Od včerejška se chová divně. Je z něčeho nervózní.“
K= „hele můžu si s ním zkusit promluvit jestli chceš“
D= „zkusit to můžeš no“
K= „okay. Btw jak to mezi vámi je? To že ho balíš vim, ale co on?„
Karl je občas fakt upřímnej. Třeba zrovna teď. Ta jeho upřímnost mě trochu zarazila, ale od něho jsem celkem zvyklej.
D= „hele já ho nebalim. Jen se snažím o to, aby alespoň trochu viděl, že ho pravděpodobně crushuju. Toť vše. Ale jak to cítí on, to fakt nevim“
Karl se na mě jenom usmál a dál se soustředil na cestu.
Za cca 5 minut jsme byli v pizzerii. Sedli jsme si k nějakému stolu pro 4. George seděl vedle mě a Karl naproti mě. Gogy měl kapuci, a pořád se rozhlížel kolem sebe. Bylo tady dost lidí, takže se asi necítil moc safe. Něžně jsem ho chytil za ruku a on propletl naše prsty. Držel mě docela pevně (za tu ruku ;)). S Karlosem jsme si objednali nějaké random pizzy a George si objednal pouze vodu. Snažil jsem se ho přemluvit, aby si dal nějaké jídlo, ale pořád odmítal.
Když jsme s Karlem jedli tu pizzu, tak jsem "přinutil" George, aby si dal jeden kousek. Dvakrát si kousl a odešel, nebo spíš doběhl na záchod.
K= „jdu radši za nim“
Než jsem stihl něco říct, tak Karl byl pryč.
Pov Karl:
Když George šel na záchod, byli mi jasný, že to bude chtít vyzvracet. Šel jsem hned za ním a bylo mi jedno, že ta pizza bude studená. Dreamovy to asi nedošlo, tak zůstal sedět a dal jedl svoji pizzu.
Když jsem přišel na ty záchody, tak jsem viděl jít George k jedné kabince. Když mě viděl, tak do té kabinky rychle vešel a zamkl se. Slyšel jsem George poruchu brečet, takže mi bylo jasný že tady nikdo není, proto si s ním o tom můžu nějakým způsobem promluvit.
K= „Georgi, můžeš prosím vylézt?“
G= „ne. Můžeš prosím odejít?“
K= „nemůžu tě tady takhle nechat..“
G= „prosím. Chci bejt sám“
Teď dost zadržoval pláč. Nedivím se mu.
K= „okay, ale slib mi že neuděláš žádnou blbost.“
G= „okay, ale už jdi prosím.“
Odešel jsem a přes dveře jsem slyšel jak George brečí. Je mi ho líto, ale nemůžu ho nutit se mnou mluvit.
Když jsem přišel zpátky za Dreamem, řekl jsem mu že George teď chce být chvíli sám a dal jsme se o tom nebavili. Na Dreamovy bylo vidět že se o George boji. Snažil se vypadat že je v poho ale byl z toho docela vystresovanej.
_______________________________________
Dobrý večír. Děkuju moc za 9k přečtení a děkuju moc za všechny hlasy. Strašně si toho vážím, a jsem rád, že se vám knížka líbí.
Omlouvám se za všechny chyby.
ILY ALL! <3
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse