1 styczeń
Że całuję się z Michałkiem.
Oderwałam się od ust Michasia przytulając się do niego. Czy żałowałam? Nie, lecz jestem pijana. Zobaczymy jak będę myśleć na trzeźwo.
Dochodziła godzina 2 gdy Misiek prosił mnie abyśmy poszli już spać. Ludzi już nie było. Zostali tylko chłopacy i Kaja.
- Meczyk chodź spać- powiedział już chyba po raz setny Matczak.
- Mata, Szmata - Powiedziałam I wstałam.
Byłam już z chłopakiem u siebie w pokoju. Zaczełam się rozbierać. Byłam w samej bieliźnie gdy blondyn założy mi swoją koszulkę. Położyłam się do łóżka a zaraz koło mnie położył się brązowooki.
- Wszyscy już poszli - Odparł.
- Dobranoc maluszku - Powiedział całując mnie w czoło.
Po chwili już spałam.
Rano godzina 11.30
Obudziłam się i zobaczyłam przed sobą słodka twarzyczkę Michała. Pamiętam wszystko co się wczoraj działo i nie żałuję. A zresztą on pewnie nie będzie pamiętał.
Zeszłam z łóżka I zaczełam się ogarniać. Włosy zostawiłam rozpuszczone. Zrobiłam trochę mocniejszy makijaż. Nałożyłam na siebie czarny top, spódniczkę plisowaną w kratke oraz zakolanówki. Ze względu że było zimno zarzuciłam na ramiona zwykłą szarą bluzę Michałka. Gdy Byłam już gotowa wstawiła szybko post na ig i zeszłam na dół robić śniadanie.
Lara.a
Lara.a : dziękuję że byliście ze mną w 2021 i mam nadzieję że będziecie w 2022 kocham was 💗
@k.ja.a
@33mata
@33szczepan
@33wygus
@33tadeo
@antos.ez
@karinka.malinka@33mata i 1542 inne osoby polubiły.
66 kom
@k.ja.a : Kocham cie Lara 😘
|
@Lara.a : 😘💗@33mata : Maluszku zawsze bede 💋🙏🏼
|
@Lara.a : ❤❤❤@33szczepan : My będziemy
|
@33tadeo : Tak
|
@33wygus : Zawsze Lara
|
@Lara.a : Kocham was ❤❤❤@w.dupie_mam.je: Świnia
@Antos.ez : Sexy jesteś
@karinka.malinka : Ten rok będzie nasz laski
|
@k.ja.a : Na 110%
|
@Lara.a : Będzie najlepszy !!!Byłam na dole i robiłam właśnie kanapki sobie i dla Michała gdy do kuchni weszła moja mama.
- Cześć Kochanie- powiedziała przytulając mnie - Jak było wczoraj?
-Bardzo, bardzo dobrze a u was? - Zapytałam z uśmiechem.
- Też bardzo dobrze. Arletta trochę stresów się że Misiek nie wrócił do domu - Powiedziala.
- Matczak jest u nas - Odpowiedziałam bez żadnych uczuć .
- O to świetnie. Zadzwonię do Arletty i jej powiem zeby się nie martwiła.
- Mamo mata ma już 21 lat. Jest dorosły - Powiedziałam.
- Tak samo dorosły jak ty - Powiedziała i wyszła a ja poszłam z kanapkami na górę do chłopaka.
-dzień dobry przystojny blondynie -Powiedziałam i zaśmiałam się.
- Ha ha ha bardzo śmieszne Klara - Odpowiedziałam strasznie chamsko.
- O co ci chodzi? - Zapytałam brazowookiego.
- O gówno- Powiedział I zaczął się ubierać poczym bez słowa wyszedł ode mnie z pokoju a następnie z domu.
Zrobiło mi się przykro. Zadzwoniłam po dziewczyny czy nie miałyby ochoty do mnie przyjechać. Zgodzily się i już po godzinie były u mnie.
-To opowiadaj. Co się stało? -Powiedziała Karina która jest o rok starsza ode mnie. A Kaja o rok młodsza.
- Michał się stał- Powiedziałam po czym dodałam - Wczoraj się całowaliśmy i został na noc a dziś rano jak zrobiłam śniadanie i poszłam do niego to zaczął się mnie czepiać o nie wiem co i po prostu wyszedł.
- Nie zapominaj że jesteście przyjaciółmi- Dodała Kaja.
- Czujesz coś innego do niego ? - Zapytała Karina .
- Nie-Odpowiedziałam szybko nie myśląc.
- A my myślimy że tak - Powiedziała brunetka (kaja) (szatynka - Karina)
A ja myślę że nie - Powiedziałam i dodałam-możemy już o tym nie gadać i porobić coś innego?
-Jasne -Odpowiedziały w tym samym czasie.
Hejka. Co u was? Jak podoba się rozdział? To już drugi i jeszcze możliwe że w tym tygodniu pojawi sie jeden. Życzę wam miłego dnia ❤❤❤
CZYTASZ
Mój mały maluszku / Mata
FanfictionMichał i Klara rostali się. Czy dziewczyna będzie w związku z swoim najlepszym przyjacielem który jej teraz pomaga? Czy Michał naprawdę zrobił to o co go posądziła? Zachęcam do czytania 💋💋💋