18

453 15 1
                                    

8 marzec

To dziś, dziś rano o godzinie 8 ma wyjść moja i Janka piosenka. Czemu rano a nie wieczorem? Wsumie to nie wiem.

Jest 6 rano a ja nie śpię już od 5. Na godzinę 7.30 mamy być w studiu bo będzie premiera, a wieczorem jest after.

Zwlekłam sie z łóżka i poszłam do łazienki w której wyprostowałam włosy, makijażu nie robiłam a ubrałam na siebie sztruksowa czarna sukienkę na grubych ramkach za kolana.

Gdy skończyłam się już ogarniać poszłam obudzić Michała który w najlepsze sobie spał a była już godzina 6.30 a za pół godziny musieliśmy wyjść z domu.

- Michaś wstajemy-Powiedziałam po czym dodałam -6.30 już.

-Chwilką jeszcze - Mrukną

- Masz pół godziny na ogarnięcie się. śniadanie robisz sobie sam - Powiedziałam i wyszłam z pokoju.

Jest właśnie 7.10 a my z Miśkiem idziemy piechotą bo stwierdziliśmy że zrobimy sobie spacer . Rano jest mało młodzieży na mieście więc nikt nie podchodził do nas po zdjęcia z czego niezmiernie się cieszę ponieważ wyszłam bez kurtki lecz Matczak oczywiście dał mi swoją, ale i tak było widać mój brzuszek.

Na miejscu byliśmy troszkę spóźnieni bo gdy weszliśmy do holu była 7.40. Szybko poszliśmy do sali w której miało się wszystko odbywać.

- O dzien dobry, kogo moje oczy widzą? - Zapytał Jan

-Twoją super przyjaciółkę I współtwórczynię twojej piosenki oraz jej przydupasa "chłopaka" I jeszcze nienarodzonego dziecka które będzie oczkiem w głowie wujka Janka - Powiedziałam usmiechając się.

-To z dzieckiem się zgadza - Powiedział Jan dodają-Reszty nie słuchałem.

Właśnie Janek mówi swoją "przemowe" na temat współpracy ze mną, ogólnie jak wygladał proces tworzenia i tym podobne. A zaraz po nim mam wejść jeszcze ja żeby dodać kilka słów. nieważne zaraz wybije 8

- Ymm to chciałabym powiedzieć że bardzo się cieszę że udało mi się nagrać moją pierwszą piosenkę, bynajmniej pierwszą która będzie wypuszczona i to jeszcze z Jankiem, moim best frends -Powiedziałam a wszyscy się zaśmiali A po chwili kontynuowałam-chciałabym podziękować wszystkim którzy mi pomagali a w szczególności dla Wiktori której tu nie ma bo to ona znosiła mnie codziennie czy to na nagrywać czy to na nagrywaniu klipu i właśnie teraz wybiła 8.

Lara.a

Polubili to skutebobo i 230614 innych osób

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Polubili to skutebobo i 230614 innych osób

Lara.a : cześć kochani. Na zdjęciu jestem ja i @janekoficjalnie przed chwilą na YouTube wleciała moja I jego piosenka. Kocham cie Jasiu 💋💋💋

Komentarze

Bed.bycz : już nie z matą ? Nowego sobie znalazłaś?

Janekoficjalnie : super się z tobą współpracowało przyjaciółeczko 😈😈😈

Skutebobo : jestem dumny 😎😎😎

Po chwili również i na profilu Janka znalaz się post.

Janekoficjalnie

Polubił to lilszyman i 12269 innych osób

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Polubił to lilszyman i 12269 innych osób

Janekoficjalnie :  przed chwilą na YouTube pojawił się kawałek z tą o to śliczną panią. Zapraszamy serdecznie

Komentarze zostały wyłączone.

Posiedzieliśmy jeszcze chwilę i zaczęliśmy zbierać się do domu.

My z brunetem. Tak brunetem bo Michał wrocił do swojego naturalnego koloru włosów, znowu wracaliśmy piechotą.

-Ymm przepraszam- Zaczepiła nas na oko 15 letnia dziewczyna.

- Czy mogłabym zdjęcie? - zapytała a brązowooki chciał już podejść do niej gdy ta mu przerwała -Ale z Klarą.

-Jasne -Opowiedziałam.

Podeszłam do dziewczyny i chciałam rozpiąć kurtkę lecz w ostatniej chwili zorientowałam się że przecież będzie widać mi mój brzuszek.

Wstawiam i życzę miłego dnia

Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz