3

1K 20 9
                                    

1 styczeń

Instaststory użytkownika @Lara.a

Byłyśmy właśnie z dziewczynami na schodkach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Byłyśmy właśnie z dziewczynami na schodkach. Każda z nas była już pod wpływem. Dochodziła godzina 22 gdy po Kaja przyjechał Szczepan. Więc zostałam sama z Kariną. Poszłyśmy do monopolowego po kolejny alkochol. Kupiłyśmy wiśniówkę i wróciłyśmy spowrotem na schodki.

- Wiesz co ci powiem ?- Zaczela Karina

-No słucham cie - Odpowiedziałam

- Bądź z Tadeuszem-Powiedziała już nieźle najebana

- Nie, po co? - Zapytałam

- Michałek będzie zazdrosny - Powiedziała

- A Tadziu zły-Dodalam - gdy się dowie to będzie bardzo zły i smutny.

- A tam - Powiedziała dziewczyna I zaczęliśmy wracać do domu.

Gdy weszłam już do swojego pokoju było coś po 1 przebrałam się szybko w koszulkę Michasia i poszłam spać.

Rano 2 styczen

obudziłam się koło 11

I pozstanowiłam jednak zadziałać coś z Tadkiem.

Ja

Hej Tadziu masz może dzisiaj czas?

                                                     Tadziu 🐸

                              Dla ciebie zawsze Lara

Ja

Dziś, wieczor, netflix u mnie?

                                                     Tadziu 🐸

                           Jasne. Będę u ciebie o 18

Ja

Spoczko, do zobaczenia ❤

W między czasie gdy pisałam z Tadziem zdarzyłam zjeść śniadanie. dochodziła już godzina 12.

Zaczełam od ogarniania włosów które zostawiłam rozpuszczone. Zrobiłam lekki makijaż I ubrałam na siebie za duży brązowy T-shirt z napisem oraz jasno beżową, jeansową spódniczkę.

12.30 wyszłam z domu wsiadając do ubera. Jechałam do galerii kupić jakieś prezent na urodziny Kaji które są 18 lutego. Będzie to jej 18stka.

Będąc tam kupiłam to co chciałam i wróciłam do domu.

Pogadałam chwilę z rodzicami I Cieszyłam się z powodu że będą oni dziś wieczorem u matczakow na kolacji i będę miał cały dom dla siebie i Tadka.

Pov : Tadeusz

Gombao33

                                                           Tadeo

                            @szczypior wygrałem!!!

Wygitarian

Co wygrałeś?

                                                           Tadeo

                                              100 zł i flache

Szczypior

Umówiliście się?!

15,2

Ale kto z kim? Że Tadziu z kim?

Szczypior

No on z Meczyk

15,2

No chyba cie głową boli Tadziu

                                                          Tadziu
   

                                    A ciebie fiut Michaś

15,2

Dobra elo

Wygitarian

O ho Misiek się obraził XD

Pov : Klara

Dochodziła godzina 18 gdy do drzwi ktoś zapukał. Czyli pewnie Tadziu.

Otworzyłam drzwi w za dużej bluzie i legginsach.

- Cześć - Powiedział chłopak dając mi całusa w policzek.

-Cześć Tadziu- Odpowiedziałam przytulając go a następnie przepuszczając w drzwiach.

- Oglądamy film prawda? - Zapytał na co przytaknęłam - Przywiozłem wino.

Godzina 22.30

Lara.a

Wstawiłam instastory z Tadziem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wstawiłam instastory z Tadziem. Aktualnie robimy se maseczki.

00.00

Trochę zaszło to za daleko. W tej chwili całuję się już chyba 10 raz z Tadkiem. Co chwile praktycznie się całujemy przytulamy i wgl. Nie powiem że mi się nie podoba bo podoba aż sama jestem zaskoczona.

Z Tadkiem postanowiliśmy że zostanie on u mnie na noc I już po chwili poszedł się myć a zaraz po nim ja. Byłam ubrana w czarne spodenki i czarny top. Położyłam się obok chłopaka po chwili zasypiając.

3 styczeń 8:30

- Ty blondyna wstawaj szkoła- Usłyszałam- Boże Klara.

Otworzyłam oczy I zobaczyłam mamę lecz bardziej przeraziło mnie to z kim mnie teraz widzi. Z Tadkiem który obejmuje mnie w pasie.

- Mamo wyjdz - Powiedziałam stanowczo a mama wyszła.

-Tadek wstawaj - Powiedziałam całując go. Sama się tego nie spodziewałam.

- Jeszcze jeden buziak i wstaje - Powiedział usmiechajac się.

Dałam mu jeszcze jednego buziaka a on wstał ubrał się.

Pożegnaliśmy się a następnie ja poszłam na lekcje które mam zdalnie.

Wstawiam rozdział i życzę wszystkim miłej nocy ❤



Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz