6

927 17 19
                                    

Za chwilę będziemy lądować wiec wstawiłam instastory.

Lara.a

Jesteśmy już w hotelu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jesteśmy już w hotelu. Jest 22 styczeń godzina 2.00.

Mamy jedno wielkie łóżko normalnie zajebiscie. Pierwsze co zrobiłam  to poszłam się szybko umyć i już po chwili przytulona przez Michała zasnęłam.

22 styczeń godzina 11.04.

- Klara wstawaj - Powiedział Michałek głaszcząc mnie po policzku.

-Jeszcze chwilkę- Odpowiedziałam.

- masz 10 minut na ogarniecie sie i idizemy na sniadanie - poqiedzial i wyszedl na balkon. 

Zwlekłam sie z łóżka wyciągnełam kosmetyki I ubrania z walizki i podreptałam do łazienki. Tam najpierw rozczesałam włosy które zostawiłam rozpuszczone a następnie zrobiłam lekki makijaż. Ubrałam na siebie czarny top na ramiączka do tego czerwoną spódniczkę a na to zarzuciłam tego samego koloru koszule.

Wyszłam z łazienki a na łóżku siedział już Michał z którym po chwili zeszliśmy na dół do restauracji w której zjedliśmy śniadanie.

Zwiedzamy właśnie z Michałem Amfiteatr W El Jem.

Lara.a

Wstawiłam zdjęcie na instastory i poszliśmy dalej zwiedzać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wstawiłam zdjęcie na instastory i poszliśmy dalej zwiedzać.

Godzina 19.00.

Jesteśmy z Michasiem w pokoju i ogarniamy się na imprezę gdy przyszło mi powiadomienie z ig że zostałam oznaczona w jakimś poście wchodząc  w powiadomienie nie spodziewałam się tego co zobaczyłam.

Igunia.a

Igunia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Igunia.a : Moj kochamy 💞

Możliwość komentowania została zablokowana przez twórcę

No to nieźle. Tadek z igą, zajebiście.

Pierwsze zły zciekały mi po policzkach.

- Ja Michał nie ide. Źle się czuje idź sam - Krzyknęłam z łazienki.

- Co się stało- Zapytał.

- Po prostu źle się czuje - Powiedziałam łamiącym się głosem.

- Klarunia otworz drzwi - Powiedział.

Z niechęcią wykonałam jego polecenie. Gdy tylko je otworzyłam a Misiek mnie zobaczył odrazu mnie przytulil.

- Lara o co chodzi? - Zaczą jeszcze raz.

Leżymy właśnie razem w łóżku. Matczak przez cały czas mnie przytula.

- Tadek się stał - Powiedziałam

- Iga wstawiła zdjęcie jak się liżą - dokończyłam.

-jebany skurwiel, obiecuje że jak wrócimy to mu kurwa tak wpierdole - zaczą denerwować się Mata.

- Michał spokojnie - Powiedziałam mocniej przytulajac się do chłopaka.

23 styczeń

Jest ranek. Stoję właśnie na balkonie paląc papierosa. Żadko to robię lecz w tej chwili odczuwam potrzebę żeby palić.

- Meczyk nie pal - Powiedział do mnie chłopak przytulając od tyłu i zabierając używkę którą sam się zaciągnął.

-idziemy się dziś najebać - Powiedziałam.

- dla mnie bomba - Odpowiedział mi chłopak.

Minełam go i położyłam się do łóżka idąc dalej spać

Przed chwilą obudził mnie blondyn żebym zaczęła się ogarnaic

Umyłam się szybko a następnie wysuszyłam włosy zostawiając je rozpuszczone. Makijaż zrobiłam trochę mocniejszy niż zwykle i ubrałam na siebie czarny golf do tego krótką mini czarną spódniczkę a do tego czarne szpilki.

Była godzina 21 gdy byliśmy na miejscu. W tej chwili wypiłam już chyba 7 kolejkę.

Tańczę dość odważnie z brązowooki. Mam w dupie to że jestem z Tadkiem bo wsumie to już z nim nie jestem.

2.40

Michał ściąga właśnie moja koszulkę.

Ściągnęłam z niego jego bokserki.

-Napewno tego chcesz? - Zapytał

- Tak- Odpowiedziałam szybko bez zastanowienia.

Wszedł we mnie delikatnie

- Michał mocniej - Jęknęłam

- Jesteś zajebista - Powiedział Michaś okrywając nas kołdra

- Ty również- Powiedziałam przytulając się do niego i po chwili zasypiając.

Wstawiam kolejny rozdział i zachęcam do gwiazdkowania (tak można pisać?) I komentowania oraz również życzę wam miłego wieczoru 😊😊😊




Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz