21 luty
6:20
- Michał wstawaj - Powiedziałam.
- Jeszcze chwilę- Wymamrotał.
- Za 10 minut masz być na dole ogarnięty bo wyjeżdżamy- Powiedziałam trzaskając drzwiami .
Michałek wyjeżdża dziś na hotel maffija 2 razem ze mną.
Znowu będą przez tydzień nagrywać piosenki ma płytę i vlogi w których mam nadzieję że mało będę się pokazywać. Ponieważ ludzie nie wiedzą jeszcze o tym że z Michasiem jesteśmy oficjalnie razem i nie wiedzą też o ciąży.
- Jestem - Powiedział Misiek najpierw całując mój brzuszek a następnie mnie.
- Uber już jest - Powiedziałam.
Chciałam chwycić walizkę lecz Matczak wyrwał mi ją z rąk. Po chwili siedzieliśmy już w uberze i byliśmy w drodze na parking z którego będziemy wyjeżdżać.
-No siemaneczko - Powiedział mój chłopak wysiadając z ubera
-Ooo no siema stary - Powiedział Janusz witajac sie z blondynem.
- Może pomógł byś mi z walizkami - Zwróciłam się do brazowookiego.
Michał wyciągną walizki z bagażnika. Jedną ja wzięłam a drugą Michałek który złapał mnie za rękę I poszliśmy w stronę grupki chłopaków
- Witamy Matczakow - Odezwał się Jasiu.
- Witam wszystkich- Powiedziałam.
-Jak się czujecie? - Zapytał Michaś i już chciał złapać mnie za brzucha lecz szybko go powstrzymałam. Nikt jeszcze z sbm nie wie że jestem w ciąży I chciałam ogłosić to inaczej a nie że Misiek nagle znacznie macać mnie po brzuchu.
- Czujecie? - Zapytał Janek który chyba już wyczuł o co chodzi.
- Tak jak się czujecie, wszyscy - Powiedziałam.
- Zdawało mi się że Matczak zwracał się do ciebie - Powiedział Walczuk.
- To źle ci się zdawało- Powiedziałam i akurat podjechał nasz bus.
Siedziałam z Michał który spał oparty o moje ramię gdy dostałam wiadomość od Janka
Jasiu ❤
Jesteś w ciąży?
Spojrzałam się na niego I przecząco pokręciłam głową.
właśnie jesteśmy już na miejscu gdzie witamy się z resztą osób.
Ja aktualnie leżę w moim i Michałka pokoju, ale niestety zostałam zawołana na dół.
Chodź się ze mną napić- Powiedział Lanek i już nalewał mi do kieliszka kiedy mu przerwałam
- Ja nie pije, ani teraz ani przez następny tydzień do wszystkich to mówię- Powiedziałam.
-Dlaczego? - Zapytał uszczypliwie Janek.
- Wkurzasz mnie już Janek. Skoro aż tak bardzo was to interesuje i nie możecie trochę poczekać to Michaś zostanie tata - Powiedziałam troszkę zła i poszłam do pokoju .
Pov : Misiek
- No gratulacje mlody - Powiedział Białas.
-Ta dzięki, zaraz wracam - Powiedziałem i poszłem do mojego I Klary pokoju.
- Klarunia - Powiedziałem kładąc się koło niej i obejmując ją w pasie.
-Czemu płaczesz? - Zapytałem.
-Mieliśmy powiedzieć to pod koniec wyjazdu a przez Janka powiedziałam to szybciej - Powiedziała klarusia.
-Lara to nie twoja wina to Jano cały czas naciskał. Może i nie musiałaś mówić ale jak już powiedziałaś to nic się nie stało. A teraz chodź na dół bo będzie pewnie opijanie a ja nie chce być sam - Powiedziałem a po chwili byliśmy już na dole.
Pov : Klara
-O przyszła księżniczka- Zaczepił Janek
- Możesz skończyć? - Zapytał Michał.
- No dobra, sorry - Powiedział Jano.
- Opijamy to że Michałek zostanie tatą ? - Zapytał solar.
- No to zdrowie za moje i jej dziecko- Krzykną Michaś wskazując na mnie I praktycznie wszyscy się napili.
Ok godziny 2 poszłam już spać a Misiek razem ze mną.
Kolejny rozdział I już ostatni jka narazie a następny pojawi się prawdopodobnie w wtorek lub dopiero w nasteony weekend. Miłej nocy życzę 😈😈😈
CZYTASZ
Mój mały maluszku / Mata
FanficMichał i Klara rostali się. Czy dziewczyna będzie w związku z swoim najlepszym przyjacielem który jej teraz pomaga? Czy Michał naprawdę zrobił to o co go posądziła? Zachęcam do czytania 💋💋💋