7

840 17 4
                                    

24 styczeń

Obudziłam się rano sama w pokoju. Miśka nie było obok mnie. Wszystko dokładnie pamiętam. I nie żałuję. Skoro Tadek może mnie zdradzać to dlaczego ja nie?

Wstając z łóżka zarzuciłam na siebie tylko koszulkę Michała i nałożyłam dolną część bielizny.

Na dole stały kwiaty a obok nich karteczka.

Wyszłem do sklepu po jakieś produkty sporzywcze i wogule, a te stokrotki dla pewnej ślicznej dziewczyny która jesteś Ty.
    
                                                     Misiek ❤

Lara.a

W moment na dm dostałam mnóstwo wiadomości z ciekawości weszłam w kilka z nich na których było jedynie "jesteś z matczakiem?" "Łączy się coś z mata?" "Jesteś jego dziewczyna?"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


W moment na dm dostałam mnóstwo wiadomości z ciekawości weszłam w kilka z nich na których było jedynie "jesteś z matczakiem?" "Łączy się coś z mata?" "Jesteś jego dziewczyna?"

Wyłączyłam telefon i poszłam na górę w miarę się ogarnąć.

Włosy wyprostowałam I zostawiłam rozpuszczone. Makijaż zrobiłam trochę mocniejszy niż zazwyczaj I nałożyłam na siebie czarne koronkowe body do tego czarne garniturowe spodnie do których założyłam pasek i
Na to wszystko zarzuciałam tego samego koloru marynarkę.

- Jestem -Usłyszałam.

- Blondyna zrobić ci syna? -Krzyknął blondyn

- módl się żebyś nie wyszło że zrobiłeś go dziś w nocy -Powiedziałam schodząc po schodach.

- Ślicznie wyglądasz Maluszku - Powiedział podchodząc do mnie I składając delikatnego całusa na moich ustach

- Maluszku? - Zapytałam.

- Podoba mi się tak więc, tak będę mówił- Odpowiedział Michał.

- Kupiłem bułki- Dodał

- I nie tylko wsumie - Powiedział - Ja robię śniadanie a ty możesz se odpocząć.

- Nie trzeba ci pomuc? Nie spalisz kuchni? - Zapytałam podśmiewując się

- Ha ha ha bardzo śmieszne- Powiedział ironicznie a ja wyszłam z kuchni bo mialam zamiar zadzwonić do Tadka.

Pierwszy sygnał.

Drugi sygnał.

Trzeci sygnał.

...

-Halo - Usłyszałam po drugiej stronie telefonu.

-jesteś chujem - Powiedziałam dodając- Jak mogłeś mnie zdradzić?

- Ty pierwsza się pewnie kurwiłaś z Matczakiem. Pewnie już w tym samolocie coś było prawda? - Powiedział a mi poleciała łza po policzku.

- Nie, nie ruchałam się z nim - Powiedziałam łamiącym się głosem.

- Na instagramie opublikuje post że nie jesteśmy razem. Dla moich fanów się należy. Chcę być z nimi szczera - powiedziałam I rozłączyłam się.

- Mam śniadanie- Powiedział Michałek wchodząc do pokoju

-Co się stało- Zapytał

-Gadałam z Tadkiem - Odpowiedziałam.

- Powiedział że pewnie kurwiłam sie już z tobą w samolocie - chłopak jedynie na to odłożył tace z jajecznica na stolik i podszedł do mnie mocno mnie przytulając.

W jego objęciach zasnęłam.

Obudziłam się gdy na zegarku wskazywał godzinę 14.50. Misiek spał wtulona we mnie.

Lara.a

@janekoficjalnie i 58 000 innych osób polubiło tę zdjęcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


@janekoficjalnie i 58 000 innych osób polubiło zdjęcie

Lara.a : należą wam się wyjaśnienia. Ja i @33tadeo nie jestemy już razem. Byliśmy że sobą z 2 tygodnie lecz dla Tadeusza nie byłam zbyt wystarczająca.  Wstałam ten post ponieważ moim zdaniem należą wam się wyjaśnienia. Życzę wam miłego dnia ❤

Możliwość komentowania zostala wyłączona

Po chwili usłyszałam dziwek dzwoniącego telefonu. Dzwoniła Karina na messengerze.

-Ja pierdole opowiadaj! - Krzyknęła

Przyłożyłam palec do ust i powiedzialam - Cicho Matczak śpi

- Z tobą? - Zapytała

- Nie kurwa z Igą - Powiedziałam psześmiewczo.

- No ta gadaj - Powiedziała dziewczyna.

Po opowiedzeniu wszystkiego z szczegułami i wysłuchaniu tego co ma do powiedzenia poczułam że Mata się porusza (ja czasem dla beki tak pisze ze Mata cn)

-Dzień dobry - Powiedział i pocałował mnie w usta.

- Rozmawiam - Powiedziałam

- Oj, sorry. To ja pójdę na dół- Powiedział podnosząc się chłopak.

- Nie, zostań. Już i tak kończę prawda Karina? - Zapytałam przyjaciołki.

- Tak, tak później się zgadamy paaa - Powiedziała rozłączając się.

Cześć dzisiaj wstawiam wam rozdział rano. Zaczecam do gwiazdkowania i komentowania oraz życzę wam miłego dnia 💋💋💋

Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz