24

538 15 3
                                    

- Ma pani anemie. To dość częsta choroba u kobiet w ciąży- Powiedziała kobieta.

- Ale,  ale co teraz? - Zaczełam się jąkać.

- Z dzieckiem jest wszystko w porządku jak narazie. Przepisze pani tabletki które będzie pani brała rano przed jedzeniem i to tyle na razie. Widzimy się na następnej wizycie - Powiedziała.

Gdy wyszłam z gabinetu a Michał zobaczył w jakim jestem stanie odrazu do mnie podszedł i przytulił. Wyszliśmy z kliniki i szliśmy w stronę domu

- Co się stało? - Zapytał Michałek.

-Ja,  ja mam anemia. Muszę iść jeszcze do apteki po tabletki - Powiedziałam.

- Spokojnie, wszystko jest dobrze. Nie płacz już -Powiedział przytulając mnie.

...

Wychodząc z apteki zobaczylam Michasia z korona na głowie. Zaczelam się śmiać.

-Teraz wyglądasz jak prawdziwa księżniczka- Powiedziałam

- Wiem - Odpowiedział mi Misiek.

Zrobiłam nam zdjęcie które po chwili wylądowało na ig

Lara.a

33wygus i 10020 innych osób polubiło ten post

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


33wygus i 10020 innych osób polubiło ten post

Lara.a : poznajecie tą księżniczkę?

Komentarze

Lubie.placki : A w się przypadkiem nie zerwaliście?

Janekoficjalnie : słodziaki, Matczak nie
|
Skutebobo : Aha

Plotek : 🧐🧐🧐

Wyświetl jeszcze 800 innych komentarzy

Weszłam właśnie do mieszkania w którym odrazu przebrałam sie w jakieś dresy. Nie miałam planów na dziś.

A jutro planuje spotkać się z Wiktorią.

27 maj

Obudziło mnie głośne walenie do drzwi. Poszłam szybko je otworzyć a w nich stał Janek.

Janek?

Dawno się nie widzieliśmy,  wsumie to od mojej przeprowadzki.

- Ymmm hej - Powiedziałam.

- Hej? Czemu się nie odzywałaś? Nawet nic nie wspomniałaś że znowu spotykasz się z Matczakiem ! -Powiedział zirytowany i smutny?

- Janek nie krzycz na mnie , a tak poza tym to ja nie raz chciałam się spotkać, ale to ty za każdym razem mówiłeś że nie możesz bo to płyta,  to coś z Agatą,  a to , to. Więc to ty zawsze nie miałeś czasu. Nawet na gadanie lub pisanie ! - Wrzasnęłam i się Rozpłakałam.

Janek jedynie do mnie podszedł I przytulił

- Przepraszam - Powiedział dodając- Chce żeby było tak jak wtedy kiedy u mnie mieszkałaś.

- Brakowało mi ciebie Janek - Powiedziałam mocniej wtulając się w chłopaka.

31 maj

Właśnie z dziewczynami szykujemy salę na jutro. Z okazji takiej że jutro jest dzień dziecka organizuje baby shower.

Jutro wszyscy dowiedzą się o płci dziecka o ktorej jak narazie wiem tylko ja.

Z Michałem bardzo dobrze się dogaduje. Często przesiaduje u mnie.

Jak narazie wszystko jest na dobrej drodze.

+ jeszcze jutro wychodzi ta piosenka co robiłam na spotanie podczas mojej imprezy z okazji nowego mieszkania.

1 czerwiec

Michałek został wczoraj u mnie na noc żeby dziś razem pojechać już na salę. Przyjęcie ma się odbyć o godzinie 12 a jest 9:30.

Zwlekłam sie z łóżka I ruszyłam do łazienki w której wzięłam prysznic, następnie wysuszyłam włosy które zostawiłam rozpuszczone. Zrobiłam lekki makijaż I ubrałam pudrowo różową sukienkę do kostek.

Wyszłam z łazienki I ruszyłam do kuchni zrobić śniadanie. Michaś w tym czasie poszedł się ogarnąć.

Jesteśmy już na miejscu.

Przywitaliśmy się z wszystkimi. W rogu stoji komoda na której stoją prezenty, ale nie tylko na niej bo obok jest też jest ich dużo.

Dochodzi właśnie godzina 14 a my z miśkiem stoimy koło planszy na której wisi 10 balonów. W każdym jest albo niebieski albo różowy brokat. Większą ilość balonów z jednym kolorem oznacza płeć dziecka czyli np będzie 6 niebieskich i 4 różowe to jest chłopiec.

Cześćchłopiec czy dziewczynka? Jestem chora więc jutro prawdopodobnie znowu pojawi się rozdział jeśli go napisze xddd a teraz życzę miłego dnia 🐶🐶🐶

Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz