21

420 17 2
                                    

18 kwiecień

Dziś wracamy do Warszawy. Po tym co się wczoraj stało nie wyszłam już z pokoju bo zasnęłam. Teraz mamy godzinę 9:20 od rana nie zeszłam na dół.  Jedynie kiedy zejdę to jak będziemy wyjeżdżać.

Jestem właśnie w toalecie w ktorej rozczesuje moje kręcone włosy. Zaraz po tym zrobiłam lekki makijaż I ubrałam zwykłą białą koszulkę I do tego różową spódniczkę w zieloną kratkę. Wyszłam z łazienki I poszłam do pokoju żeby dopakować ostatnie rzeczy do walizki.

Z Michałem ustaliliśmy że powiemy dla ludzi że nie jesteśmy już razem bo powinni to wiedzieć skoro wiedzieli o tym że jesteśmy w związku.

A już po chwili na moim instagramie znalazł się post

Lara.a

Skutebobo I 20510 innych osób polubiło ten post

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Skutebobo I 20510 innych osób polubiło ten post

Lara.a : cześć ! Jet to dla mnie trudny temat lecz powinniście wiedzieć. Ja I Michałek nie jesteśmy już razem. Czemu? To już Michaś wam powie jeśli będzie chciał. Jak narazie bardzo dziękuję dla Janka który mi bardzo ale to bardzo pomaga I jeszcze niedługo chciałabym powiedzieć wam o jeszcze jednej rzeczy a bardziej osobie lecz najpierw muszę to uzgodnić z miśkiem. Miłego dnia wam życzę. 💋💋💋

Możliwość komentowania zostala wyłączona

Po dodaniu tego postu byłam już na dole I ubierałam buty a po chwili siedzialam już w aucie I byłam w drodze do Warszawy.

Pov : Michał

Znowu chleje. Czemu ona nie zrozumiała tego że to kurwa Tadek chciał żebyśmy się rostali? To on jej wysłał to zdjęcie które było zrobione jeszcze jak się przyjaźniliśmy i byłem z Julką.

Chciałem jej to wytłumaczyć lecz ona nie chciała mnie słuchać. Z tego co wiem to teraz nawet nie gada z Wiktorią. Jedynie czasem piszą. Po prostu odcięła się ode mnie I od naszych wspólnych znajomych. Skoro ona wstawiła post to ja wstawiłem instastory bo nie chciałem wstawiać jakiegoś postu z głupimi wyjaśnieniami.

Skutebobo

Po wstawieniu story poszłem dalej chlać bo nic lepszego do roboty nie miałem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Po wstawieniu story poszłem dalej chlać bo nic lepszego do roboty nie miałem.

Pov :Klara

Po tym co zobaczyłam na story Matczaka zawahałam się czy do niego napisać. I już po chwili wysłałam wiadomość

Lara.a

Już wytłumaczyłeś. Nie
Pamiętasz?

                                                   Skutebobo

                                              Spotkajmy się

Lara.a

Po co?
Żebyś znowu wciskał
Mi jakieś kity?

                                                   Skutebobo

                                                           Proszę

Lara.a

Jak będę gotowa
To ci napisze

Ugh po co ja to napisałam. A może jednak ma jakieś racjonalne wytłumaczenie? Nie wiem ale jak narazie nie jestem na to gotowa.

30 kwiecień

Dziś kończe pakować rzeczy z mieszkania Janka.

Jutro mam zamiar być już w swoim nowym mieszkaniu. 

Będę mieszkać teraz na Pradze południe .

W mieszkanku z 2 sypialniami, salonie z kuchnią I łazienką.

31 kwiecień

Wstałam z łóżka I zgarnęłam jedyne ubrania jakie nie były spakowane. Ubrałam fioletowe dresy I tego samego koloru bluzę.

- Klarunia, jedziemy! -Krzyknął Janek

Po chwili siedziałam już w aucie I byłam w drodze do nowego mieszkania.

Jeszcze dziś planowałam zrobić parapetówkę. Wolałam zrobić to odrazu niż potem.

Gdy byliśmy już na miejscu Janek wniósł mi tylko 3 kartony ponieważ resztę przywieźliśmy wczoraj.

Janek chwilę posiedział a następnie pojechał. Na parapetówkę zaprosiłam wszystkich znajomych. Będzie dość sporo osób.

Cześć wstawiam kolejny i prawdopodobnie bd robić Daily bo bd teraz w szpitalu i będę dużo pisać wiec no miłego dnia życzę 💋💋💋

Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz