16

503 13 8
                                    

Jest właśnie godzina 6.20 a ja siedzę nad toaletą I wymiotuje. Wszyscy chyba jeszcze śpią, ale co się dziwić skoro wczoraj nieźle pobalowali.

- Michał- Zaczełam gdy wróciłam do łóżka a chłopak leżał odwrócony do mnie tyłem.

- Mhm - Mrukną.

- Przytulisz mnie? - Zapytałam a po chwili leżałam już w objeciach Michałka.

Obudziłam się gdy usłyszałam jakiś huk na dole. Szybko poderwałam się z łóżka I zbiegłam na dół żeby zobaczyć co się dzieje.

Zastałam w kuchni Janka, Michasia i White którzy chyba chcieli coś usmażyć na patelni ktora leżała na ziemi.

- O cześć Klara- Powiedział White.

- Japierdole ludzi rano budzicie- Powiedziałam zaspana.

- Chcialiśmy Ci zrobić naleśniki ale skoro tak na rzekasz to nie dostaniesz - Powiedział Janek

-Tak włansie zjemy sami - Powiedział tym razem Misiek.

-Ok Twoje dziecko będzie głodne- Skierowałam te słowa do Matczaka I wyszłam z kuchni.

-dobra jednak robimy te naleśniki- Powiedziła mój chłopak.

Jakieś pół godziny później do mojego pokoju najpierw zapukał a potem wszedł Wiktor.

- Chłopakiem powiedzieli że mam cie zawołać na jedzenie - Powiedział

-Powiedz że zaraz przyjdę tylko się ogarne.

Gdy chłopak wyszedł włosy wyprostowałam I nałożyłam na siebie turkusowa przylegajacą sukienkę z odkrytymi ramionami i rękawami w falbankę.

Zeszłam na dół I każdy zjechał mnie wzrokiem zatrzymując się na moim lekko widocznym brzuchu

- A ty co się tak wystrojiłaś? - Zapytał Białas

- A co nie mogę? - Zapytałam

-Nie no oczywiście że możesz ale dla Blondyna stanie - Powiedział I każdy się zaśmiał oprócz Brazowookiego .

Usiadłam do stołu i zaczełam jeść w między czasie rozmawiając z chłopakami.

-Michał ja dziś jadę na paznokcie - Powiedziałam.

- Nie mogłaś jechać przed wyjazdem? - Zapytał

-nie - Odpowiedziałam i poszłam ubrać kurtkę I buty bo zaraz miała podjechać po mnie Wiktoria dziewczyna Szczepana.

- Cześć kochana - Powiedziałam wsiadając do auta dziewczyny.

- Cześć, cześć. Wiesz już jakie paznokcie robisz? - Zapytała.

-No właśnie jeszcze nie. Mam 3 propozycje . Wstawię chyba na relacje na instagrama I zobaczę co wybierą ludzie a ty? - Zapytałam .

- ja chce takie krótki rozowe z serduszkami -Odpowiedziała mi wika

Lara.a

Wstawiłam właśnie na instastory paznokcie ktore mam zrobić

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Wstawiłam właśnie na instastory paznokcie ktore mam zrobić. Wysiedliśmy z auta I najpierw paznokcie miała mieć robione wika więc za ten czas ludzie wybiorą mi paznokcie.

Obstawiam że będzie trochę kontrowersja co do długości aczkolwiek raz w czas lubię cobie zrobić takie długie pazurki.

Pani Zofia skończyła właśnie robić paznokcie Wice i zaczęła robić mi. Pazurki które wybrali ludzie to te pierwsze. Mi również się bardzo podobały. I już po godzinie wyszliśmy z salonu i pojechaliśmy w stronę studia.

Lara.a

O tym że nagrałam piosenkę i właśnie nagrywam klip wiedzą tylko 3 osoby

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


O tym że nagrałam piosenkę i właśnie nagrywam klip wiedzą tylko 3 osoby.
Wika, Szczepan I Janek z którym mam tą piosenkę.

Jej premiera ma wyjść w marcu wtedy kiedy Janek wydaje płytę. A czemu akurat wtedy? Bo chce zrobić wielkie Wow razem z Jankiem. Z jednej strony może to źle bo zabiorę jednka trochę oglądalności dla Janka, ale Janek się zgodził na nagranie tej piosenki .

33mata

Co ty niby
Będziesz nagrywać?
Miałaś być na
Paznokciach.

Lara.a

No i byłam
A mówiłam Ci
Że Janek chce
Mnie do klipu

Taka mała ściema

33mata

No może coś
Wspominałaś

Po tym już nic nie odpisałam tylko przystąpiłam do nagrywek.

Hmmm co sądzicie o tym że Klara wydaje piosenkę? I yo jeszcze z Jankiem a nie Michałem? Miłego dnia wam życzę i do zobaczenia w sobotę chb 💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️

Mój mały maluszku / MataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz