PROLOG

881 18 0
                                    

Hej, nazywam się Min [T/I] pochodzę z Korei południowej i mam 15 lat chodzę do 2 klasy gimnazjum. Mając 13 lat pokłóciłam się z moim bratem i to dość mocno powiedział w tedy coś czego nie powinien......
.........SkIP TIME........
- Ale ja już tego nie kontroluje!!- Krzyknęłam na mojego brata który właśnie zobaczył Świeże blizny na moich rękach.

- To zacznij! Ile to w ogóle trwa co?!!  

- Jakieś dwa lata- Powiedziałam nie co ciszej na co on jeszcze bardziej się wkurzył.

-Wiesz co?!!-zapytał.

Milczałam....

- Nie chce mieć takiej siostry rób sobie tak dalej, ale beze mnie chora psychopatko!!- Wykrzyczał, a do moich oczu napłynęły łzy. Po chwili wyszedł trzaskając drzwiami.
.......Teraźniejszość.........

Od tego czasu nie umiem się pozbierać. Coś jakby mnie blokuje i prawda jest taka, że coraz więcej mam ran na moich nadgarstkach.... Ale co mogę poradzić. Od kiedy wyszedł nie widziałam go już więcej... Z tego co wiem to wyprowadził się do Seulu i zaczął robić wielką karierę, a mnie miał w dupie. Szczerze to boli mnie, to do teraz jak mnie nazwał i potraktował bo był jedną osobą, której ufałam i nie chciałam go stracić, a tym bardziej żeby się dowiedział o tym, że się tnę, ale cóż... Czasu nie cofnę. Teraz mieszkam sama w małym mieszkaniu... Uciekłam od rodziców. Oni..... Mnie nienawidzą mówią, że wszystko moja wina... I mają rację gdyby nie ja Yoongi dalej z nimi może by mieszkał ale nic już nie poradzę. Aktualnie mam bardzo dobre stopnie w szkole więc nie mam się czym przejmować. Mam dwójkę najlepszych przyjaciół. SunWoo i Jisho. Pracujemy razem w małej kawiarni jako kelnerzy. Niby jakoś super dużo nie zarabiam, ale zawsze coś. Ważne, że starcza na mieszkanie i coś do jedzenia. Chociaż jem na prawdę mało. Mam nadzieję, że moje życie się ułoży, a to opowieść o mnie.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ufff paróweczki wstęp za nami, a ja mam nadzieję, że wam się podoba ponieważ jest to pierwsza moja taka książka i mogę robić jeszcze wiele błędów i w ogóle. jak coś to z góry przepraszam, a ja już lecę spać bo jest prawie pierwsza w nocy hihi do jutra!

meet my sister || JeonGook, Suga/ ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz