Rano wstałam nawet wcześnie ponieważ o godzinie 7:27 więc od razu wstałam ogarniając się. Dzisiaj postanowiłam ubrać się w czarne jeansy z dziurami i białą bluzkę sięgającą mi do ud. Gdy byłam już ogarnięta była godzina 8:40 więc napisałam do szefa, że dzisiaj niestety biorę wolne, a przy okazji postanowiłam napisać do Yoongiego.
DO: YOONGI
Hej o której dzisiaj się spotykamy?Na odpowiedź nie musiałam długo czekać, niemal od razu odpisał.
OD: YOONGI
Wiesz, ja kończę o 10 próbę więc może o 12?DO: YOONGI
Spoko, pasuje mój adres to ********* ❤️Po odpisaniu bratu poszłam coś zjeść. Postanowiłam zrobić ramen. Kiedy skończyłam było po 10 więc postanowiłam się ogarnąć. Uznałam, że Tylko delikatnie się pomaluje i ogarnę torebkę czyli spakowałam telefon, portfel, niektóre kosmetyki jak by mi się makijaż rozmazał, a dość często mi się to zdarza. Gotowa spojrzałam na godzinę. 11:30. czyli mam jeszcze pół godziny. Zaczęłam oglądać jakąś dramę w telewizji dopóki nie usłyszałam pukania do drzwi. Szybko wyłączyłam telewizor, wzięłam torebkę, ubrałam buty i otworzyłam drzwi w, których stał mój brat, ale coś było z nim nie tak....
-Czy ty wróciłeś do swojego naturalnego koloru?!- Niemal wykrzyczałam na cały blok.
-No tak jakoś wyszło, a co brzydko wyglądam?- Zapytał i zrobił swoją dziwną minę.
-Nie, ale meega.
-Dobra dobra chodź chłopaki nie mogą się doczekać kiedy cię poznają- Szczerze zdziwiłam się.
-Okej- Odpowiedziałam i ruszyliśmy bez słowa do auta, które swoją drogą do najtańszych nie należało.
Po 20 minutach drogi dotarliśmy do wielkiej szaro-białej willi. Zatkało mnie, ale z transu wybudził mnie śmiech brata.
-Z czego rżysz?
-Z niczego- Powiedział przez śmiech.
Nie zważając na nic weszliśmy do willi.
Ogólnie z środka jest w niej mega przytulnie i było można wyczuć miłą atmosferę. Gdy tylko weszliśmy dobiegły mnie głosy.-Heej to ty jesteś [T/I]??!!- Zapytał jakiś rozweselony chłopak z kwadratowym uśmiechem.
-Hej.....- No nie powiem trochę się speszyłam.
-Dobra Tae daj spokój niech się najpierw rozgości- Nagle z dupy wyrósł jakiś mega wysoki chłopak. Wysoki człowiek Batman po prostu.
-A no tak jestem kim Seok-Jin, ale mów mi po prostu Jin- powiedział podając mi dłoń.
-[T/I] miło mi - odpowiedziałam.
-Dobra chodźmy do salonu nie będziemy stać na korytarzu- Tym razem głos zabrał mój brat. Zrobiliśmy tak jak powiedział Yoongi. Gdy weszliśmy do salonu krzyknął.
-Chłopaki ruszać dupy jak chcecie ją poznać!!!!- No nie powiem uszy zabolały. Ale po chwili do salonu weszła 4 chłopaków.
-Hej, jestem Kim NamJoon - Przywitał się podając mi dłoń.
-Hej, [T/I] miło mi.
-Hejka, jestem Hoseok - Również podał mi dłoń i odpowiedziałam to samo co NamJoonowi.
-Hej, jestem Jimin- Wooow usta to on kurwa ma.
-Hej, [T/I].-Hej jestem Jungkook- No nie powiem chłop jest mega przystojny.
-[T/I] miło mi- Odpowiedziałam po czym wszyscy usiedliśmy na sofie.
-To.. chyba wszystkich już znasz- Powiedział mój brat.
-Tak.....- byłam trochę zawstydzona ponieważ byłam jedyną dziewczyną, a na dodatek Jungkook cały czas się na mnie patrzył co było trochę krępujące.
-To czym się zajmujesz [T/I]?- zapytał NamJoon.
-No na razie się uczę i pracuje jako kelnerka tym czasowo, ale chcę pracować jako Wizażystka.
-Woow, a do której klasy chodzisz?- Zapytał Jin.
-Do 2 gimnazjum.
-A gdzie mieszkasz?- zapytał Jungkook.
-Wynajmuje małe mieszkanie- Odpowiedziałam.
-A oki- To jedyne co odpowiedział.
-To może.... Zamieszkasz z nami?- No Yoongiego chyba coś boli.
-Co? Ale czemu?- Byłam lekko zdziwiona, że tak z dupy z tym wyleciał.
-Rozumiem, że jesteś zaskoczona, ale tak będzie lepiej i my ci też pomożemy- Odpowiedział.
-No, ale ja daję sobie radę sama- Powiedziałam trochę zmieszana.
-No tak, ale wiesz tak będzie ci lepiej, a jak skończysz szkołę i znajdziesz pracę to jak będziesz chciała to się wyprowadzisz- Powiedział.
-To jak?- Zapytał.
-No okej, ale nie chce się wam narzucać.
-Nie narzucasz- zapewnił mnie Hoseok, który w sumie całą rozmowę siedział cicho w telefonie.
-No dobrze- Odpowiedziałam i posiedzieliśmy jeszcze, i zanim się obejrzeliśmy było już grubo po 23 więc chłopcy stwierdzili, że śpię u nich i nie mam nic do gadania. Ogólnie to spałam z Yoongim bo w końcu to mój brat, a nikomu innemu nie pozwoliłby się do mnie tak zbliżyć co było dosyć słodkie.
CZYTASZ
meet my sister || JeonGook, Suga/ ZAKOŃCZONE
Fanfictionpietnasto-letnia {T/I] dawno temu pokłóciła się ze swoim bratem co zaskutkowało tym, że ten się wyprowadził, a ona postanowiła uciec z domu aby zacząć życie na własną rękę. Jednak kiedy jej życie jest poukładane jej starszy brat zjawia się i chce od...