Snažila som sa zaspať no nedokázala som prestať myslieť na Damona, chýba mi a ani neviem prečo mala by som byť naň ho nahnevaná no nejde to, potrebujem ho vidieť. To bolo posledné na čo som myslela, pomali som sa dostala do ríše snov.
Hádajte kto je na nohách už od 4 ráno. Áno ja môj milovaný braček sa rozhodol že pôjdeme na vianočné prázniny na dovolenku. Zabijem ho neznášam keď mi všetko povie na poslednú chvíľku a ja sa potom musím ponáhlať. Už sedíme v lietadle a ja rozmýšlam kam to idem. Áno toto mi zatajil a viem že by som sa to nedozvedela tak som sa radšej pohodlne usadila a zaspala som.
.
.
,, Vstávaj už sme tu " pomali ma zobúdzal Joel
Pretrela som si oči a poobzerala sa okolo seba. Joel už stával z sedačky tak som následovala jeho kroky. Vystúpili sme z lietadla a ja som absolutne nevedela kde sme. Jediné čo som vedela bolo že to auto ktoré tam stálo bolo nachystané pre nás. A viete čo mala som pravdu Joel išiel presne tým smerom a odomykal ho takže ja som si kľudne sadla na miesto spolujazca a celá zvedavá čakala co sa bude diať. Kým Joel sledoval cestu pred nami ja som sa pozerala na tie vysoké budovy ktoré boli tak krásne no viac si nepamätám pretože som opäť zaspala.
.
Prebudila som sa v niakej izbe, na pohlad veľmi pekná no nie moc môj štýl mala som aj balkón a tak tiež som videla kúpeľňu a šatník. Postavila som sa z postele a prešla k balkónu otvorila som ho a nemohla uveriť vlastným očiam niečo tak krásne som ešte nevidela celé mesto bolo tak krásne vysvietené, tak krásný výhlad sa nevidí často. Po chvíli som si všimla že za mňou stojí Joel a prvá otázka bola kde sme.
,, Myslel som si že sa ti bude páčiť Sao Paulo"
,, Si robíš srandu je to tu nádherné, ako ťa to napadlo?"
,, Naši rodičia sa tu stretli prvý krát myslel som si že by ťa to potešilo"
Mal pravdu bola som šťastná.DAMON
Len tak ležím v posteli a nedokážem prestať myslieť na ňu. Musím ísť za ňou, postavil som sa vošiel som do sprchy, po pár minútach som si umyl zuby a obliekol sa už som bol na ceste za ňou. Cestou som ešte premýšlal či je to dobrý nápad ale nemôžem byť už bez nej. Pred jej domom som videl nové auto hádal som že je to jej keďže od tej nehody.. nechcem na to ani myslieť keď to bolo všetko kôli mne. Stlačil som zvonček pri dverách, no nik mi neotváral, mal som kopec myšlienok prečo neotvára no na 3 krát som to vzdal a išiel domov. Bolo mi jasné že mi určite nechcela otvoriť, veď sama povedala že ma nechce vidieť. No nešlo mi to do hlavy napísal som Kate
DAMON: Čauko nevieš čo je s Bell?😮💨
KATE: Aj keby to viem prečo by som to mala vravieť práve tebe?
DAMON: Len chcem vedieť čo je s ňou.
KATE: S Joelom odcestovali
DAMON: KEDY? A KDE?
Tak toto ma zaskočilo, myslel som že ma len nechce vidieť
KATE: Pozri myslím že keby chce aby si to vedel tak by ti napísala
DAMON: No ták Kate
KATE: Dnes ráno a do Sao Paulo
KATE: A odo mňa to nemáš
KATE: A neotravuj
Už som jej neodpísal hladal som si letenku. Síce neviem kde presne je a ani do kedy musel som to risknúť.
YOU ARE READING
Viem že raz budeš moja
RomanceAhojte po dlhom čase idem písať dialšiu knihu na požiadavku mojej dobrej kamošky dúfam že sa vám bude páčiť POZOR: V TEXTE SA NACHÁDZAJÚ GRAM. CHYBY, NADÁVKY A 12+ SCÉNKY😂😂 Príbeh je o dievčati ktoré je navonok dá sa povedať bad girl no v nútri má...