💛10💛

275 9 0
                                    

Dala som mu bozk....

Postavila som sa a začala obliekať. Ona sa na mňa prekvapene pozeral. Keď som sa oblieklá prišla som k nemu a dala som mu poslednú jemnú pusu. Otočila som sa odišla, hľadala som baby ale nenašla som ich pozrela som si mobil kde som mala jednú správu.

Kate😈: baba mi so Stell no ehm máme spoločnosť sorry dúfam že to zvládneš s tým Damonom😏😉

Usmiala som sa nad tou správou a pokračovala som von s domu. Po tme som šla sama domov a premýšľa nad všetkým čo sa stalo. Naozaj som ho nechala len tak na posteli? To asi žiadna nespravyla ale nech si zvyká chlapček ja nie som každá uchechtla som sa. Prechádzala som sa okolo basketbalového ihriska. Celkom dlho som nehrala pomyslela som si. Áno máte pravdu píla som ale mám taký pocit že to už vypršalo išla som za môj krík a zobrala som si od tial basketbalovú loptu. Vždy som mala dve basketbalové lopty jednu som mala keby že zabudnem zobrať z domu alebo rýchlo povedané pre takéto situácie. Vyzula som si lodičky a začala som hrať vôbec mi nevadilo že to hrám v šatách no až na tie diery. Po polhodine hraní a desať porazení koša som sa chystala domov. Skryla som loptu na pôvodné miesto obula som si lodičky a pokračovala som v ceste. Vravíte si ako to že hrám basket keď som krpatá? Jednoducho riadím sa dvoma pravidlami prvé dobrého veľa nenarastie, aa to druhé je od môjho ocina ktorý má v tom podporoval v malom človeku sa zmestí viac ako si vieš predstaviť. Usmiala som sa a moje oči sa začali lesknúť. Pred domom som si utrela slzy a vstúpila dnu. Bola som ticho lebo som nevedela koľko je hodín. Zapla som si mobil a mne to totálne vpalílo oči po chvýli keď som zaostrila vydela som že sú tri hodiny ráno. Prešla som do izby, zobrala som si pyžamo a šla si dať horúcu sprchu. Po dokončení mojej rutinky som sa oblieklá a šla si rovno lahnúť do postele ani neviem ako už som spala.
Cink
Cink
Cink
Cink
Otvorila som jedno oko aby som sa pozrela koho mám zabiť

Damon😳:Dobré ránko princezná

Damon😳:Nepôjdeme spolu na raňajky?

Damon😳:Prosím odpíš mi

Damon😳:Počkaj ty ešte spíš?

Isabell😍:Ty si kokot? Prečo ma budíš? Koľko je hodín

Damon😳:dve poobede😑

Isabell😍:😄 A prečo na raňajky potom? 🤨

Damon😳:Lebo som vstal😂

Isabell😍:Aha a preto si ma musel zobudiť? 😑 Preto lebo ty si sa zobudil😑

Damon😳: No tak princezná nehnevaj sa😘

Isabell😍:😑

Damon😳:Tak pôjdeš somňou na tie raňajky? 😀

Isabell😍:Som hladná takže jop kde? 😁

Damon😳: Zachvýlku som u teba 😉

Isabell😍: OK pá

Vypla som mobil a prevrátila sa no následne som vyletela s postele čo je u neho chvýlka? Ja nestíhám začala som obracať izbu na ruby. Zašla som do kúpeľne a spravyl si rannú hygienu. Vyzliekla som si pyžamo a zašla do izby hrabal som niečo v skrini keď zrazu sa niekto ozval
,, Hmm mne by neprekážalo keby ideš len v tomto" rýchlo som sa otočila a zavrela šatníkové dvierka. Bola som tam celkom na tesno zrazu sa otvorili a Damon bol v nebezpečnej blízkosti a keď že som mala na sebe len podprsenku a tangáče tak sa mi pozeral do výstrihu prasa jedno, mojimi rukami som ho odtlačila... Aspoň som sa o to pokúšala hihi no nie on si ma k sebe privinul a stisol ma nevedela som čo sa mu stalo no ja som bola úplne omámena tou vanilkovoškoricovou vôňov zrazu som sa ocitla na jeho bruchu obkročne áno vysadil ma na ruky. Pozerali sme si do očí keď zrezu som mala nutkanie a určite aj on sa mi pozreť na pery zrazu som to spravyla ja a už sa to začalo prilepil sa mi na pery a ja ako sprostá som spolupracovala zašla som mu rukami za uši a vyššie. Za ťahala som mu za vlasy keď ma zrazu kusol do pery. Pre nedostatok vzduchu sme prestali opreli sme sa čelami a pozerali sme si do očí. Úplne som sa strácala ako by som sa vznášala. Dala som mu ešte jemnú pusu a on ma pustil.
,, Počkaj môžem? "
,, Prikývla som" a on sa mi začal hrabať v šatníku vybral biele ryfle a čiernu oversize mikynu keď som si to oblieklá pozrela som naň ho a uvedomila som si že má oblečenú tú istú kombináciu vecí. Usmiala som sa pre seba.

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now