💛20💛

217 7 2
                                    

(hudbu si pustite k príbehu pre lepšie vžitie sa do slov.)

A nezachránil ju.

ISABELL

Neviem ako dlho tu trčím ale chcem už odísť je tu tma, a počujem matné zvuky niekoho mne blýzkeho. A vlasne kde som to? Čo tu robím? A čo sa stalo? Je toto sen? Niaky dlhý na to že som tu ani neviem koľko ani hýbať sa nemôžem snažím sa čo i len pohnúť prstom ale nejde to ako keby som bola v spánkovej paralíze. Čas tu ide pomali? alebo rýchlo? Ani neviem aký je deň či už hodina. Strácam nádej bojovať  a dostať sa od tial to. Možno po takej dlhej dobe to nemá ani cenu aj tak si nič nepamätám nikomu by som nechýbala. Spadla som na kolená a prestala som veriť.

JOEL

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ako som vychádzal z nemocničnej izby stroje začali nepríjemné pípať a ja som vedel čo to znamená zrazu prišli doktory a sestričky mňa vyhodili na chodbu. Do očí sa mi hrnuli slzy. Nemôže to tak ľahko vzdať, nesmie mi odísť neprežil by som to. Zavolal som Damonovy
,, Čo sa deje? "
,, Iss Iss umieraa"
,,Čo počkaj ako to myslíš? " počul som strach v jeho hlase
,, Stroje začali silno pípať a doktori sú tam už vyše 20 minút"
PIP... PIP.... PIP...
On mi zložil to je debil.

DAMON

PIP... PIP... PIP...
Postavil som sa a išiel som do kúpelne pozeral som sa do zrkadla a poviem vám nebol to príjemný pocit mal som veľké kruhy pod očami a pery suché vlasy na všetky svetové strany a to spôsobilo len jedno dievča ktore mi teraz umiera. Zrazu som do seba dostal takú zlosť z pocitu viny že som päsťou trafil do zrkadla ktoré sa v okamihu roztrieštilo na tisíce malích kúskov na daktorých bola moja krv ktora kvapkala ako riedky dážď. Zošmikol som sa po studenej stene a vyčítal si všetko čo sa stalo za posledné dva týžne je neuveritelné ako vám môže chýbať človek na ktorom ste neboli ani tak moc citovo zviazaný. Ale asi opak je pravdou a človek si to uvedomí až keď o to príde. Postavil som sa a mal som namierené do nemocnice. Slzy sa mi tlačili do očí a rukami som pevnejšie držal volant. Po chvýli som si uvedomil že moje hánky su biele od toho tlaku ale zároveň krvavé. Pri nemocnici som zaparkoval a ponáhlal sa za Joelom. Bol opretý o stenu a hlavu mal zloženú v rukách.

JOEL

Keď som tak rozmýšlal prečo sa toto deje a či je to skutočnosť pozrel som sa a tam stál Damon.
,, Ty kde si bol vyše hodiny! " no potom som si všimol jeho hánky, pozrel som sa naň ho ale dal mi najavo že mám byť ticho. Pozrel som sa na mobil a mal som vyše 20 zmeškaných hovorov pozrel som sa kto mi volal a zistil som že to boli dievčatá. Chápem ich už skoro dva týžne nevideli Iss a ani nevedia čo je s ňou. Nepovedal som im to nemám chuť im to vysvetlovať. Keď zrazu mi začal znova zvoniť mobil a volala Kate. Pre tento krát som jej zdvihol
,, Joel čo je s Bell už skoro dva týžne sa nám neozíva a ani nechodí do školy" spustili sa mi slzy a začal som sa dusiť smútkom
,, Joel si v poriadku? Čo sa stalo!? " asi si to všimla, počul som jej strach v hlase
,, Kate.... Iss je v nemocnici" bolo jediné čo som dokázal.
,, Čooo!!? Čo sa stalo? Od kedy a prečo? Prečo si nám to nepovedal o môj bože ideme tam v akej nemocnici ste? "
,, Tu v meste hneď pri kaviarni na kraji"
,, Dobre ideme tam" zložila mi a ja som sa zrútil zasa
Po dvoch dialších hodinách som začal strácať rozum čo tam robia tak dlho? Už tu prišli aj baby a tí doktori nič. Fakt som už nevedel čo mám robiť. Dúfam že je všetko v poriadku...

Viem že raz budeš mojaKde žijí příběhy. Začni objevovat