💛15💛

242 7 0
                                    


Ľahla som si na posteľ pozrela ešte insta a zaspala.


Ráno začína tak ako každé,vstávam na diabolské dielo. Pomali sa postavím z postele a rozmýšlam čo sa všetko stalo včera, bolo to neuveritelne ako by niekto vymenil Damona. prešla som do kúpeľne a spravila rannú hygienu natrela som si pery mojím vanilkovím balzamom a tvár natrela kokosový krém dala som si aj maskaru, prešla som do môjho šatníka a vybrala si čierne rifle,čiernu oversize mikinu. Nemala som chuť na inú farbu aj keď neviem prečo,mala som divný pocit že sa niečo stane. Zobrala som si tašku,mobil,peňaženku a kľúče od auta, dneska som nemala chuť ani na jedlo, čo sa to so mnou deje? opýtala som sa sama seba v hlave,niečo nie je v poriadku. Nasadla som do môjho nového auta,naštartovala a išla do školy. Zaparkovala som na parkovisku a pobrala sa za babami. Začali sme sa rozprávať ako vždy sme rozoberali chalanov a dokonca som zistila že už sa popárovali s chalanmi. Kate rozprávala stale len o Hunterovy a Stell o Tonymu. 

,, A čo ty kočka? ako s Damonom?"

,,Čo ja ja nič,možno " kusla som si do spodnej pery

,, Áleee Stell počuješ to ona nevie " obi dve sa začali smiať a ja som sa červenala. hneď na to baby stíchli a pozerali sa za mňa s vystrašenými očami. Chcela som sa tam aj ja pozrieť ale oni ma prehovárali aby som sa nepozrela, chcela som vedieť čo sa deje otočila som sa a videla ako sa tam Viktória olizuje s Damonom. do oči sa mi nahrnuli slzy aj keď vôbec neviem prečo. Však nemala som k nemu taký cit čo sa stalo? Potrebovala som niekde utiecť, potrebovala som ísť od tadial preč. Pobrala som sa späť do auta, Damon si ma všimol a utekal za mnou.

,,Bell, počkaj ja ti to vysvetlím " zastala som pozrela sa naň ho, slzy som mala na krajíčku. Strelila som mu facku až sa mu hlava otočila

,, Nikdy, hovorím nikdy si ma neopováž ešte raz zobrať do tvojej pojebanej huby rozumel si." nechala som moje slzy tiecť po lícach. kým sa na mňa pozeral prišla Viktória a začala

,, To ako si dovoľuješ tresnúť môjho Damonka ty kurva?" toto bol môj pretečený pohár.

,, H ty mi vravíš kurva? tá ktorá sa vyspala s celou školou ? vieš čo je mi s vás oboch zle, a teraz ma nechaj sa porozprávať s tvojím Damonkom. " v okamihu bola ticho 

,,H ty si riadne úbohy aby si vedel, to včera si išiel šprtať s ňou ? po tom všetkom? za to že ti baba nedala jej musíš so života urobiť peklo? Keď si ma chcel podviesť alebo zraniť,ublížiť mi, podarilo sa ti to vieš, myslela som si že si lepší no ako vidím, si tak úbohy ako ešte nikto u mňa si klesol pod hladinu aby si vedel, opovážiš ma niekedy kontaktovať, opovážiš sa ma dotknúť , opovážiš sa čo i len na mňa pozrieť ,ja som ti dôverovala, postupom času som k tebe niečo cítila, ale vieš čo .... jebem na teba, na lásku, na predstavenú budúcnosť s tebou , chcela som ti dať moje srdce,ale ako vidím nevážiš si ani tie chvíle strávené so mnou. Prečo si namotával? Prečo si ma bral na tie podrbané miesta,výlety? Končím s tebou. "

 So zaslzenými očami som sa otočila a kráčala k môjmu autu,zrazu som cítila na zápesti dotyk, pozrela som sa poslednýkrát na tie oceánové oči,ktoré vidím asi posledný krát .

,,Povedala som nedotýkaj sa ma !" zvreskla som naň ho zo zlosťou v zaslzených očiach . pustil ma a ja som sa pobrala do auta. sadla som a naštartovala, nechcelo sa mi ísť domov a dokonca ani do malej kaviarne, začala som ísť len tak cestou ktorá ma zavedie ani neviem kam. slzy sa mi tlačili do oči viac a viac . Čo sa to deje? Prečo to ne nechám tak však predsa som vedela že je to sukničkár. už som nemohla šoférovať, zastala som pri niakom opustenom moste. Vystúpila som s auta postavila sa na kraj mosta a ....

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now