Dúfam že je všetko v poriadku...
Zatiaľ čo ma Kate hladkala po chrbte a dávala na javo že je tu so mňou tak Damona zobrali a ošetrovali mu ruku. Po asi 20 minútach vyšiel doktor aj so sestričkami ktoré odišli, postavil som sa aby som zistil čo sa deje.
,, Pán Dark "
dal si medzeru v mojej hlave bol úplný bordel a myslel som na to najhoršie prečo nerozpráva, chcem vedieť čo je s mojou sestričkou.
,, Podarilo sa nám ju zachrániť, no je už len na nej koľko vydrží bojovať." pozrel sa na mňa a odišiel. Rozhodol som sa ísť za ňou keď v tom ani neviem ako Damon už bol za dverami, kedy sa tu objavil? No nehal som ho znova som si sadol.IZABELLA pred dvoma hodinami
Nevládzem sa postaviť, keď zrazu počujem Bella nevzdávaj sa oni ťa ešte potrebujú, pozrela som sa hore a začalo svietiť niaké ostre svetlo, myslím že toto je môj koniec, Blla ty to zvládneš bojuj, nestrácaj nádej. Má pravdu musím sa viac snažiť, snažila som sa zodvihnúť no nešlo to tak lahko ako som si myslela, no neprestávala som sa snažiť až som pomali šla hore, bola som rada že to ide síce málo ale ide, zrazu som padla. Padala som niakou dierou no nevládala som otvoriť oči počula som len matné zvuky
,, Poďme, koľko jej dáte 60 joulou, nie je to privela?, nie je to akurát "
Zrazu som cítila bolesť, otvorila som oči
,, Pane"
všeci sa pozerali na mňa a usmiali sa no ja som zaspala.Cítila som dotyk na mojej ruke, poviem vám bol príjemný a ja som aj vedela koho bol.
,, Bell prosím zobuď sa, ja to bez teba už nezvládam. Počuješ nechcem o teba prísť si jediné čo v mojom živote potrebujem, prepáč že som ti to skôr nedal na javo. "
Cítila som niečo mokré na ruke, to su slzy? On plače kôli mne? Bola som hore ale nechcela som sa mu pozreť do očí, stále som myslela na to čo sa stalo a nedokážem mu len tak odpustiť, po chvýle odišiel. Pustili sa mi slzy, prečo ja, nemôžem mať normálny život ako každý bez toho aby som vkuse cítila bolesť?
No to ešte nevedela čo jej život pripravil.JOEL
Keď Damon višiel zodvihol som sa a konešne som tam išiel za ňou. Keď som ju videl bol som rád že je na žive, zrazu otvorila oči a ja som mal nesmiernu radosť pribehol som k nej a objal ju
,, Ahoj Iss" z nesmiernej radosti sa mi pustili slzy
,, Ale no ták Joel hádam nebudeš revať" usmiala sa a to bolo jediné čo som potreboval. Bol som pri nej ešte takých 20 minút a rozprávali sme sa do kým ma sestričky nevyhodili išli jej robiť testy či je všetko v poriadku a potom by ju mali pustiť domov. Keď vyšli povedali mi že si ju môžem zobrať, takže asi bolo všetko v poriadku. Bol som rád že ten dom nebude zasa o nude. Keď som to oznámil všetkým boli tiež radi. Damon zobral Iss do auta zatial čo mne dali recept na ktorom boli lieky a jej ospravedlnenku za 2 týžne by mala ísť do školy. Sadol som si do auta a mieril som do lekárne keď v tom mi Iss zobrala ten recept a povedala že ide ona nehal som ju však 3 týžne nebola von. Asi o 20 minút sa otvoril kufor hodila to tam a sadla si na miesto. Celú cestu nikto nič nepovedal a bolo mi to jedno hlavne že moja sestrička je zdravá a ide domov.
ESTÁS LEYENDO
Viem že raz budeš moja
RomanceAhojte po dlhom čase idem písať dialšiu knihu na požiadavku mojej dobrej kamošky dúfam že sa vám bude páčiť POZOR: V TEXTE SA NACHÁDZAJÚ GRAM. CHYBY, NADÁVKY A 12+ SCÉNKY😂😂 Príbeh je o dievčati ktoré je navonok dá sa povedať bad girl no v nútri má...