💛31💛

23 1 0
                                    

...
Kráčam v krástnych šatách uličkou, ktorá bola vyzdobená presne tak, ako mala, ako bolo v predstavách. Zvedavé hlavy sa už otáčali smerom ktorým som kráčala a v pozadi hrala jemná hudba. Stúpnem si na svoje miesto, pozrem pred seba a vidím tam muža ktorý o chvíľku začne asi plakať. V tom hudba zosilnie včetci sa postavia, a my upriamime svoj zrak na krástnu nevestu kráčajúcu k oltáru. Tá emócia ktorú som videla u Katrin ma privádzala k slzám a o Joelovi už ani nehovorím, slzy šťastia mu tiekli viac ako malej Carol. Všetko prebiehalo tak ako malo. Môj brácha a jeho nevesta si povedali svoje Áno pred všetkými , a všetko bolo ako z rozprávky. No napriek tomu že to bol najšťastnejší deň mojích blízkych, v nútri sebe som pociťovala smútok, chýba mi a to moc, ani neviem čo je s ním. Nedokážem prestať myslieť naň ho. Na svadbu prišli všetci pozvaný dokonca aj Tony a jeho priateľ s ktorým som prehodila pár slov.
~ PRÍPITOK ~
Postavila som sa od stola trošku pripitá a spustila som
,, Milí moji priatelia som nesmierne rada že tu práve stojím, a že mám to šťastie si dnes pripiť na týchto krástnych novomanželov, "
pozrela som sa na Joela
,,ani len v mojích snoch som netušila že môj starší braček zobere zodpovednosť do vlastných rúk a že práve on ma teraz skvelo fungujúcu rodinu"
teraz som pozrela na Katrin
,, Ďakujem ti že si dokázala skrotiť a vychovať môjho brata"
v pozadí sa ozval smiech
,, Dúfam že vaša cesta do budúcnosti bude plná dobrodružstiev, lásky, smiechu a vernosti."
Zdvihla som pohár
,, Tak teda pripíjam na mladomanželov"
Pozrela som na nich
,, Na Vás"
Už len všetci počuli pískanie, tlieskanie a štrnganie pohármi.
...
Tackavo kráčam ďalej od toho hluku až sa ocitnem pri rieke, sadla som si na kraj a sledovala som ako sa hviezdy odrážaju od vody. Vyzula som si lodičky a ponorila nohy do vody oprela sa o ruky a zavrela oči. V tom som započula praskot konára . Otvorila som oči vystrela sa ,, Kto je tam?" Nič
Snažila som sa zaostriť ale jediné čo som videla bola vysoká čierna silueta. Odrazu som započula smiech . To nie je možne povedala som si. Ten smiech mi bol tak povedomí, Damon?
Chcela som sa postaviť a ísť za ním. Lenže namiesto toho aby som sa postavila som sa vzbudila. Vytiahla som nohy z vody a pomali kráčala späť na oslavu, po tváry mi tiekli slzy. Pred vchodom som si utrela tvár nahodila úsmev a vkročila, Iss kde si bola už 10 minút ťa tu hladám, a čo sa preboha stalo ? Starostlivo sa spítal Joo.
,, Ale nič, som len strašne rada že si šťastný " usmiala som sa, jasné že pravý dôvod som zahovorila.
,, Na čo si ma vlastne hladal?"
,, Mám pre teba prekvapenie "
To si robí srandu fakt nemám náladu na jeho vtipy. No nič keďže som mu nechcela pokaziť radosť
,, Do toho "
Zaviazal mi oči kravatou a ťahal ma niekam
,, A čo je to vlastne za prekvapenie? A prečo práve dnes na tvoj velky deň? "
,, Bože už sa nepýtaj, buď ticho a pekne kráčaj "
Keď sme konečne zastali, z ničoho nič mi začalo byť srdce o trochu viac. Celé moje telo ztuhlo keď zacítilo povedomú vôňu. Pomali som si začala dávať kravatu dole, a moje oči zaplavila vlna sĺz, moje nohy ma zradili a ja som dopadla na kolená no nebola som sama, predomňou klačal Damon s krabičkou pred sebou
,, Issabell Dark vezmeš si ma? " až v tedy som si všimla že okolo nás stáli ludia vrátane Joela a Katrin. Bála som sa že je to len sen zas len tupí sen. No v tom som sa štipla do ruky pozrela pred seba a stále tam bol. Vysmiata so zaslzenými očami som vykríkla Áno a hodila sa mu do náručia. Konečne som cítila jeho telo a ruky ktorými si ma pevne pritlačil o seba. Tá vôňa ktorá mi tak chýbala . Plakala som od šťastia a počula som ako ostatný tlieskaju, v tom hluk a už len som videla ako sa obloha rožiarila ohniostrojom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now