Vydela som ako sa celá trieda smeje na jej rajčíne čo má vyzerať ako hlava.......
Zavrela som dvere a mala som namierené do riaditeľne. Keď som zastala pred dverami neunúvala som sa klopať len tak som otvorila tie dvere ktoré viedli do riaditeľne tam som si sadla na kreslo oproti riaditeľovi ktorý sa pozeral na mňa.
,, ahh Bell čo si tento krát vyviedla? "
,, Noo viete riaditeľ že keď si človek mrmle popod nos tak to nemá ju počuť ostatný lenže naša milovaná učka to bohužiaľ počula a začala do mňa hustiť a ja som sa nedala tak to dopadlo hádkou noo a ták." do povedala som môj dlhý monológ a posadila som sa pohodlnejšie a zobrala som si cukrík zo stola čo tam má vždy a iba ja ich vyjedám na návšteve takže musí kupovať nové.
,, Bell vieš že je to je za tento týždeň už po 5 a to je len streda" neveriacky sa a mňa pozrel
,, Ano viem ale ja nemôžem že tie šuchtli musia počuť čo aj nemajú" prehra la som si vlasy
,, Stým musím bohužiaľ súhlasiť, tak tento raz nebudeš mať trest a už sa teším na dialšiu návštevu" uchechtol sa a mal celkom pravdu však som tam častejšie ako doma.
,, Dobre môžeš ísť na hodinu" otravné som na neho pozrela keď povedal hodina
,, Okey dovy" otvorila som dvera a následné zavrela keď som prekročila prah. Prechádzala som choď mami keď v myhu sekundy som bola opretá o skrinky
,, Ale ale koho to tu máme? Žeby moja princezná? "
,, Heej a to odkedy som tvoja? Alebo už tobôž princezná? Vieš čo Damon nemám chuť sa...."
,, Mojá ale ja mám chuť na teba" drzo mi skočil do rečí
,, Hej tak o tom môžeš snívať zlatko " cmukla som mu do jeho ksichtu
,, Ale no moja necmukaj mi tu lebo ja ti cmuknem" ešte viac ma na tlačil ku skrini
,, Damon táto blízkosť sa mi nepáči okamžite ma pusť"
,, Ale no ja by som povedal že táto vzdialenosť" no to už som nevydržala a kopla mu medzi nohy hneď ma pustil. Tak sa to robí baby. Uchechtla som sa obyšlasom ho a pokračovala som v ceste, no nie nadlho začalo ma bolieť zápestie pozrela som sa na nahnevané oči ktoré patrili len jednému človeku. Tak som sa do nich zahľadela do tých modrých oči ako to najhlbšie dno oceána. Havranie vlasy mu padali do očí čo bola vražedná kombinácia.
,, Čo zasa chceš? "
,, Už som ti to povedal chcem ísť do parku"
,, Hej a čo by si tam chcel robiť? "
,, Nič len sa prechádzať mohli by sme aj zájsť na zmrzku"
,, No tak tebe už jebe? Nikdy si ma nikam nezobral alebo nepozval ako mám vedieť či to nie je niaka hra? "
,, Neboj sa nie je"
,, Ako ti mám veríť? "
,, Nezisťíš ak neskusíš"
,, Neskusím, nezistím jebem idem domov " vyšmykla som si ruku a smerovala som si to von zo školy nemala som už náladu počúvať tie dristy. Keďže sa mi ešte nechcelo celkovo domov išla som na autobusovú zastávku. Pýtate sa kam idem tak to je jasné idem si dať tú najlepšiu horúcu čokoládu. Keď prišiel bus nasadla som a čakala kedy ma to odvezie na danú zástavku. Vystúpila som a......
YOU ARE READING
Viem že raz budeš moja
RomanceAhojte po dlhom čase idem písať dialšiu knihu na požiadavku mojej dobrej kamošky dúfam že sa vám bude páčiť POZOR: V TEXTE SA NACHÁDZAJÚ GRAM. CHYBY, NADÁVKY A 12+ SCÉNKY😂😂 Príbeh je o dievčati ktoré je navonok dá sa povedať bad girl no v nútri má...