💛16💛

220 8 0
                                    

Vystúpila som s auta postavila sa na kraj mosta a ....


,,PREČO!!!!!!"

,,PREČO!!!!!!"

,,PREČO!!!!!!" zosypala som sa na kolená,ruky som mala za hlavou.

,,Prečo?" zúfalo som si kládla túto otázku a nevedela som si na ňu odpovedať. V čom som spravila chybu?, urobila so ju ja? prečo sa tu ja obviňujem? môžem za to ja? v mojej hlave sa objavovali otázky na ktoré som nevedela odpoveď, a neviem či vôbec niekto vedel. Čo mám robiť? preblesla mi jedná možnosť ako toto ukončiť,ako ukončiť toto trápenie na opustenóm moste. Problémi by sa vyriešili,však také strašné to nemôže byť . Na to som sa postavila pozrela sa dole a nevedela či predsa mám skočiť alebo nie. o čo by som prišla? Chcem to vôbec vedieť?.

Pozrela som sa dole,ako rieka drsne naráža na ostré kamene, keby skočím bola by som v okamihu mŕtva, chcem to?, aj tak tu nemám nikoho pre koho žiť, a aj keď sa zdalo na okamih všetko vyprchalo behom sekundy. v lásku neverím a ani neviem či po tomto budem, bolí to vidieť milovanú osobu s niekym iným, tak moc to bolí. rukami som sa objala sklonila som zaslzenú tvár a vrátila sa ku autu. Nasadla som vytiahla som papier a začala písať po pol hodine rozmýšľania a dvoch hodinách písania som odložila pero a papier som dala do obálky ktorú som mala v aute. Pozrela som si na mobile staré fotky s babami až som došla ku tým s Damonom. Boli pekné boli sme šťastný na tých fotkách ach,aspoň som si to myslela. Z očí mi tiekli znova prúdy sĺz. Naštartovala som a vydala som sa domov, prechádzala som lúky zdobené tulipánmi všímala som si krásnu prírodu nádherne ozdobené motýle poletovali po lúke ....

TUUTUUUUUUUT

Zrazu nič. Zahltila ma čiernota nevedela som čo sa deje,ale predsa som vedela že sa to stane. Je toto môj koniec? Je toto koniec príbehu Isabell Darkovej? Že by mala určenú smrť ako jej rodičia? Že by poniesla to tajomstvo až do svojej smrti? Ak hej asi sa jej to podarilo. Ako sa hovorí? Mozog funguje ešte 10 minút po smrti . Nevraveli že keď umieraš vidíš svoje dobré zážitky od znova,že sa ti všetko pretočí v hlave? Nebolo to tak? tak prečo? prečo mne nič? myslím si že nemám dobré zážitky, a aj keby som mala niekedy tak asi sa prevrátili na smutnú čásť. Alebo ako to je? aj po smrti mám veľmi veľa otázok ale teraz som si istá že mi na ne už nik neodpovie. Toto je asi koniec príbehu o Isabell Darkovej. Bol síce krátky ale asi to tak malo byť, už nikdy neuvidím oceánové oči, Joela a ani baby. je mi to celkom ľúto takto skončiť so svojím životom.

VIIIIVUUUUUVIIIIIIVUUUUU

To bolo posledné čo som počula.

Viem že raz budeš mojaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang