💛13💛

257 9 0
                                    

Pri ňom som sa cítila bezpečne, spolu sme sa pozerali na žiariacu oblohu.

Po tej nádhere sme sa vybrali domov. No domov ako domov ja som šla na mojom aute, a Damon šiel za mnou na jeho. Keď som si po prvý krát sadla, bol to neskutočne príjemný pocit, sedadlá boli úplne mekučké a pohodlné, to vybavenie bolo neskutočné a volant bol na dotyk príjemný. Zaparkoval som na našom dvore a za mnou Damon. Vytiahla som kľúč otvorila dvere a vyšla s auta hneď za mnou následoval Damon. On tu je preto že chce sa ešte o niečom porozprávať s bratom takže mňa do toho nič, šla som domov, vyšla schodmi a zašla do mojej izby kde som si zobrala čisté pyžamo so skrine. Skladalo sa s krátkych kraťaskov a bieleho croptopu. V kúpeľke som zašla do sprchy naniesla som si kokosový sprchový a na vlasy vanilkový. Po vylezení zo sprchy som sy prečesala vlasy, odlíčila maskaru, natrela krémmi a oblieklá sa do pyžamka. Vyšla som z kúpeľne a vydela Damona ako stojí pri dverách.
,, Čo ešte potrebuješ? " spýtala som sa celkom unavený hlasom veď predsa bolo 3 hodiny ráno.
,, Nič, len som sa prišiel rozlúčiť po tom všetkom idem už domov." na jeho tváry som videla malý úsmev.
,, Aha, okey tak ahoj a ďakujem. "
,, Nemáš za čo princezná" usmiala som sa. Jemu zdvyhli kútiky a otočil sa že ide domov. Otváral dvere,
,, Počkaj" nechápavo sa otočil a pozeral na mňa.
,, Nechceš dnes prespať u nás? " jemne som sa ho spýtala
,, To je dobrý nápad" a už bol rozvalený na mojej posteli,  pretože sa rozťahoval po celej posteli, mal roztiahnuté nohy. Ja som kolenami šla do voľného miesta medzi jeho nohami. A oprela som sa o ruky nad jeho ramenami, muselo to vyzerať celkom komicky. Usmiala som sa,  keď sme sa už dlhšie pozerali do očí, a on sa pozrel na moje pery, ja na jeho už to nevydržal a spojil naše pery, podlomili sa mi lakte a bola som na ňom. Bozkávali sme sa vášnivo, bolo to nádherné ale niekto musel prestať pretože by to nedopadlo najlepšie. Odlepila som moje pery od jeho a oprela sa o jeho čelo.
,, Dobrú nocku " ľahla som si na bok postele a nehala medzi nami medzeru. Ale jemu sa to asi nepáčilo a pritúlil si ma
,, Haloooo osobný priestor" zhúkla som po ňom tichšie aby som nezobudila brata.
,, Alee noo princezná to ja nezvládnem"
,, Budeš musieť " cmukla som mu do xichtu
,, Prečo raz si taká a potom onaká"
,, Aby si sa pýtal a teraz mi daj tu perinu a neber mi ju a spí a dobrú noc " prykrila som sa a začala som zaspávať posledné čo som počula bolo
,, Dobrú noc princezná" a pohladenie po vlasoch.

Isabell, Isabell už ho toľko netráp nevydíš ako sa snaží?
Kto si? A čo odo mňa chceš?
No no no, tu kladiem otázky ja moja
Zrazu som vydela ako tu lieta niaky tmavý tieň začala som sa báť
Tak....  Bola som ticho nemala som čo povedať.
Som niečo ako tvoja nočná mora  v diaľke som počula uchechnutie čo odo mňa chce? A prečo tu je? A čo sa to deje? Je to skutočnosť? Zabije ma? Žijem ešte vôbec? Čo sa stalo?
Čštttt bolí ma s teba hlava to je priveľa otázok
Ty ma počuješ?
Jasné čo si myslíš teraz si v mojej moci v mojej prirodzenej práci takže jednoducho budeš robiť, poslúchať čo ja poviem.
Začala som sa otáčať kto to je. Čo odo mňa chce.
Tak za 1. Otázky kladiem ja
             2. Nechcem od teba vôbec nič len ťa budem navštivovať a tráviť s tebou dúfam že aj každú noc čo ty na to?      3. Som ti preto aby som ti ukázal niake fakta, pravdu, jednoducho skrížil ti cestu jednoducho povedal a ja som sa začala triasť
            4. Nič sa moja nedeje len si v tak zvanej spankovej paralíze nemôžeš sa hýbať, a v pokročilej ani rozprávať budeš tak zvané uveznená v sne a nikdy nebudeš vedieť či sa zobudíš alebo to je sen jednoduché nie? Počula som uchechnutie začala som sa celkom báť ako to že som v spánkovej paralíze?
            5. Nie nie je to skutočné len sa ti to zdá a myslím že v tejto samote a čiernote budeš vedieť sama rozmýšľať  a ak ide o ten tvoj strach s tmy tak s tým nespravýme nič
            6. Ja ťa nezabijem ak sa nezabije š sama alebo osud ja som tu na to aby som ti dohováral a robil spoločnosť v noci viem je to úžastná práca aj ja si ju cením, no pozor nie som príjemný keď ma naštvú takže pozor dievča
            7. Žiješ ale nie tu, teraz si niečo ako v druhej dimenzii všetko rozprával tak slyzko tak vysmieva ký tak tupo bojím sa čo sa stane ja tu už nechcem byť
           8. Niečo ťa trápy a mojou úlohou je aby si to povedala mne alebo niekomu so živých, nemôžeš vkuse zatajovať tú vec moja bude to čím dlhšie tým horšie. On on vie o tom? Čo ako nie pustite ma. Čo sa to deje? Prečo nerozprávam? Nechcem tu už byť  pomoooc nie nie nie toto je len zlý sen chcem ísť domov do mojej postieľky, je tu dakto? Prečo tu je taká tma. Zrazu som sa zosypala na zem a bola som tam ako v klbku. Mám pocit ako by som tu bola už rok. Ja chcem domov prečo ma nik nepočuje? Som zúfalá ja tu umrem...

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now