Po mojej chvíli takže hodine som dala mobil na nabíjačku pozrela na hodiny a zistila som že je pól jednej v noci vyplá som upozornenia aby má nikto ráno nebudil a zatvorila oči ani neviem ako rýchlo som zaspala.
Ahhhh nenávidim rána. Zaspato som sa posadila na posteľ a vypla budík ktorý ani neviem ako no bol nastavený. Pomalí som sa postavila a zamierila som si to do kúpeľne, ako vždy ranná rutina a presunutie sa k šatníku asi pól hodinu som rozmýšľala čo si oblečiem už v tomto jesennom počasí nakoniec som niečo vyhrabala.
Vlasy som si nehala ako bežne rozpustené. Zišla som dole schodmi a zamierila som si to do kuchyne, na chladničke som videla papierik
Iss musel som súrne odcestovať budem preč asi týždeň nemalo by to trvať dlho na stole v obálke máš peniaze, ak by si niečo chcela a chladnička je plná. Dávaj si pozor na seba pa
Joel😗Ešte predtým ako som sa vybrala na nákupy zobrala som si niečo s chladničky a zavolala taxik, keďže moje auto je na švorc kým som zjedla už tu aj bol zobrala som si potrebné veci a zamkla som dom. Nasadla som a už sme sa viezli smer nákupné centrum. Keď sme dorazili na miesto poďakovala som zaplatila a vystúpila.
Bola som asi už v každóm obchode prešli 3 hodiny a mňa už z tých tašiek boleli ruky rozhodla som sa že si pôjdem niekde sadnúť. Samozrejme po takej dlhéj dobe som aj vyhladla tak som si obiednala KFC sadla som si na miesto a začala som jesť keď v tom som počula známe hlasy. ,,Počul si to ževraj tá Isabella je už v poriadku a zas nastúpi na školu " po dlhšej dobe som spoznala hlas hneď som vedela že je to tá krava Viktória. Ale kto je ten druhý? Ďalej som počúvala, Ano viem že je to neslušné ale je to o mňe tak mala na to právo po čase som sa dozvedela že to kecá Hunterovy. Keď som si dojedla svoju porciu a odložila tácku tak som si zavolala taxi domov. Po príchode domov som si išla obnoviť môj šatník. Keď bolo všetko v poriadku zišla som dole a rozhodla som si niečo pozreť , nechcelo sa mi ísť von po tom čo dom počula som nemala na nič ani chuť zobrala som si slaninové čipsy a sadla pred telku na Netflixe som si vybrala work it podľa ukážky to vyzeralo dosť dobre .
.
.
.
No páni myslím že tento film sa dostal na môj rebríček dokonalosti. Vypla som telku a dostala som chuť na prechádzku, prezliekla som sa zobrala potrebné veci a išla. V diaľke som videla svietiť známe svetlá na basketballové ihrisko. Keď som prišla bližšie videla som že tam chalani hrajú, keď má zbadali zakričali a bežali ku mne. Oo medvedie objatie. ,, Bell už tak dlho sme ťa nevideli sme si mysleli že si sa prepadla pod zem" ,, No nemala som od toho málo chlapci" zasmiala som sa a oni nechápavo pozreli ,, No Emm mala som nehodu a bola som v kóme" poviem im len tak stručne a vidím tie vystrašené pohľady ,, A si už v poriadku?" ,, Áno ako vidíš v úplnom poriadku" zasmiala som sa a vytrhla som loptu a začala hrať. Ako má chalani poznajú vždy prehrajú proti mne som moc dobrá na nich. Som rada že som si dnes s nimi zahrala aspoň som nemyslela na nič iné ako je Basket. Po dva aj pól hodine sme si dali pauzu a smiali sme sa toto mi chýbalo. Týto chlapci sú ako moja rodina. Na konci keď už bola až priveľká tma sme sa rozhodli ísť domov. Objali sme sa všetci a každý sa rozišiel svojou cestou.
YOU ARE READING
Viem že raz budeš moja
RomanceAhojte po dlhom čase idem písať dialšiu knihu na požiadavku mojej dobrej kamošky dúfam že sa vám bude páčiť POZOR: V TEXTE SA NACHÁDZAJÚ GRAM. CHYBY, NADÁVKY A 12+ SCÉNKY😂😂 Príbeh je o dievčati ktoré je navonok dá sa povedať bad girl no v nútri má...