💛30💛

101 2 2
                                    

Joeeeeeel
Kričala som naň ho keď som držala mále plačúce stvorenie.
,,už idem" povedal nervózne a letel dole schodmi, ruky mal zaplnené detskými hračkami a mliekom
,, Kto je tatinková princeznička" Joel si zobral Carol (Kerol) do rúk a pošteklil ju po brušku celý dom sa ozýval detským smiechom
,, Som domaaa" zrazu počujeme ženský hlas
,, Práve na čas, potrebujeme ťa, už sme unavený " s Joelom sme si konečne vydýchli a pozreli sa na Katrin
Áno správne čítate od vtedy ako sme prileteli z dovolenky prešli 2 roky keď sme prileteli dozvedeli sme sa že Katrin je tehotná s Joelom takže môj veľký braček je tatík, majú krásnu malú dcérku Caroline (Kerolajn) a ak sa pýtate ako to je so mňou a s Damonom tak ťažko totižto išiel na vojenskú školu a ja som tu ostala vlastne sama už je to rok čo je preč. A nemôžem povedať že mi nechýba chýba a moc. Našťastie ma Carol zamestnáva natoľko že nemám čas premýšlať nad inými vecami. A tak tiež Joel a Katrine idú mať svadbu chápete, za necelý mesiac. A hádajte kto ide byť Katrin hlavná družička, jasne že ja nesmierne sa teším idem na prvý krát na svatbu a ešte aj môjho brata. Dnes Katrin bola pozerať po obchodov ale ako už druhý týždeň nič nenašla nechápem kde to chodí musím ísť s ňou a poradiť jej, predsa v nakupovaní som dobrá.
,, Poď sem maličká " Katrin si zobrala malú do rúk a uspávala ju maličkom jej prechádzala z čielka na noštek a spievala jej uspávanku. Musím uznať Katrin má dar od boha tak nádherný hlas sa nepočuje často.
,, Idem von " oznámila som a vyšla zapla som si sluchádla a pesničky a len tak s pesničkou na plno som sa prechádzala po uliciach mesta. Prišlo mi lúto že tu Damon nie je chýbajú mi jeho dotyky a jeho hlas.
Prechádzala som okolo opusteného basketbalového ihriska a spomýnala na časy keď som hrávala s chlapcami. Dlho som ich nevidela no dúfala som že sú v poriadku. Čo sa týka mojích kamarátov tak o Stell viem jedine to že sa presťahovala a už sa neozvala,
Kate si užíva svoj život na plno, cestuje po krajinách a objavuje nové kultúry a Tony si našiel priatela s ktorým je už rok a sú spolu zlatý tak tiež viem že boli pozvaný na svadbu. Zrazu z môjho premýšlania ma prerušila mala kvapka ktorá mi pristala na nose. Pozrela som sa hore na oblohu a len cítila kvapky dažďa, otočila som sa a pomali v daždi som kráčala domov. Celá mokrá som vkročila dnu a vyzula som sa.
Rovno som išla do sprchy kde som si dopriala chvíľku pre seba napustila som si vaňu s bublinkami a pomali som do nej vošla. Po mojom čase som sa utrela a prezliekla to teplého a suchcého oblečenia. Zišla som dole a na gauči som videla Joela, Katrin a malú ako spinkajú, som rada že ich mám je to moja rodina a Katrin mi je ako sestra. V kuchyni som si spravila večeru ktorú som zjedla a riad som dala do umývačky. Opatrne som zobrala Katrin malu a išla ju zaniesť do postielky potom som sa vrátila,
,, Joo stávaj choďte si lahnúť hore " Joel pomali otvoril oči prezrel si celú obívačku a opatrne zobudil Katein obaja sa pobrali do postele a ja som tak ešte poriadila hračky po zemi a pobrala sa do postele tiež. Zajtrá m'ˇ na pláne zobrať Katrin do obchodov a treba zariadiť ešte veci na svadbu.

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now