💛18💛

214 7 0
                                    

,, Čo jej je?"....

JOEL

,, V prvom rade by ste sa mali upokojiť" povedal mi to celkom pokojním hlasom a to mi išlo ešte viac na nervy. Ale ak som chcel vedieť odpoveď na moju otázku tak som si sadol a pozorne ho počúval.
,, Dobre takže vaša sestra prežila veľmi veľkú autohaváriu, išlo o zrazenie kamiónom" chvýlu počkal kým spracujem túto informáciu, pretože predsa len nízke autíčko oproti kamiónu, do očí sa mi začali tlačiť slzy.
,, Našťastie na poslednú chvýlku ju tu priviedli, má zlomené pravé rebro, pomiaždenú nohu a zlomenú ruku, zažila veľmi veľkú operáciu, teraz je v strašne kritickom stave, zatiaľ ju držíme v umelom spánku ale ak nenájdeme do štyroch dňoch potrebné množstvo krvy tak môžme o ňu prísť. " Keď to dopovedal myslel som si že omdliem, však je to nemocnica musí mať veľa zásoby krvy.
,, O akú krv sa jedná keď jej nemáte dostatok?" spýtal som sa už celkom naštvate, načo cucajú ľudí o životne potrebnú tekutinu keď aj tak ju nikdy nemajú? Čo ju pijú?
,, Potrebujeme ceľkom veľké množstvo nulky, je to strašne zrietkavá skupina krvy preto jej nemáme dostatok." Po tejto vete som sa celkom zrútil ako máme nájsť ľudí s nulkou?
,, Dobre niako sa pokúsim vám tu doniesť ľudí s nulkou." Vyslovil som túto vetu bez rozmýšľania. Doktor odišiel a ja som rozmýšľal ako to spravým. Keďže ja mám béčko počkať však je tu aj Damon.
,, Akú máš skupinu?" pozrel som sa naň ho s nádejov.
,, Áčko " zložil si hlavu do rúk. Tak aj moja nádej odišla jedným slovom.
...
Už asi dve hodiny sedím v nemocnici a rozmýšľam ako zýskať toľko krvy. Keď mi zrazu napadla jedná geniálna myšlienka. Rýchlo som sa postavil aby som uskutočnil to čo má napadlo. Damon sa na mňa prekvapene a zároveň zúfalo pozrel.
,, Stávaj ideme" vôbec nevedel čo chystám ale išiel za mňou. Nasadol som do auta a išiel som smer moja firma. Ak vám to ešte do teraz nedoplo tak v mojej firme je veľa ľudí môže sa tam nachádzať aj viac skupín. Zaparkoval som na moje obvyklé miesto a vyšiel som. Vstúpil som do firmi a ponáhľal sa ku svojej sekretárké keďže ona jediná mala mikrofón, ktorý dosiaha na celú firmu. Nastúpil som do víťahu a stlačil som 60. Moja firma je dosť veľká. Vlasne naša po škole tu má nastúpiť aj Iss.
,, Katrin toto oznám" podal som jej papier ktorý som stihol ešte pred tým napísať. Ona si to prečítala a divne na mňa pozrela ale prikívla. Mal som ju rád bola taka moja jediná spoločnosť cez celý deň okrem hociakých pohovoroch na ktorých bola aj ona takže vpodstate so mňou trávila celé dni.
,, Milí zamestnanci teraz budem hovoriť za nášho šéfa, veľmi vás prosí ak by sa niekto našiel so krvnou skupinou nula, stala sa jedna nehoda našej budúcej spolu šéfky a je v kritickom stave, nemocnica nemá dostatok tejto skupiny lebo ako každý vie je veľmi zriedkavá, bola by som rada a tak tiež aj šéf ak by sa našli aspoň štyria ľudia. Nech sa prosím vás ozvú do štyroch dňoch, ďakujem za vypočutie a dúfam že sa niekto nájde, prajem vám pekný zvišok dňa. " vypla mikrofón a ja som jej poďakoval. Čakali sme tú asi pól hodinu, zatiaľ nám Katrin spravila kávu aj keď som niaku chuť nemal vypil som ju. Zrazu niekto zaklopal na dvere, ja som sa okamžite postavil a išiel som otvoriť, boli tu moji traja zamestnanci za čo som bol rád.
,, Ďakujem vám veľmi. Dobre tak poďte so mnou. Katrin zapíš ich že som ich zobral a že budú sa im počítať hodiny. " Dopovedal som Katrin prikývla a začala hľadať spisy týchto zamestnancov mi sme sa zatiaľ pobrali do môjho auta aby som ich šiel zaviesť do nemocnice." Celou cestou bolo v aute ticho nikto nemal chuť do rečí. Keď sme boli pri nemocnici zaparkoval som a vystúpili sme. Prišli sme na recepciu s tým že vedieme darcov. Tá nás zaviedla za doktorom a sestričkami. Za tú dobu čo im odobrávali krv ja som sa rozprával s doktorom. Dozvedel som sa že je to dostatok krvy z čoho som bol neskutočne rád a dúfal som že to zachráni moju sestričku. Hneď na to išli aj s Izabel do operačnej miestnosti. Keď som ju vydel až ma pichlo  pri srdci a to isté som vydeľ aj na Damonovy aj keď to niako nedával na javo. Sadli sme si na stoličky a čakali ako to všetko dopadne....

KATRIN⬆️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KATRIN⬆️

Viem že raz budeš mojaWhere stories live. Discover now