Τα χρώματα της φιλίας θα αποκρυπτογραφούνταν πάνω στο φτερό της πεταλούδας. Εκείνες ειναι όλα τα χρώματα που θα έπρεπε να μάθει μια παιδική ψυχή.
Η Λεωνη είναι έτοιμη να με διαφωτίσει σχετικά περί τίνος πρόκειται, αλλά εγώ τη διακόπτω. «Δεν θέλω να αποχωριστώ τη παρέα μου. Μπορούμε να βρούμε οποιαδήποτε λύση θέλετε εσείς. Είμαι ανοιχτή σε όλα. Όμως δεν θέλω να τις χάσω.», μου χαρίζει ένα ζεστό χαμόγελο και ύστερα το βλέμμα της εστιάζεται στο τατουάζ της Νυμφαλίδας μου.
«Έχει και ο δικός μας κόσμος Νυμφαλίδες Αναστασία.», κοιτάει το πατέρα μου και ανασηκώνω το ένα μου φρύδι. «Οι Νυμφαλίδες μάχονται συνεχώς με τις νυχτοπεταλούδες, οι οποίες ειναι κατοικίδια του Κάτω Κόσμου.»
«Κατοικίδια;»
«Οι Νυμφαλίδες όμως είναι και προστάτες σου. Πρόκειται για χαρισματικά άτομα τα οποία προσπαθούν με την ενέργεια τους να εξοντώσουν κάθε αρνητικό συναίσθημα. Με ένα απλο άγγιγμα τους, βλέπεις, απαλύνουν τον πόνο. Η αγάπη τους πλησιάζει εκείνη της μητρικής.»
Το μυαλό μου περιτριγυρίζεται απο συμβάντα που μπορούν να επαληθεύσουν τα λεγόμενα της θείας μου. Δε μπορεί. Μου λέει με έμμεσο τρόπο οτι η παρέα μου τόσο καιρό αποτελείται απο χαρισματικά άτομα που έχουν σαν σκοπό να με...προστατεύουν;
«Αναφέρεσαι στη παρέα μου;», ρωτάω και τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου έχουν σκληρύνει. Γνέφει.
«Προτού πάρεις πάλι τα βουνά απο τα νεύρα σου, θα σου πω οτι είναι ταγμένες να μην αποκαλύψουν ποτέ την αλήθεια σε εσένα. Εαν το τολμήσουν, θα καούν εκείνη τη στιγμή. Για αυτό δεν σου είπαν ποτέ τη πραγματικότητα.», αναφέρει γρήγορα για να προλάβει κάποια ανεπανόρθωτη ζημιά.
«Βασικά μου το είχαν παραδεχτεί με έμμεσο τρόπο. Μου το είχαν εκμυστηρευτεί. Δε γνωρίζω γιατί, βέβαια. Υποθέτω επειδή ήθελαν να είναι ξεκάθαρες απέναντι μου, ή για να ανακαλύψουν μέσα απο την αντίδραση μου αν γνωρίζω τη πραγματικότητα για εκείνες. Πολλές εκδοχές.Πάντως είχαν κάνει αναφορά σε χαρίσματα που είχαν. Αλλά δεν θυμάμαι πολλά, μου είναι θολή η ανάμνηση.», μορφάζω προσπαθώντας να θυμηθώ κάτι περισσότερο απο αυτές τις πληροφορίες.
«Αυτό συμβαίνει επειδή το τάγμα είναι πιο ισχυρό απο τι πραγματικά θέλουν.», σχεδόν νιώθω ευγνώμων που το τάγμα υπερισχύει γιατί δεν θα μπορούσα να φανταστώ τις Νυμφαλίδες μου να καίγονται εξαιτίας μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Πυρόξανθη-Το Κορίτσι των Σκιών [✓] - ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ParanormalΈνα σκοτεινό νέφος απειλεί τη κρυστάλλινη πόλη των Ιωαννίνων. Μια πόλη, γνωστή για τον μυστικισμό, τη μαγεία, τις επωδές και τη καταραμένη λίμνη να απορροφά τα πιο σκοτεινά μυστικά των κατοίκων της. Ψυχές που δεν δικαιώθηκαν ποτέ, μεταμφιέζονται...