Φορούσε ένα ανοιχτό γαλάζιο πουκάμισο που τόνιζε απίστευτα τα μάτια του ενώ από τα σηκωμένα του μανίκια μπορούσε κάλλιστα να δει με την άκρη του ματιού της τα καινούρια τατουάζ που στόλιζαν τα χέρια του.
Έδειχνε πιο γυμνασμενος. Πιο ψηλός.
Τα μούσια του ήταν ακριβώς στο ίδιο μήκος που εκείνη τα θυμόταν ενώ τα μαλλιά του ήταν ελαφρώς πιο μακριά και τοποθετημένα ελαφρά προς τα πίσω.
Η Άλισον κοντοσταθηκε για μια στιγμή και το χέρι της άφησε αθέλητα του Χούγκο μα ο Λόγκαν δεν της έριξε ούτε βλέφαρο σε αντίθεση με δύο αλλά γνώριμα μάτια που είχαν εστιάσει εξολοκλήρου πάνω της."Κύριοι.." είπε ο Χούγκο και βρίσκοντας το χέρι της , την έπιασε απαλά "Από εδώ η μέλλουσα γυναίκα μου. Άλεσαντρα Φερνάντες" την αποκάλεσε με το όνομα που είχαν όλα τα χαρτιά της "Άλισον είναι το χαϊδευτικό..." συνέχισε και έπειτα τους χαιρέτησε όλους, τους σύστησε και τράβηξε μια καρέκλα για εκείνη. Η Άλισον όμως έστεκε ακόμα όρθια. Όλη η συζήτηση που έκανε με τη Τζένη κατέληξε στο κενό. Ένιωθε το βλέμμα του Λίαμ πάνω της και του Ντρέικ ενώ ο Λόγκαν συνέχισε να μη της ρίχνει βλέφαρο. Σαν να μην υπήρχε. Σαν να μην ήταν καν εκεί. "Αγάπη μου;" Ο Χούγκο τράβηξε τη προσοχή της και ξεροβηξε. "Με συγχωρείτε. Είναι ακόμα λιγάκι αδιαθετη από χθες..." έσπευσε να ενημερώσει και πιάνοντας τη από τη μέση την έβαλε να καθίσει από την απέναντι πλευρά τους και πήρε θέση και εκείνος πλάι της.
Το βλέμμα του Λόγκαν κουνήθηκε μόνο στη κίνηση του Χούγκο και στο χέρι του. Ήταν σαν να έπαιζαν όλοι μαζί ένα κρυφτο που ανάθεμα δεν είχαν ιδέα τη κατάληξη. Ο Λίαμ από την άλλη δεν ήξερε καν πως να αντιδράσει. Ένιωθε πως το σοκ που του δημιουργήθηκε ήταν κατά πολύ μεγαλύτερο από ότι πίστευε."Η τελική μελέτη είναι εδώ..." Μόλις ο Λόγκαν άνοιξε τα χείλη του και μίλησε η Άλισον ανασηκώθηκε στο κάθισμα τρομαγμένη μα ο Χούγκο ήταν απορροφημένος στο χαρτί που του έδωσε ο Λόγκαν και δε το πρόσεξε.
"Πολύ καλά. Δεν πίστευα πως θα υπάρξει κάτι τόσο σύντομα είναι η αλήθεια αλλά για αυτό ήθελα να σας δώσω τα έγγραφα χθες. Τι λέτε; Θα παραγγείλουμε;"
"Εγώ θέλω δύο μπουκάλια τεκιλα" πετάχτηκε ο Λίαμ τραβώντας τα βλέμματα
"Πόσα;" Απόρησε ο Χούγκο
"Δύο. Με συγχωρείτε αλλά η όρεξη για να φάω μου κόπηκε..." είπε κοιτώντας την Άλισον η οποία είχε κοκκινησει ολόκληρη.
"Νομίζω πως το χιούμορ σου είναι το κάτι άλλο. Πάραυτα τεκιλα θα πίναμε ούτως ή άλλως. Το μαγαζί αυτό είναι από τα καλύτερα και έχουν τη καλύτερη ποιότητα. Με συγχωρείτε ένα λεπτό να..." Ο Χούγκο έκανε να σηκωθεί μα το χέρι της Άλισον κάτω από το τραπέζι τον έσφιξε απευθείας και κάθισε ξανά "Εμ...Υποθετω ο σερβιτόρος θα έρθει οπου να ναι..."
YOU ARE READING
The Protector 4 : Ματωμένο Φεγγάρι
AdventureΠοιο μίσος άραγε πονάει πιο πολύ; Εκείνο της προδοσίας; Εκείνο που γεννιέται ξέροντας πως ο άνθρωπος σου σε έβαλε φυλακή; Η μήπως πονάει περισσότερο το γεγονός πως δεν έχεις δει ποτέ τα παιδιά σου; Παιδιά που δεν ήξερες καν ότι έχεις... Κι αν αυτά τ...