Άνοιξε τα έγγραφα πάνω στο γραφείο και ξεκίνησε να γυρίζει τις σελίδες μελετώντας τα προσεκτικά. Οι δουλειές είχαν πέσει και η μία αναποδιά διαδεχόταν την άλλη. Δεν ήταν καθόλου εύκολο τελικά να διαχειριστεί όλα τα πόστα από τη Σάντα Κρουζ μα έτσι όπως ήταν η κατάσταση στο σπίτι, δεν ήθελε ούτε να αφήσει την Άλισον και τα κορίτσια. Ποιος διάολος θα ήταν ικανός να παρακολουθεί το σπίτι; Ειδικά το δικό του σπίτι..σκεφτόταν συνεχώς αλλά όσες φορές κι αν κατέληγε σε ένα συμπέρασμα έπεφτε στο κενό.
Η Βίβιαν ήταν πιο αφελής αλλά η Ελίζαμπεθ ήταν το ακριβώς αντίθετο. Αυτό το κορίτσι ήταν ικανό να λύσει ακόμα και έγκλημα ή να δημιουργήσει ένα... Ήταν αρκετά σίγουρος λοιπόν από τη πρώτη κι όλας φορά πως κάποιος ήταν εκεί έξω και κάτι ζητούσε..
Κάποιος που αν έπιανε στα χέρια του θα τον έλιωνε σαν μύγα.
Ποτέ δεν έβαλε καμία γυναίκα στη ζωή του και ούτε είχε σκοπό μέχρι που γνώρισε την Άλισον. Δεν είχε ιδέα πως σε αυτή την ηλικία θα είχε ήδη δύο κόρες αλλά δε ρώτησε ποτέ παραπάνω από όσα η ίδια θέλησε να του πει για το παρελθόν. Στη τελική, ήταν απλά παρελθόν. Ένα κομμάτι της ζωής της που εκείνος δεν υπήρχε καν και δεν τον ενδιέφερε. Κατάλαβε αμέσως πως ήταν μια γυναίκα που πάτησε μόνη στα πόδια της και στηρίχθηκε στις δικές της πλάτες και αυτό ήταν αξιοθαύμαστο.
Πλέον όμως δεν ήταν μόνη..."Μαριλέν; έλα μέσα" σηκωσε το εσωτερικό τηλέφωνο και σε δύο λεπτά η πόρτα του γραφείου άνοιξε.
"Με ζήτησες;" μια καλλιγραμμη γυναίκα μπήκε μέσα ντυμένη στα κόκκινα σαν φωτιά. Το περπάτημα της αργο, γεμάτο νάζι ενώ σε κάθε βήμα που έκανε για να βρεθεί κοντά του, ολοένα και το χαμόγελο της μεγάλωνε.
"Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος για τον ενικό..." της είπε σαν στάθηκε μπροστά από το γραφείο.
"Ωωω σε παρακαλώ Χούγκο... Με έχεις δει όπως με γέννησε η μάνα μου και τώρα θυμήθηκες τους τύπους;"
"Παλιά Μαριλέν! Παλιά! Όπως και να έχει δε θα συζητήσω για ακόμα μια φορά μαζί σου τη διαφορά μεταξύ παλιού και νέου. Νομίζω είσαι αρκετά έξυπνη για να καταλάβεις και μόνη σου" η γυναίκα δεν είπε λέξη. "Ωραία. Βλέπω πως συμφωνούμε. Και τώρα θέλω να μου φέρεις τις αναφορές του τελευταίου μήνα. Τις κινήσεις των εμπορευμάτων και να καλέσεις τον Γκονζάλες στην Αβάνα..."
"Μάλιστα..." είπε σιγανα μα σαν γύρισε για να φύγει κοντοσταθηκε και γύρισε προς το μέρος του "Ξέχασα να ενημερώσω πως πήρε τηλέφωνο ο Τζόναθαν..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector 4 : Ματωμένο Φεγγάρι
MaceraΠοιο μίσος άραγε πονάει πιο πολύ; Εκείνο της προδοσίας; Εκείνο που γεννιέται ξέροντας πως ο άνθρωπος σου σε έβαλε φυλακή; Η μήπως πονάει περισσότερο το γεγονός πως δεν έχεις δει ποτέ τα παιδιά σου; Παιδιά που δεν ήξερες καν ότι έχεις... Κι αν αυτά τ...