Κάνεις σχέδια και η ζωή γελά πίσω από τη πλάτη σου...
Μη τολμήσεις να προσπαθήσεις να την κοροϊδέψεις και εσύ όμως... Γιατί ειλικρινά, ο μόνος που δε θα γελάσει στο τέλος, θα είσαι εσύ..."Καταλαβαίνω. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ναι Κλάρα. Θα αφήσω τα κορίτσια στον αδερφό μου και σε ένα τέταρτο θα είμαι εκεί εντάξει;" Η Άλισον έκλεισε το τηλέφωνο και κοίταξε το Γκάμπριελ. Τα κορίτσια είχαν ήδη πάει να ετοιμαστούν μα τελευταία στιγμή όλα πήγαν κατά διαόλου.
"Θα πάρω τη φίλη μου να το ακυρώσω..." είπε απογοητευμένη"Καλά είναι δυνατόν να σε παίρνει τελευταία στιγμή; Δεν μπορούσε να πάει κάποιος άλλος;" γκρινιαξε
"Η γυναίκα είναι στο νοσοκομείο Γκάμπριελ! Για το Θεό δηλαδή! Η κόρη της έχει το μωρό... Ποιος θα πάει; Δεν έχει κανένα άλλο υπάλληλο εκτός από μένα!"
"Εγώ θα έφευγα ούτως ή άλλως. Τα μικρά να δω πως θα το πάρουν που δεν έχουν σταματήσει να μιλάνε για όσα τους υποσχέθηκε αυτή η φίλη σου ότι θα φτιάξουν..."
"Τζένη τη λένε!" επισήμανε η Άλισον "Και όχι .. δεν έχω ιδέα πως θα τις πω ότι ακυρώνεται! Πρέπει να πάρω και τη Τζένη να ξέρει πως δε θα πάμε"
"Για εκείνη νοιαζεσαι! Για εμένα που θα με βγάλεις εκτός προγράμματος και θα κάνω μπέιμπι σιτινγκ δεν ενδιαφέρεσαι βλέπω!"
"Έλα που σε χαλάει κι όλας!"
"Φυσικά και όχι!"
"Ακριβώς... ένας θεός ξέρει τι θα βρω όταν γυρίσω σπίτι..."
"Μια χαρά θα είναι όλα!"
"Το εύχομαι..."
"Αυτός ο γκόμενος σου πότε γυρίζει;"
"Υποτίθεται χθες... Δεν ξέρω τι προέκυψε. Είπε πως κάτι πήγε στραβά στο εργοστάσιο..."
"Καλά δε καίγομαι να τον γνωρίσω κι όλας..."
"Γκάμπριελ!"
"Ψέματα να πω; Δες εδώ φάτσα!" έδειξε με το χέρι του μια τεράστια φωτογραφία που υπήρχε στο σαλόνι και η Άλισον τον στραβοκοιταξε. "Σαν μπαμπουίνος που τον πήδηξε ιπποπόταμος μοιάζει! Πάλι καλά τα παιδιά δε τα έκανες μαζί του..."
"ΓΚΆΜΠΡΙΕΛ!!!"
"Μαμά γιατί φωνάζετε..." Τα κορίτσια έσκασαν μύτη στο σαλόνι και η Άλισον αναστεναξε. Έριξε φυσικά ένα γρήγορο θυμωμένο βλέμμα στον αδερφό της μα για μια στιγμή σταμάτησε. Το θυμωμένο της βλέμμα εξαφανίστηκε και γέλασε.
ESTÁS LEYENDO
The Protector 4 : Ματωμένο Φεγγάρι
AventuraΠοιο μίσος άραγε πονάει πιο πολύ; Εκείνο της προδοσίας; Εκείνο που γεννιέται ξέροντας πως ο άνθρωπος σου σε έβαλε φυλακή; Η μήπως πονάει περισσότερο το γεγονός πως δεν έχεις δει ποτέ τα παιδιά σου; Παιδιά που δεν ήξερες καν ότι έχεις... Κι αν αυτά τ...