'Mentol'

269 34 30
                                    

•••
George még mindig hitetlenkedve bámult a készülékre, melyet most a pokol legmélyebb zugába kívánt volna.

-Dream, ha megmered tenni.
-Mi lesz, Georgie? Elfenekelsz?-vigyorodott el pimaszul, majd megvágta a hangfelvételt, hogy csak az a rész hallatszódjon, mikor a britt fiú kimondja a bizonyos szót, mellyel az őrületbe tudná kergetni a dnf shippereket.
-Ha kirakod Twitterre, leakelem az arcod több, mint harminc millió ember szeme láttára, tehát jobb, ha nem teszed.
-Az elbűvölő arcom. Egyébként maximum akkor teszem ki, ha valami nagy merényletet követsz el ellenem.-emelte fel fehér ágyneműjének takaró részét, majd bebújt George mellé a kényelmes ágyba, közelebb bújva hozzá.
-Mit csinálsz?-borult vörös árnyalatba az idősebb srác arca, így zavarában bele is temette fejét a szintén vörös plédbe.
-Tudtommal ez az Én ágyam, és még mindig nem tervezlek megerőszakolni, maximum ha nem figyelsz, vagy álmodban.
-Tehát tervben van, értem.

Ismét csendbe burkolóztak, Dream békésen olvasgatta beérkező üzeneteit, válaszolgatott rájuk, közben viszont érezte barátja csokoládébarna íriszeinek lyukat égető pillantását vállán.
Egy idő után megelégelte, így kérdőn meredt George látószervébe, ki egyből lesütötte szemeit, hirtelen sokkal érdekesebbnek tűntek amerikai barátja zöld pulcsija kapucnijának a madzagjai, melyek csendesen pihentek a srác izmos mellkasán.

-Hm?-fordította fejét a britt irányába.
-Még mindig fura, hogy itt vagyok.
-Látom rajtad, hogy nem ezt akartad mondani. De tényleg furcsa, mintha álmodnék.
-Ne is mondd, baromi valóságos álmaim vannak mostanában.
-Nekem mondod? Nem is meséltem, de Karácsony előtt veled álmodtam. Elmentem Angliába, hozzád. Mikor megtudtam, hogy az egészet csak az agyam találta ki és amúgy csak elaludtam a kanapén, órákig meredtem magam elé, mint aki szellemet látott.-Dream bágyadt mosollyal beletúrt szőke hajcsomójába, majd telefonját rácsúsztatta egyik éjjeliszekrényére, közelebb húzódva az egyre jobban piruló George-hoz.-Mikor megtudtam, hogy nincs lehetőségünk együtt karácsonyozni, beleroskadtam.
-Pedig csókolózhattunk volna a fagyöngy alatt.-oldotta a hangulatot az alacsony srác, Clay arca felderült, kezét George puha hajához vezette, majd lassan még jobban összeborzolta, mire az immár kócos srác kellemesen felsóhajtott.
Mindketten imádták mi köztük volt. Mégis csak legjobb barátok voltak, nem?

-Streamelünk később?
-Persze, a Twitch fel fog robbanni.-mormogta párnájába Dream, félig lecsukott szemhéjakkal.-Aludj még egy kicsit, hosszú napunk lesz.

George barátja parancsára eleget tett, talán kérni se kellett rá. Bal kezét lassan felvezette háton fekvő barátja mellkasára, körkörösen simogatni kezdte. Clay ráfogott a cirógató kézfejre, másik karjával közelebb húzta magához a fáradt fiút, ki fejét belefúrta nyakába.
Nagyot szippantott, mire szaglószervébe beáramlott kedvenc illata, melytől sosem szeretne megszabadulni. Dream gyenge, kopott aromájú parfümje arról árulkodott, hogy tegnap-esetleg tegnap előtt fújta be magát utoljára a férfias, mégis játékos illattal. Tovább elemezte az ízt, mely átváltott a már eddig jól ismert frissítő mentolba, illetve egy kis édes is észlelhető volt, mely feltehetően a hajnalban készített palacsintának köszönhető.

Talán nem is annyira mély alvásukat Dream lakótársa, Sapnap zavarta meg, ki kipihenten rontott be az utolsó helyiségbe, hiszen szinte mindenhol kereste már a többieket.
Már meg sem kell lepődnie, hogy két barátja szó szerint egymásba gabalyodva terült szét Clay franciaágyán: az előbb említett fiú hátán feküdt félig lelógó takaróval, George teste felével rajta, egyik combját átrakva az amerikai csípőjén, ki egyik karjával ráfogott a "csapdába" ejtő szürke melegítőnadrágos lábra.
Nick közelebb lépdelt, képet készített a párosról, mire Clay szemei kipattantak.

-Egy szót se.
-UwU dnf sussy baka kawai dreamy creamy weamym együtt alszik gogy wogy mogy fogyval, de édes.-mosolyodott el kárörvendően, majd helyet foglalt a matracon, tisztes távolságot tartva a fekvő duótól.-Van valami ennivaló?
-Mi már ettünk George-val, de hagytunk neked is reggelit.

Lakótársa bólintott egyet, majd becsukta a nyikorgó ajtót, ismét magára hagyva Dream-et legjobb barátjával, ki plüssmackóként bújt mellkasához, mintha soha nem engedné el, vagy mintha Ők ketten léteznének egyedül a Földön. Borsózöld íriszeit végigvezette George alakján, fel nyakára, mely pár perccel ezelőtt még fogai között helyezkedett el, fel kedvenc részére, a srác arcára. Halvány borostája jelezte, hogy lassan ideje megborotválkozni, rózsaszín csókolnivaló ajka meg-meg remegett álmában. Tekintete végigkúszott íves orrán, mely még elvarázsolóbbá tette Őt, majd először balra, majd jobbra terelte szemgolyóit, hogy végigmérje a sötét szemöldököket, melyeket a fiú édesen összehúzott, ha mérges volt. Végül tág pupillái megállapodtak a békésen lehunyt szemhéjakon, melyek a világ leggyönyörűbb szemeit rejtették.
Kézfejét felemelte a takaróról, majd az alvó George arcához vezette azt, gyengéden végigsimítva puha bőrén, mely egyből mosolygása késztette.

Mikor szerettem meg ennyire?

Éjszaka közepén|dnf fanficOù les histoires vivent. Découvrez maintenant