Luhan'ın hıçkırıkları şiddetlendikçe elini ağzına daha çok bastırdı.Kris Luhan'ın belini okşadı ve uykulu sesiyle konuştu.
"Bebeğim uyanmış mı?" Luhan kafasını çevireceği sıra Kris engelledi.
"Hayır arkan dönük kalsın." Kris sert bir şekilde Luhan'ın içine girdi.
"Ihgk!" Luhan Sehun'un omuzlarına tırnaklarını geçirdiği sıra Kris'in gel gitleri yüzünden çığlık atıyordu. Sehun gözlerini aralamasıyla kaşlarının çatılması bir oldu. Luhan Sehun'a dolu gözlerle baktı.
"A-ah ahh! Sehun y-yardım et." Sehun alt dudağını dişledi. Luhan çığlık atıp, ağlarken Sehun daha fazla dayanamadı. Sehun Luhan'ın belini kavrayıp kendine çekti ve bacakları beline dolayıp beli ve başı tuttu. Saçları okşadı.
"Siktir git Kris!"
"Hadi ama dostum! Sadece birkaç tur. İstediğiniz kadar para veri-"
"Beynini beyzbol sopasıyla becermeden siktir git!" Kris homurdanarak giyindi ve Luhan'a göz kırpıp odadan çıktı. Luhan hıçkırmaya devam ederken Sehun nasıl teselli edeceğini düşündü. Hiç sevgi görmemişti ki nereden bilebilirdi. Luhan yüzünü boyuna gömüp, hıçkırırken tuhaf hisseti. Ne olduğu hakkında en ufak fikri yoktu. Sadece bekledi.
"Luhan, sana bende aynısını yaptım. Neden bana sığınıyorsun?"
"Çünkü *hıgk* kimsem yok." Sehun saçları okşadı.
"Bana sığınma Luhan. Bana güvenme.Ben güvenilicek biri değilim. Sana acıdan başka bir şey veremem." Luhan yüzünü daha çok boyuna gömdü.
Sehun banyoya doğru ilerleyince Luhan başını kaldırdı.Tepki vermeyince Sehun alayla sırıttı.
"Kaçmayacak mısın?" Luhan'ı kabine sokup, üstüne yaklaştı.
"B-ben sana güveniyorum." Sehun ellerini duvara dayayınca Sehun başını eğip nefesini bakışlarını kaçırmaya çalışan Luhan'a verdi.
"Bana güvenmemeni söylemiştim." Daha çok eğilince Luhan dolu gözlerini yumdu. Yaşlar yanaklarından süzülürken, başından aşağı sular döküldü. Arkasını dönüp baktığında Sehun'un musluğu açmak için edildiğini fark etti. Luhan heyecanla Sehun'un boynuna atladı.
"Teşekkür ederim Sehun-ah." Sehun Luhan her onu dokunduğunda aklına gelen görüntülerle daha da sinirleniyordu. Sertçe omuzlardan tutup itince Luhan'ın sırtı ve kafası sertçe duvara çarptı.Luhan acıyla bağırıp kafasını tuttu. Sehun suyla birlikte giden kana bakınca Luhan'a endişeyle baktı.
"Luhan?" Luhan elindeki kana bakıp yüzünü buruşturdu ve gözkapakları yavaş yavaş ağırlaşınca Sehun'un kollarına tutundu. Sehun kollarını bele sardı.
"Luhan iyi misin?" Luhan başını omuza yaslayınca Sehun eski anıları düşünmemek için kendini zorlarken Luhan derin derin nefesler alıyordu.
"Sıkı tutun." Sehun ellerini belden çekince Luhan sendeledi. Luhan'ın ellerini tutup boynuna sardı. Luhan'ı düşürmemeye özen göstererek, şampuana uzandı. Luhan'ın saçlarını yıkarken yüzünü izliyordu.
"Belki bu şekilde tanışmasak seni sevebilirdim." Sehun kendi kendine mırıldanırken Luhan başını kaldırıp Sehun'a baktı.
"Sehun...ben parayı-aish!" Luhan ağzına giren acı şampuanla yere tüküreceği sıra Sehun'un göğsüne tükürdü.
Sehun suyu göğüsüne tuttu. Yüzünü ekşitti. Luhan ağzını açınca Sehun tuhaf tuhaf baktı. Luhan, Sehun'un bileğini kavradı ve musluğu ağzına doğru döndürdü. Ağzına alıp gargara yaptı. Suyu tükürdü.
"Eww...Ne tükürüklü şey çıktın!"
"Kim sana ağzıma şampuan sok dedi ki?!"
"Ben mi?" Sehun kahkaha atıp gözlerini kıstı.
"Bana bak bücür! Sen fazla oluyorsun!" Luhan omuz silkti.
Luhan'ın yıkarken bakışları üzerinde hissediyordu. Hafifçe kaşlarını çattı.
"Önüne dön."
"Zaten önüme bakıyorum." Sehun'un boyu yüzünden hafifçe kafasını kaldırmış bir şekilde yüzüne bakarken konuştu.
Sehun izli vücudu liflerken bastırıyordu. Luhan hafiften bir şeyler mırıldanırken Luhan'a baktı. Acı yüzünden dudaklarını dişlemiş ve gözleri kapalıydı. Gözleri bir süre daha dudaklarda kalınca bakışlarını başka yere odakladı. Bacağın arka kısmını kavrayıp yukarı kaldırınca Luhan ağzından bir inilti kaçırdı. Sehun lifledikten sonra eline musluğu aldı ve bedende gezdirirken köpükler gitsin diye eliyle ovalıyordu. Luhan'ın arkasına döndürüp sırtıda durulladı. Eller kalçayı bulunca Sehun kalçayı okşadı.
"Sehun?" Sehun cevap vermeyip kalçayı hafifçe sıktı. Luhan önünü döndü.
"B-bu kadar yeter." Luhan fısıldayıp başını eğdi. Sehun omuzları tutup, boy farkı yüzünden eğildi ve dudaklara öpücük kondurdu. Sehun çekilecekken Luhan tatlı bir mırıltı bıraktı. Luhan'a baktığında bakışları kendi dudaklarındaydı. Sehun Luhan'ı kendine çekip üst dudağa öpücükler kondurdu. Luhan sadece bekliyordu. Sehun boyunu okşadı ve son kez bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Beni ilk defa bu kadar yavaş öptün."
"Bugünlük bu kadar.""Ha?"
"Fazla iyi davrandım ve bu beni...her neyse." Sehun kendi havlusunu alıp çıkarken arkasına kafası karışmış bir Luhan bırakmıştı. Sehun giyindikten sonra Luhan havluya sarılmış bir şekilde odaya girdi. Sehun'un ona bakmamasını fırsat bilerek giyindi.
"Sehun?"
"Ne var?"
"Benim tişörtüm yok." Sehun tek kaşını kaldırdı ve dün olanlar aklına geldi. Kris tişörtü yırtmıştı.
"Evine gidince giyinirsin."
"A-ama Sehun dışarı böyle çı-" Sehun koltuktaki ceketini alıp, kapıdan dışarı çıktı. Luhan ayakta dikilerek kaldı ve kapı açılıp yüzüne fırlatılan ceketle kendine geldi. Ceketi alıp kapıda ona bakan Sehun'a baktı.
"Paranıda içine koydum.Bugün fazladan koydum.Sonuçta iki kişiydik." Alayla sırıtırken Luhan Sehun'un dediklerini umursamadan ceketi giydi ve fermuarı çekti. Ceketin kollarından elleri çıkmıyorken ve çeket ona büyük gelirken tıpkı bir çocuğu andırıyordu.
*
Luhan iki gün boyunca okula gitmedi. Bedeni yorulmuştu. Bugünde gitmek istemiyordu ama paraya ihtiyacı vardı. Olacakları bile bile gitmek. Ona gerçek bir sürtük gibi hissettirmeye yetiyor ve artıyordu bile. Kapıyı açtığında kapıda bekleyen adamları görünce korkudan geri kapatacaktı ki adam ayağını koyup kapıyı açtı. Luhan şaşkınca iki adamada bakarken diğeri gözlüklerini çıkardı.
"Xiou Luhan?"
"E-evet." Adam yan ağız sırıttı.
"Patron bir uyarıda bulunmamızı istedi."
"N-nasıl bir uya-ah!" Adam Luhan'ın saçını kavradı ve başını arkaya doğru çekti. Bıçağın sivri ucunu boğazda gezdirdi. Hafifçe batırıp ucundan kan sızmasına sebep oldu.
"Eğer parayı ödemezse annesine yıllarca işkence uygulayarak öldüreceğini söyledi. Polise gitmeye kalkışırsan tamamen bitersin." Luhan nefes nefese kalınca adam Luhan'ı bıraktı. Luhan yere yığılıp ağlamaya başladı. Adamlar kapıdan çıkarken içeri giren uzun çocukla çarpıştılar.
•
Diğer bölümde smut sahnesi bulunacak. Ficin başındada dediğim gibi smut sahnesi bol olacak. Lütfen rahatsız olacaklar söylesin. Yazım hataları varsa üzgünüm kontrol etmedim.
-BuingBuing.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Agreement|
Random"Hiç seni sevebileceğimi düşündün mü?" Sehun alayla sordu. "Ben... Düşündüm." Sehun yan ağız sırıtıp, kolunu Luhan'dan kurtardı.