12.Bölüm

8.8K 536 121
                                    

Luhan sabah dürtülmeyle uyandı.

"Kalk yoksa götüne demir sopa sokarım ucunuda ateşe veririmki tutup çıkarama." Luhan tehditin üzerine yorganı tekmeledi ve küçük çocuklar gibi yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovuşturdu. Sehun Luhan'ın üzerine kıyafet fırlattı.

"Kalkta kahvaltı hazırla dünkü gibi o sikik karının elinden yemek ,yemek istemiyorum." Luhan söve söve kalktı ve giyinip kahvaltı hazırlamaya indi. Sehun sandalyeye oturup sigara içerken Luhan'ın izliyordu.

"Hızlı ol!"

"Hozlo ol." Luhan tuhaf bir mimik yaparak taklit etti. Sehun ise standart mimiği yani kaşlarını çatarak ayağa kalktı ve Luhan'ın boynuna sigarayı yaklaştırdı.

"Sigarayı boynunda söndürmemi ister misin?" Luhan arkasını dönüp Sehun'a gülümsedi.

"Hadi yapsana. Baban sorduğunda cevabınıda söyleyeyim." Sehun sinirle dişlerini sıktı ve geri çekilip sigarasını kül tablasına söndürdü. Sigarayı çöpe atınca babası geldi ve yüzünü ekşitti.

"Hani sigarayı bırakmıştın?!"

"Bıraktım zaten."

"Burası sigara kokuyor Sehun!"

"Sana öyle gelmiştir." Sehun telaşlı bir şekilde cevapladı.

|FLASBACK|

"Sehun!"

"B-Baba." Sehun on beş yaşında onu tek rahatlatan şeyi yapıyordu. Sigarasını içine çekiyordu. Babasının sesini duyunca telaşlandı. Babası kaşlarını çatıp Sehun'un elindeki sigaraya baktı.

"Ne yapıyorsun?!" Sehun cevap vermek için ağzını açacağı sıra babası elindeki sigarayı aldı. Tek eliyle Sehun'un boynunu sıkınca Sehun nefes almak için ellerini babasınınkinin üzerine yerleştirdi.

"Bir.daha.sigara.içtiğini.görürsem.ne.yaparım.biliyor.musun?!" Dişlerini sıkarken bağırdı.

"Şuan yaptığım şeyin daha kötüsünü!" Sehun'un beline bastırılan sigarayla acıyla bağırdı.

|FLASHBACK END|

Babası kül tablasını işaret etti.

"Bu ne o zaman?!" Sehun yutkundu. Hayatında tek korktuğu kişi babasıydı. Luhan Sehun'un telaşlandığını fark edince araya girdi.

"Ş-Şey ben içmiştim. Zevk amaçlı." Adam Luhan'a baktı.

"Bundan sonra görmeyeceğim!" Sesi yüksek çıkınca Luhan başını eğdi.

Sehun Luhan'a baktı ve derin bir nefes aldı.

"Bizi yanlız bırakır mısın baba?" Adam cevap vermeyip çıktı.

"Sen ne yapıyorsun?!"

"Kötü birşey mi yaptım?"

"Evet seni gerizekalı!" Bağırdığında Luhan yerinden sıçradı.

"Ö-Özür dilerim." Sesi fısıltı gibi çıkmıştı.

"Özür dileme! Ya sana vursaydı?!"

"Baban o kadar kaba gözükmüyor." Sehun kahkaha attı.

"Kaba değilmiş *kahkaha* o herif!" babasının duyma ihtimali ile sesini düşürdü.

"Piçin teki." Luhan cevap vermeyip işine devam etti. Sofrayı hazırlayınca hepsi sofraya oturdu. Zil çalınca Luhan ayağa kalktı ve kapıyı açtı. Kris Luhan'ı görünce gülümsedi.

|Agreement|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin