10.Bölüm

9.1K 548 52
                                    

Luhan gülümseyince Sehun tuhaf tuhaf baktı.

"Hoşuna mı gidiyor?"

"H-Hayır." Sehun ellerini yukarı doğru kaydırdı.

"Emin misin?" Tek kaşını kaldırdı. Sehun parmak uçlarını boxerın alt kısmından içeri sokup kalçayı okşadı.

Luhan titreyen alt dudağını ısırdı. Sehun yan ağız sırıtınca utanıp yüzünü boyuna gömdü.

"Y-yapma şunu." Sehun bacakları tutup beline doladı ve ellerini kalçaya koyup ayağa kalktı. Mutfağa doğru ilerledi ve Luhan'ı belinin yanına kaydırıp tek kolunu beline sardı ve bir bebek gibi taşıdı. Boştaki eliyle buzdolabını açıp içinden atıştıracak bir şeyler çıkardı. Sehun tezgaha yiyecekleri koydu. Yemekleri dizerken dirseği bardağa çarptı. Bardak yere düşüp parçaları etrafa dağılırken Sehun geri çekildi.

"Siktir!" Luhan korkuyla kollarını Sehun'un boynuna doladı. Sehun Luhan'ı kucağından indirdi.

"Temizle şurayı!" Luhan başını sallayıp itaatkar bir şekilde kabul etti. Sehun cam kırıkların etrafından dolaşıp sandalyeye geçti ve Luhan'ın temizlemesini izledi. Poşete cam kırıklarını koyarken Sehun'un

"Daha hızlı ol!" diye bağırmasıyla korkudan sıçrarken elindeki cam ince derisini kesip kırmızı sıvının akmasına sebep oldu. Dolu gözlerle Sehun'a baktı.

"K-Kanıyor."

"Doğru çünkü kestin seni aptal." Luhan parmağına bakıp burnunu çekince Sehun kaşlarını çattı.

"Sana şurayı topla dedim!" Luhan diğer camlara kanını bulaştırarak topladı. Kalkmak için yerden destek alınca avuç içine cam kırıkları battı.
Luhan acıyla çığlık atarken Sehun gözlerini devirdi. Luhan'ın bileğini tutup musluğa doğru tuttu. Suyu açmak için elini musluğa koyunca Luhan elini çekmeye çalıştı.

"Olmaz a-acıtır." Sehun uyarmadan suyu açınca Luhan ağlayarak elini çekmeye çalıştı.

"Acıyor!" diye çığlık attı.Sehun suyu kapattı.

"Benimde kulaklarım acıyor." Luhan sevimlice burnunu çekti. Luhan'ı sandalyeye oturtup yemesini söyledi. Luhan yemeğini yerken Sehun Luhan'ın eli mikrop kapmasın diye temizledi ve yara bandı yapıştırdı. Zil çalınca Sehun kalktı. Kapıyı açınca yüzündeki tüm mimikler değişti. Luhan'da salona geçti.

"Anne? Baba?" Sehun kapıda dikilirken Bayan Oh konuştu.

"Sanırım oğlumuzu iyi bir misafirperver olarak yetiştiremedik." Sehun şaşkınlıkla çekildi. Bayan ve Bay Oh salona geçince Sehun ne yapacağını düşündü. İçeriden annesinin şaşkınlıkla bağırmasını duyunca salona geçti. Luhan hala onun tişörtü ileydi ve şuan hiç hoş bir zamanlama değildi.

"Yoksa bahsettiğin evleneceğin kişi bu sevimli çocuk mu?"

"Hayır." Bay Oh kaşlarını çattı.

"Evleneceğin kişi o değilse neden salonunda yarı çıplak? Yoksa devam mı ediyorsun hala?!"

"A-a şey bu o doğru. Evleneceğim kişi o." Luhan'ın yanına gidip isteksizce gülümsedi.

"Hadi birtanem annem ve babamı selamla." Luhan hiçbir şey anlamadığı için sadece şaşkın bir şekilde bakıyordu. Sevimlice gülümsedi ve saygıyla önlerinde eğildi. Sehun Luhan'ın bileğini kavradı.

"Anneciğim şimdi bebeğime uygun bir şeyler vermeliyim." Luhan'ı odasına sürükleyip, içeri itekledi. Ellerini saçlarına daldırıp arkaya doğru taradı ve düşünmeye başladı.

"Sehun?" Sehun düşüncelerin içinden duyduğu yumuşak ses tonuyla ayrıldı.

"Buldum!" Luhan başını yana eğip masumca sordu.

"Neyi Sehun-ah?"

"Bak Luhan babam şirketi bana devredecek ama okuldaki yatma olaylarımı öğrendi. İş yerini devredebilmesi için sorumluluk sahibi olmalıymışım yoksa benden bir yaş küçük olan küçük kardeşime devredilecek. Bu yüzden onlara birine aşık olduğumu ve bir süre sonra evleneceğimizi söyledim. Değiştiğimi inanmaları için."

Dolaptan bir eşorfman çıkardı ve Luhan'a giydirirken konuşmaya devam etti.

"Bana yardımcı olacaksın."

"Ya istemiyorsam?" Sehun ayağa kalkıp eşotfmanın ipini sinirle sert ve hızlıca sıktı.

"Öyle bir seçenek yok Luhan. Sana para ödüyorum. Seni istediğim şekilde kullanabilirim." Luhan yutkundu.

"A-ama ben 16 yaşındayım. E-evlenmek için küçük değil miyim?"

"Evlenme olayını ertelemeye çalışırım eğer öyle bir şey olacaksa bilemiyorum sadece dediğimi yap." Luhan başını sallarken ipi bağladı ve Luhan'ın omzundan düşen tişörtü düzeltti.

"Şimdi aşağı inip oyunculuğunu konuştur." Luhan'ın elini tutunca Luhan gözlerini büyüttü. Merdivenlerden inerken Luhan hala ellerine bakıyordu.

"Rol gereği." diye belirtti Sehun.

Çok çok özür dilerim kısa oldu. Bütün gün doluydum. Gece ikide yazabildim ve anca bu kadar çıkabildi. Yarısını uyuya uyuya yazdım. Bu bölüm rüyalarım sayesinde oldu biraz ^_^

Yeni bölüm pazartesi günü gelecek. (My private teacher'da)

-BuingBuing.

|Agreement|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin