17.Bölüm

10.3K 536 152
                                    

Sehun gece yatağına uzandığında yanına döndü. Elini boşluğa koydu. Normalde sürekli baygın bir beden bulunan yatakta şuan sadece bir soğukluk vardı. Sehun derin bir iç çekip telefonuna uzandı. Luhan'ı arayınca Luhan üst üste aramalarını reddetmişti. Son kez denedi.

"Ne var Sehun?"

"Ne yapıyorsun?"

"Şuan mı? Imm...Telefonu kapatıyo-"

"Dur! Sadece parayı nasıl ödeyeceğini soracaktım."

"Bu seni-" Telefonun diğer kısmından gürültülü bir ses çıkınca Sehun tek kaşını kaldırdı.

"Luhan iyi misin? Luhan?!"

"Seh-" Sehun Luhan'ın tiz çığlık sesini duydu. Hızla telefonu kapatıp ceketini giydi.

*

Trafiğikte kalınca kornoya tecavüz edercesine bastı ve bağırıp arabadan çıktı. Arabayı kilitleyip, koşmaya başladı. Luhan'ın çığlık sesleri kulaklarında yankılanırken daha hızlı koşmaya başladı. Kalbi sıkışmaya başlayınca umursamadan koştu. Çünkü Luhan'a vururken onunda kalbi sıkışıyordu. Umursamadan koştu.

Yukarıdaki alçak ve kırılmış cama bakıp boyunun hafif üstünde olan duvara tutundu. Kendini yukarı çekip cama tutundu. Kırık camlara dikkat etmeden geçerken ellerini çizdi. Kendini içeri atınca aşağıdaki yalvarma seslerini duydu. Adımlarını hızlandırıp, merdivenin başında durdu. İri yarı adamın teki Luhan'ın arkasından iki kolunu tutarken diğeri ağzını tutuyordu. Luhan başını sağa sola sallarken adam elini sıkılaştırdı.

"Paramızı teker teker ödemeliydin!" Luhan ağzındaki el yüzünden söyledikleri sadece bir mırıltı gibi çıkmıştı. Adam yan ağız sırıttı ve boştaki elini bedende gezdirdi.

"Para için vücudunu kullanmaya ne dersin?" Luhan'ın gözyaşı yandan akıp boynuna doğru ilerleyerek bir yol çizdi. Sehun sert bir yumruğu adamın suratına indirdi.

"Sende beynini kullanmaya ne dersin?!" (Diyene bak ._.)

Sehun adamın üstüne oturup yumruklarken Luhan'ın kollarını tutan adam Sehun'a arkadan tekme atacağı sıra Luhan adamın sırtına atlayıp saçlarını çekiştirdi. Adam sırtındaki Luhan'a vurmaya çalışırken bağırdı.

"SENİ SÜRTÜK!"  Sehun duyduğu sesle arkasına döndü ve dişlerini sıktı. Adam Luhan'ı itmek için bacakları tutacağı sıra Sehun adamın elini tutup çevirince adam acıyla bağırdı. O sıra Luhan bağırarak adamın saçlarını çekerek öne arkaya ittiriyordu. Sehun, Luhan'ın belini tutup zorda olsa adamdan ayırdı. Sehun Luhan'ı kucağına alınca Luhan adama bakıp sanki az önce adamın saçlarını çekiştiren o değilmiş gibi adama korkuyla bakıp Sehun'un boynuna sokuldu. Sehun Luhan'ın sırtını sıvazladı.

"Ne kadar istiyorsunuz?"

"Sıfırı bol olan bir sayı." Sehun gözlerini devirdi.

"Ödeyeceğim." Adamlar kahkaha atınca Sehun'un ciddi suratına baktılar.

"Komik birşey mi kaçırdım?" Adamlar ayağa kalkıp üstünü silkeledi.

"Yumruklarla konuşmak yerine direk söyleyebilirdin."

Sehun parayı ödeyip Luhan'ın kırıkları temizlemesine yardım etti. Luhan çekingence çaktırmadan Sehun'a bakacağı sıra zaten üzerinde olan bakışları yakaladı. Boğazını temizleyerek önüne döndü.

"Neden parayı ödedin?"

"Çünkü istediğimi yapacaksın."

"A-Anlamadım." Luhan durdu ve aniden gözlerini irileştirdi.

|Agreement|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin