Luhan evine gittikten sonra bütün gün yaptığı hatayı düşündü.Vazgeçtiğini söylese Sehun ne derdi?
Luhan okula geldiğinde sınıfına doğru ilerledi.Sehun'a rastlamamak için özen gösterdi.
Dersler hızlıca geçerken son iki dersleri beden eğitimiydi.Luhan hızlıca spor salonuna ilerlerken arkasından gelen sesle irkildi.
"Hey!" Luhan cevap vermek yerine hızla soyunma odasına koştu.Basketbol şortunu ve LA logosu olan askılı atleti giyip hızla salona ilerledi.Herkes ısınırken Luhan'da ensesini tutup başını eğdi.Bir süre bekledikten sonra elleriyle çenesini kavradı ve başını kaldırdığında tribünde onu izleyen Sehun'u görmesiyle gözlerinin irileşmesi bir oldu.Soğuk yerler dökerken esnemeye devam etti.Sıra yere uzanıp bacaklarını havaya kaldırma pozisyonuna geldi.Bacaklarını havaya kaldırdığında tribünde yan ağız sırıtan Sehun'a baktı ve bacaklarını indirdi.
İki ders boyunca göz tacizinde bulunduktan sonra Luhan dersin bitmesiyle rahatlamıştı.Herkes soyunma odasına giyinmeye giderken Sehun tribünden kalkmıştı.Luhan Sehun'un gittiğini görmesiyle rahatladı ve soyunma odasına giderken çoğu topluluğun daha giyinmeden çıktığını gördü.Kapı koluna elini attığında uzakta olan arkadaşına seslendi.
"Neden gidiyorsunuz?"
"Sehun herkesin çıkmasını söyledi." Luhan korkuyla kapı kolundan elini çekeceği sıra kapı açıldı ve içeri çekildi.Sehun Luhan'ı kapıya itip kitledikten sonra elini kapıya koydu ve Luhan'a yaklaşıp yan ağız sırıttı.
"Sana seslendiğimde cevap vermemen hiç hoş bir davranış değil."
"Ö-özür dilerim." Luhan kızaran yanaklarıyla gözlerini yumdu.
"Utangaç bir bambi ha? Hoşuma gitti." Luhan'ın kırmızı yanaklarını okşadı.
"Utangaç ama sürtük." Luhan gözlerini açtı.
"Lütfen bana böyle hitap etme."
"Ne o kızar mısın yoksa?" Sehun ellerini bele indirdi.
"S-sehun b-ben..." Luhan Sehun'dan aslında ne isteyeceğini söyleyeceği sıra Sehun daha fazla yaklaştı.
"Adın ne?"
"Luhan.Xiou Luhan." Sehun'un gözleri Luhan adını söylerken büzülen dudaklara baktı ve sırıtıp aniden dudaklara yapıştı.Luhan iteklemeye çalışınca Luhan'ın iki bileğini tek eliyle tutup sertçe başının üstünde birleştirdi.
"Seh-AHH!" Sehun Luhan'ın dudağını dişleyince acı dolu bir inleme kazandı.Alt kısmını Luhan'a sürttü.Luhan'ın yüzüne baktı.
"Bir sürtüğe göre oldukça masum bir suratın var."
Sehun Luhan'ın yüzünün her yerine öpücükler kondurdu.Sehun bilekleri bırakınca Luhan bileklerini ovuşturdu.Sehun Luhan'ın çenesini kavradı ve kendine baktırdı.
"İstediğim zaman istediğim yerde sana sahip olacağım." Luhan'ın gözleri dolmaya başlayınca Sehun çeneyi sıktı.
"Anladın.mı.dedim?!" sinirle dişlerinin arasından tısladı.Luhan korkudan başıyla onaylarken Sehun elini çekti.
"Bugünlük seni rahat bırakacağım.Yarın acısını..." Luhan'ın kalçasını avuçlayıp sıktı.
"...bu çıkaracak." Sehun Luhan'ı itekleyip kapının kilidini açtı ve kapıyı sertçe kapatıp soyunma odasını terketmişti.Luhan'ın aklına az önce uğradığı taciz aklına geldikçe titriyordu.Biliyordu ki Oh Sehun sadece bunlarla yetinmeyecekti.
Kısaca boka batmıştı...
•
Yeni bölüm yazma hızıma bağlı ama uzun sürmez.
-BuingBuing.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Agreement|
De Todo"Hiç seni sevebileceğimi düşündün mü?" Sehun alayla sordu. "Ben... Düşündüm." Sehun yan ağız sırıtıp, kolunu Luhan'dan kurtardı.