Ez a nap más mint a többi

257 22 0
                                    

*4 hét múlva*

*Barni szemszöge*

Röviden összefoglalva ezt a négy hetet: Nagyon régen sírtam ennyit mint mostanság. Sokszor nyúltam késhez, de mindig megálltam,eszembe jutott a levél. A fiúkkal néha összejártunk, de akkor se tudtunk zenélni, mindig átment egy beszélgetésbe vagy lelkizésbe. Sírva keltem és sírva aludtam el. Nagyon rossz volt úgy felkelni, hogy nem fekszik melletem. Nem látom a reggeli arcát. Nem hallom többe a hangját. Nem csinál többé teát. Most már ha csak ránézek a teás dobozra sírhatnékom van.

Ma van a temetés. Őszintén, nem biztos,hogy kibírnám, de tudom,hogy később megbánnám, hogy nem mentem el. Gondolom, nem is kell mondanom, hogy mennyire rosszul lettem és összetörtem.

A temetésre egy fekete garbót párosítottam egy fekete farmerrel és egy fekete bakancsot vettem fel. A karikás szemeim eltakarása érdekében egy napszemüveget is felkaptam.

Mikor odaértem a fiúk és egy pár rokona már ott volt.

Legmélyebb pont a temetésen az volt amikor végső nyugalomra helyezték Petit, közben Wellhello-tól a Barátom című zene szólt.

A temetés mikor véget ért egyből mentem haza.

Átöltöztem kényelmesebb ruhába és belezuhantam az ágyba. Csak zokogtam. A régi pólóját magamhoz szorítottam, még benne volt az illata. Nem kellet sok idő és a könnycseppjeim átáztatták a pólóit. Semmivel sem tudtam magam megnyugtatni. Takarítással próbáltam elfelejteni, de 1-1 itt hagyott cucca miatt ismét zokogni kezdtem. Majd nagy nehezen, de felálltam és kiürítettem egy fiókot. Elkezdtem a cuccait belepakolni, például: itt felejtett ruhadarab, vagy egy doboz tea amit minden reggel ivott, és hozzájárul bögre, csíkos ing, vagy... vagy a levél ,az utolsó életjel róla.
Ezzel próbáltam végleg lezárni.

_________________ __________________

Majd... majd visszatértem a valóságba. Könnyes szemekkel keltem fel az ágyról. Nem érdekelt hány óra van. Elkezdtem készülődni, én csak látni akartam Petit hogy megbizonyosodjon hogy csak egy álom volt

Wellhello- Barátom: https://youtu.be/SruO3FJ1suI

Sziasztok!<3

2022 első fejezete, és remélem egy kicsit fel tudtam dobni a napotokat ezzel a végső fordulattal, és remélem, hogy nem gondoltátok, hogy csak így el fogom hagyni Petit a részekből. :D

/Puszilom a pofikátokat<3/

Ádám és Béla [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang