Sophia
-Este gelos? ...Nu...Nu are cum!... Sigur nu!
Mă uit la telefonul închis și vorbesc singură fiindu-mi greu să îl cred pe Dan în stare de asemenea sentimente, deși o parte din mine este convinsă că a fost gelos. Dovada fiind reacția lui când i-am menționat că sunt în pat cu Pisi și am omis să specific că este o pisică și nu un om. Oricum, gândul că ar putea fi adevărat îmi desenează pe buze un zâmbet uriaș și fiecare celulă din mine se trezește la viață, inclusiv fluturii din stomac.-Hai, la somn din nou. Sigur este o alarmă falsă. Este vorba doar de dorința de a domina o persoană, nu de iubire, cu siguranță nu este dragoste ci doar orgoliu de mascul alfa sau...orice altceva, dar nu iubire. Neg ușor din cap în timp ce mă mângâi pe abdomen în speranța de a liniști fluturii ce zboară haotic. Mai bine să doarmă liniștiți decât să își rupă aripile în zadar.
Îmi revin din visare când primesc sms-ul de la Dan cu adresa la care trebuie să ajung. Nu apuc să citesc bine căci mai primesc unul: "Dacă nu vii în 15 minute vin eu la tine."
15 minute!?! Să traversez orașul într-un sfert de oră mi se pare foarte dificil așa că nu mai stau pe gânduri și mă pun în mișcare. Îmi pun ursul de pluș uriaș în pat în cazul în care mă verifică cineva să zică că dorm. Verific dacă este cineva în fața casei, nu este nimeni așa că sar repede geamul. Fug până la gard cu agilitate unei feline. Odată ajunsă iau o cutie ascunsă într-un tufiș și o folosesc post de scară, pun un picior pe ea, celălalt pe modelul din gardul de fier, apoi trag puternic din brațe și mă arunc peste. Mulțumesc lui Dumnezeu că am reușit să aterizez întreagă în arbuști din fața gardului. Mă ridic și totuși spun și vreo două înjurături în timp ce îmi așez hainele pe mine. De abia acum constat că sunt îmbrăcată într-o cămașă albă cu o fustă albastră ce îmi acoperă genunchii și am în picioare o pereche de teniși. Foarte sexy ce să zic...perfect pentru o întâlnire romantică, o să fugă cu 800 la oră când o să mă vadă. Off!
Numai mama este de vină pentru costumația asta superbă, ea și seriale ei comuniste în care protagoniști acoperiți complet de haine nici măcar nu se privesc pentru că este rușinos, iar de atingeri pasionale nici nu mai vorbesc. Cu toate acestea ea este convinsă că ei relatează povești din viața reală, de parcă toată lumea servește cina îmbrăcată la costum sau într-o tăcere totală. Nu sunt altceva decât niște exemple proaste. Trebuie neapărat să îi schimb grila de programe poate vede o telenovela mai de actualitate în care personajele se îmbracă mai frumos și poate astfel îmi schimbă și mie garderoba.Ajung la stația de taxiuri și mă urc în primul găsit. Îi dau adresa șoferului și aștept cuminte pe bancheta din spate să ajung la destinație. Mă bucur că muzica este pornită și nu se aude cum inima îmi bubuie în piept. Încerc să o liniștesc respirând adânc sau fredonând în gând melodia de la radio, dar nu reușesc pentru că acesta este efectul lui Dan asupra mea. Îmi creează un tumul de emoții numai gândul că o să îl întâlnesc. Mi-e frică să nu fie la fel ca data trecută, când mintea mea a plecat în concediu și m-a lăsat singură în fața inamicului. Acesta a avut cu el toate armele pentru a îmi cuceri corpul. A pus stăpânire pe mine în mai puțin de două minute și apoi a fugit.
Cobor din mașină hotărâtă să nu las emoțiile să se vadă, voi fii rece, sigură pe mine și îi voi arăta că nu se poate juca cu mine, nu sunt păpușa lui disponibilă pentru el după bunul lui plac. Nu se poate că azi să mă vrea ca în secunda doi să nu mă recunoască. Voi fii de fier. Trebuie să fiu dacă țin la demnitatea mea.
Apăs hotărâtă pe mânerul ușii și ... intru cu nasul direct în ceva tare. Fac un pas înapoi pentru a privi obstacolul din calea mea și observ că m-am lovit de un munte de om, pardon un munte de mușchi. Barbatul din fața mea este cel mai bun model pentru studierea anatomiei. Tricoul alb mulat îi evidențiază corpul foarte bine lucrat și face un contrast perfect cu cerneala neagră de pe brațele lui puternice. Ridic privirea spre fața acestuia și sunt plăcut surprinsă de înfățișarea lui sexy cu barba neagră ce încadrează perfect buzele pline și senzuale. Nasul drept, ochii negri și părul ca smoala așezat perfect completează portretul de mascul superb la care visează orice femeie. Îi zâmbesc frumos, iar el se încruntă la mine.
CITEȘTI
Pe Cine Iubești? Pe Mine!
RomanceSophia este fata lui tati sau... nu? Părinții ei i-au impus toată viața cum să se comporte, dar ea reușește, printre picături, să-și trăiască viața cum dorește. Totul este perfect până apar bărbații în viața ei și o dă peste cap. Coperta realiz...