22. Așa sunt bărbați, așa sunt eu

218 34 23
                                    

Sophia

       O, Doamne cât invidiez bărbații!

       Ei vin își fac treaba și pleacă. Noi femeile, pe lângă faptul că stăm ca proastele și îi așteaptă, trebuie să ne luăm măsuri de protecție dacă nu vrem să ne crească burta. Trebuie să ne îndopăm cu pastile pentru că ei nu au chef să își pună un prezervativ.

         Uită-l pe Dan, de exemplu. El stă liniștit și bea cafeaua la terasa mall-ului cu o brunetă frumoasă. Iar eu sunt plină de draci și  alerg ca disperata după pastilă. Nu este deloc corect!

          Mă așteptam să mă înlocuiască repede cu alta. Să zboare ca o albinuță hărnicuță la o altă floare, dar nu mă așteptam  ca eu să alerg ca o muscă fără cap după o farmacie.

        Îmi asum cele două minute, doar a fost și cu consimțământul meu și nu mai spun cât de mult mi-a plăcut, chiar dacă a durat așa puțin, a fost printre cele mai bune partide de sex. Mă deranjează doar că nu ne-am protejat.

        Nu pot să mă duc să îl strâng de gât pentru că este cu alta. Mă așteptam să fie cu altcineva. Și sincer arată bine domnișoara, măcar nu m-a lăsat pentru o urâtă.

Ți-am cumpărat spumă de păr, fixativ... Domnișoara Sophia , ești atentă la ce vorbesc cu tine? Încearcă să îmi atragă atenția mama pocnid din degete în fața mea.

Da! Te aud destul de bine, eu și toată parcarea. Îmi îndrept privirea ironică  în stânga spre mama.

Mă bucur că mă auzi. Ți-am cumpărat și ulei de corp bio de la o firmă nouă. Am găsit pudra pe care mi-a recomandat-o Dna Eliza. Am înțeles că este superbă. Sunt în sacoșa de la tine. Îi urmez privirea și admir produsele din sacoșa roșie aflată în mâna mea dreaptă doar ca să scăp de ea.

        În timp ce îmi ridic privirea observ o mașină cunoscută. Mă uit mai bine la număr " 25DAN". Asta este a lui.

Offf! Am uitat de chimion pentru chana masala. Spune mama panicată oprindu-se în loc.

Poți să te întorci să iei. Te aștept  cu mașina în fața întrării de la mall să te iau.

Presimt ca noua pasiune a mamei pentru bucătăria indiană va fi în folosul meu și că cineva acolo sus mă iubește încă. El a făcut în așa fel încât să plece mama și eu să mă pot răzbuna.  Nu am un plan de acțiune, dar am timp să îl concep cât se îndepărtează ea. Nu trebuie decât să facă stânga pe lângă clădire și după două minute mă pun pe fapte.

      În sfârșit silueta mamei nu se mai vede, iar drăcușorul din mine sare în sus de bucurie la gândul că o să facă rele. Mă uit în jurul meu, este liber. Nu se vede nici o persoană. Mă apropii de mașină cu pași mari și caut rapid o idee malefică. Drăcușorul este atras de sacoșa mea roșie. Scot din ea uleiul de corp. Desfac capacul și parfumul lui exotic  îmi inundă nările. Instant simt cum stomacul mi se întoarce pe dos și vomit... chiar pe portiera șoferului. Pentru prima dată zâmbesc după asemenea gest. Adevărul că nu puteam să plănuiesc  ceva atât bine. Când va urca în mașină își v-a murdări pantofii frumoși. Asta mă convinge că uleiul a fost folosit în cel mai bun scop. Dar nu am terminat cu el. Mă șterg la gură și verific că sunt singură. Cu mâna stângă mă apuc de nas și cu cea dreaptă arunc uleiul pe parbriz și pe ușă. Dau și cu un pic de pudră strălucitoare, un pic de spumă și acum arată minunat. Fug de lângă mașina lui spre a mea. Într-un minut sunt în fața așteptând-o pe mama.

         Eu sunt o fetiță cuminte.

         În mai puțin de jumătate de oră primesc mesajul de la Dan "Trebuie să vorbim." Aceste cuvinte stârnesc în mine un amalgam de emoții. În primul rând sunt uimită cât de repede și a dat seama că sunt eu autoarea "cadoului". În al doilea rând curiozitatea, ce dorește să discutăm? Lucrurile îmi par destul de simple și clare, a fost doar un moment de nebunie între noi și atât. Trebuie să recunosc simt și un pic de frică, sigur o să urle la mine din cauza mașinii.

Pe Cine Iubești? Pe Mine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum