16. Bölüm

2.7K 97 54
                                    

Yazar*

Takemichi nın gözü kararmıştı kimseyi görmüyordu gelecekte yaşadığı bütün her şey sevdiği herkesin gözlerinin önünde ölmesi. Artık takemichi dayanamıyordu.

Takemichi nın başına fazlası ile keskin bir ağrı girdi. Bu ağrı takemichi yi delirtecekti.

Takemichi: AHHHH!

Takemichi saçlarını tuttu ve çekiştirmeye başladı. Black dragon un hiç bir üyesi takemichi ye yaklaşamıyordu.

İzana: MİCHİ!

Takemichi dizlerinin üstüne çöktü ve shusei bin yüzüne baktı. Gördüğü görüntü ile şok geçirdi. Shusei kafasından silahla vurulmuştu. Bu görüntü sadece iki dakika kadardı. Bu sefer koko ya baktı. Shusei nin kafasından vurulmuş cesedi tutarak ağlıyordu.

İzana koşarak geldi ve takemichi ye sarıldı.

İzana: Takemichi sakin ol!

Takemichi nın başı izana nın göğüsünde idi. Takemichi gözlerinin yavaş yavaş kapandığını hissetti ve uyuya kaldı.
.

.

.

Takemichi uyandığında yatakta yatıyordu ve ona endişeli gözlerle bakan chifuyu koko ve shusei vardı.

Takemichi: Chifuyu?

Chifuyu: Takemichi! İyimisin?

Koko: Lider bir şeyin var mı?

Shusei hemen odadan çıkıp bağırdı.

Shusei: Uyanın lan lider uyandı!

Shusei nin bunu demesi ile odaya izana, kokucho, mikey, draken, mitsuya, baji, smiley ve angry odaya girdi.

İzana: michi! Sana ne oldu öyle!?

Takemichi: Sakin olun! Ben gelecekten gelen takemichi yim.

Chifuyu: Ne? Bu sefer ne oldu?

Takemichi: Bu sefer fazlası ile kötü şeyler oldu chifuyu ve ben ne olduğunu anlamadan buraya gelmek zorunda kaldım.

Mikey: Takemichy bize ne olduğunu anlatırmısın?

Takemichi mikey a karşı fazlası ile öfkeli idi ama konuşamazdı.

Takemichi: Mikey- kun inan bana bende çok anlatmak istiyorum ama nasıl anlatacağını bilemiyorum.

Smiley: Peki ya bunu kimin yaptığını söylermisin? Onun ağzını burnunu dağıtalım.

Angry: Arkandayız takemichy sadece söylemen yeterli.

Shusei: Sizi bırak lider in arkasında 170 kişilik ordu var.

Baji: Bizi de say lan!

Takemichi: Çocuklar kusura bakmayın şuan söyleyemem başka bir zaman.
.

.

.

Herkes odadan çıkmıştı odada kalan tek kişi mikey idi.

Mikey: Ne yaptım söyle takemichy.

Takemichi: Ne?

Mikey: Ben bir şey yapmışım lütfen ne yaptığımı söyle.

Takemichi: Mikey- kun ben.......

Takemichi her şeyi mikey anlatmaya başladı. Gelecekte ne olduğunu mikey ın nasıl birine dönüştüğünü insanların nasıl öldüğünü gördüğünü ve bunun yüzünden delirmek üzere olduğunu.

Mikey: Takemichy ben....... Gelecekte de şimdi de geçmişte de yaptığım her bir hata seni üzdüğüm her bir an senin canını acıttığım her bir zaman için senden özür diliyorum.

Takemichi: Mikey- kun......

Mikey: Sana bütün içtenliğim ile özür diliyorum gelecekte ne olucak bu konu hakkında hiç bir fikrim yok. Ama sana yemin ederim ki bu olduğumuz zaman diliminde seni mutlu edecek ve asla üzmeyeceğim!

Takemichi içinden: Gelecekle ilgili bir bok öğrenemedim ama şuan ki tanıdığım her zamanki mikey- kun. Şuan ki mikey- kun a güvenebilirim.
.

.

.

.

Olaylar üzerinden bir hafta geçmişti. Şuan mikey ve takemichi lünaparkta oyuncaklara biniyorlardı.

Mikey: Takemichy hadi çarpışan arabalara binelim!

Mikey takemichi nın elinden tutup onu çarpışan arabalar sürüklüyordu.

Takemichi ve mikey çarpışan arabalar bindi fazlası ile eğlenmişti ikiside. Tabi son anda mikey adam ın biriyle kavga ediyordu ama takemichi onları ayırmıştı.

Takemichi ve mikey ikiside çocuk gibi kendilerine bir balon aldılar ve lünaparktan öyle çıktılar.

Çocuk: Anne bak balon!

Diğer çocuk: Bende istiyorum anne!

Annesi: Kızım paramız yok.

Takemichi: Küçük kız adın ne senin?

Çocuk: Yumeko.

Mikey: Peki ya senin ki?

Çocuk: Yumanaka

Takemichi: Yumeko al bu balonu senin olsun ama anne yi üzmeyeceğine söz veririsen.

Mikey: Bu şey senin içinde geçerili yumanaka.

İki çocuğunda gözleri parladı.

İkiside: Söz!

Takemichi ve mikey elinde balonları iki çocuğa verdi.

Anneleri: Teşekkür ederiz.

Diyip gülümsemişti.

Takemichi ve mikey giderken çocuklara el salladı. Yolda baji ve chifuyu ile karşılaştılar.

Baji: Ooooooo~ mikey takemichy hayırdır sevgili oldunuzda bize mi söylemiyorsunuz lan?

Takemichi nın yüzü bir den domates gibi oldu.

Mikey: Sen ne karışıyon chifuyu same ne sahip çık.

Diyip sırıttı mikey chifuyu nun da yüzü domates gibi oldu.

Chifuyu: Ta- tabi mikey- kun.
.

.

.

Artık burdan yazacağım

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin