Yazar*
Takemichi: H- ha...?
Sanzu takemichi nin gözlerini kapattı.
Sanzu: Lordum hastaneyi aradım ama bu saatten sonra gelmeleri pek bir şey ifade etmeyecektir. Siz bu görüntüyü lütfen daha fazla bakmayın.
Takemichi nin gözünden yaşları akıyordu.
Sanzu takemichi dışarı çıkarttı ve arabaya bindirdi.
Sanzu elindeki su şişesini takemichi ye uzattı.
Sanzu: Lordum iyi gelecektir lütfen biraz için.
Takemichi ise tek kelime dahi etmiyordu. Sadece sanzu nun aldığı suyu içti.
Takemichi şoka girmiş gibiydi tek kelime bile etmiyordu. Sadece şunu söyledi.
Takemichi: Sanzu araba ile çarpan kişiyi bulup öldür.
Sanzu takemichi nin bu söylediği söze sırıttı ve eğildi.
Sanzu: Emriniz olur lordum.
Tarih 2005 Şubat ın 3 Hanagaki takami ve hangaki tsukamichi nin öldüğü tarih. O tarih hem takemichi nin hamileliğin 5. Ayına girdiği tarihti hemde karanlığa büründüğü tarihti.
Bundan sonraki zamanlarda tam bir kabustu. Takemichi nin yavaş yavaş duygu değişimleri oluşuyordu hem sanzu her zaman onun yanında idi tek değişmeyen duygusu kataru ya karsı hissettiği öfke idi.
Takemichi artık hamileliğin 7. Ayına gelmişti. Karnı baya şişmişti. Ona bakan ve onun yanında duran kişi hep sanzu idi.
Takemichi: Oi sanzu.
Sanzu: Evet Lordum?
Takemichi: Sana bir şey söyleyeceğim.
Sanzu meraklı gözler ile takemichi ye baktı.
Takemichi: Kataru dan neden bu kadar nefret ettiğimi hiç merak ettin mi?
Sanzu: Haddimi aşmak istemiyorum lordum ama her zaman merak ettiğim şeydi bu.
Takemichi: Ben bir ara toman ın seninde eski liderin manjirou sano ile sevgili idim.
Sanzu bu lafı duyunca göz bebekleri büyüdü ve dikkatle dinlemeye başladı.
Takemichi: Birbirmizi o kadar fazla seviyorduk ki ben manjirou için geleceğimi de geçmişimi de feda edebilirdim. Ama babam beni buldu ve beni tehdit etti. Beni kardeşimle mikey ile tehtid edip beni kataru ile evlendirdi.
Sanzu takemichi nin önüne yere oturdu. Takemichi nin ağzından çıkan her bir kelime onu daha da şaşırtıyordu.
Takemichi: Kataru bir gün çok içte ve akşam eve dönünce beni sabaha kadar tecavüz etti. Ona ne kadar yalvarsamda yapma diye bağırsamda beni dinlemedi zaten şuanda da hamileyim. Kataru beni mikey a karşı tehdit etti ve mikey a yalan söyledim mikey benden nefret ediyor açıkçası bende artık ona karşı bir şey hissetmiyorum. Zaten şuanda iğrenç bir çetenin lideri.
Sanzu nun sinirden damarları belli oluyordu.
Sanzu: O- o herifi geberteceğim!
Takemichi: Sanzu zaten kardeşimin öldüğünü biliyorsun sana tek bir şey söyleyeceğim.
Sanzu: ...?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var