25. Bölüm

980 68 27
                                    

Çok beddua ettiniz korktum bende tutar diye Yazar*

Draken: Evet lider kim olacak?

İzana: Takemichi lider olmazsa ben bu işte yokkum.

Shusei: Bencede takemichi nin lider olması daha mantıklı.

Baji: Ne alaka?

Koko: Takemichi lider olması şu yönden mantıklı mikey kusura bakma ama gelecekte liderliğin bok yolunu gidiyor bunu hepimiz biliyoruz.

Kokucho: Bu yüzden takemichi nin lider olması daha mantıklı.

Mitsuya: Aslında öyle konuşunca bana da mantıklı geliyor.

Draken: Ya sen takemichy?

Takemichi: Bana farketmiyor ister mikey- kun lider olsun ister ben olayım.

Mikey: Tamam kabul ediyorum bundan sonra lider takemichy sen olacaksın.

Pah: Sayımız kaça çıkıyor?

Takemichi: 590 oluyoruz.

İzana: Koko para gibi düşün kaç oluyoruz?

Koko: 588 oluyoruz.

Shusei telefondan hesaplama yaptı.

Shusei: Adam para diyince matematik sıçıyor amk. Ve evet 588 oluyoruz.

Takemichi: Hayır haitanai ikizleri ran ve rindou da var.

Takemichi nın bunu söylemesi ile beraber izana şok geçirdi.

İzana: Ne ne ara?

Takemichi: Geçen gün ran ı kurtardığım için minnettarlığını göstermek için herhalde çeteme katılıyor.

İzana: Tch!

Smiley: Ah! Hadi ama niye ya!?

Mikey: Ne oldu ki?

Smiley: Hani angry ve rindou kavga etmişti ya o kavgada.

Angry rindou ve ran başka bir kavgada da kavga ettiler angry yine ağlayınca ortalığın amına koymuştu*

Takemichi: Eeee?

Smiley: O kavgadan beridir oruspu rindou kardeşimin peşini bırakmıyor!

*Rindou ve angry shiplemiyorum ama en son okuduğum bir kitap yüzünden artık shipleyebilirim hdjdj*

Takemichi: Nasıl yani?

Smiley: Besbelli bırakmıyor geçen gün kardeşimi kovalıyordu. Orospuyu dövüyorum dövdükçe daha da kardeşime yapışıyor.

Odadaki kişiler smiley bu söylediklerine deli gibi gülmeye başladılar.

Smiley: Gülmeyin lan!
.

.

.

Kavga edecekleri gün geldi çatmıştı bile şuan saat 13:00 di bütün üyeler gelmişti takemichi yerine çıktı ve konuştu.

Takemichi: BLACK DRAGON BENİ DİNLEYİN!

Takemichi nin böyle bağırması ile herkes anında susmuştu.

Takemichi: Toman lideri sono monjiro un size söyleyecekleri var.

Takemichi geri çekildi mikey takemichi nin yanına geldi.

Mikey: Bundan sonra toman ve black dragon üyeleri birleşmiş bulunmaktadır!

Mikey bunu demesiyle birlikte toman üyeleri black dragon üyelerinin arkasında belirdi.

Takemichi: Ek olarak haitanai ikizleri ran ve rindou çetemize katılmış bulunmaktadır!

Herkes takemichi bu söylediklerine sevinmişti sayılara eşitlenmişti ve en güçlü 3 üye bizde idi.

1. Hanagaki takemichi

2. Sono manjirou

3. Kurokowa izana.

Herkes sevinçle haykırıyordu.

Mikey: Daha söyleyeceklerim bitmedi! Liderimiz gene aynı Hanagaki takemichi olacak bende izana ile birlikte lider yardımcı olacağım!

Takemichi ardından bağırdı.

Takemichi: SAKIN KAYBEDEYİM DEYİM LAN ANLAŞILDIMI!

O an herkes eğildi.

Üyeler: ANLAŞILDI!

En güçlü 3 kişi black dragon da idi bu doğruydu ama kimsenin hesaba katmadığı da bir şey vardı.

Peki ya karşı takımın üyeleri? Onlar güçlümüydü?

Herkes sevinçle haykırmak tan kimse bunu düşünmemişti evet bizde güçlü üyeler vardı. Kimse bilmiyordu şu gerçeği ama karşı takımda bizim takım kadar güçlü idi.
.

.

.

Ya cidden böyle bitirmiyim diyorum ama şerefsizlik kanımda var. Hdjdjdmmdmd

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin