26. Bölüm

955 60 29
                                    

Yazar*

Saat 2 ye gelmişti bile takemichi ve çetesi kavga edecekleri alana gelmişti karşı çete deadiest de gelmişti kıyafetleri aynı brahman ın kıyafeti gibi bir kapşonu ve ağızlarına kadar gelen ve ağızlarınıda kapatan bir fermuar var siyah renkteydi ve çizgileri vardı. Çizgilerinde o siyaha uyumlu olan kan kırmızısı rengindeydi. Çetenin lideri nin giydiği kıyafet tam tersi idi kan kırmızısı rengindeydi ve çizgileri de siyahtı. Lider olduğu belli oluyordu.

İlk başta konuşmak için mitsuya çıktı.

Ama o konuşma pek başaralı değildi 2 3 saniye sonra kavga başladı.

Takemichi, izana ve mikey kendine gelen yumrukları kolayca savuşturuyordu.

Ama takemichi gelen bir yumruk o kadar kolay savuşturulmamıştı.

İzana: LİDER!

Takemichi nın burnundan kan geliyordu takemichi eliyle burnunu sildi.

Takemichi karşısına baktığında lider in ona yumruk attığını anladı. İzana ve mikey koşarak yetişmeye çalıştılar ama mikey  suratına yediği tekme ile 4 5 adım geriye uçtu.

?: Nereye gittiğini sanıyorsun lan sen? Senin rakibin benim!

Nerden baksan ? Kişinin sesi kıza benziyordu.

Takemichi liderle dövüşüyordu takemichi ona gelen yumruğu tuttuğu ve lider in karnına bir tekme atıp onu geriye uçurdu. Lider dizlerini üstüne çökmüştü.

Lider o anda deli gibi kırkırdamaya kıkırdaması da kahkaha ya dönüştü.

İzana: Bu orospu dölü neye gülüyor lan?

Herkes anlamaz gözler ile karşı takımın liderine bakıyordu.

Liderleri: Cidden değermiydi ya?

Takemichi: Neyden bahsediyorsun lan sen?

Karşı takımın lideri birden üzerindeki ceketi çıkardı. Bunu mikey a tekme atan kız da yapmıştı.

Takemichi: N- ne....? Tsukamichi takemi.....?

Tsukamichi ayağa kalktı ve bağıra bağıra konuştu.

Tsukamichi: Değermiydi! Bizi o lanet yurda bırakıp abimin öldüğünü bizden saklaman ve bizim yanımıza gelmemen değermiydi!?

Takemi: CEVAP VERSENE ABİ!

Bütün black dragon üyeleri şok geçirmişti.

İzana: Abi mi....?

Tsukamichi ayağa kalktı ve takemichi nin yanına geldi.

Tsukamichi: E o zaman acımak yok.

Tsukamichi takemichi nin yüzüne bir yumruk attı takemichi hiç bir tepki vermedi.

Tsukamichi bu sefer takemichi nin karnına öyle bir tekme attıki takemichi nin ağzından kanlar gelmeye başladı.

Mikey tam takemichi nin yanına gidecekken takemi onu durdurdu.

Takemi: Sana ne dediğimi duymadın herhalde?

Bu sefer rindou ve ran durdurmaya çalışacaktı takemichi bağırdı.

Takemichi: SAKIN BU MESELEYE KARIŞMAYIN!

Shusei: Lider-

Takemichi: TEKRAR ETMEYECEĞİM!

Chifuyu olanlara şok içerisinde bakıyordu. Takemichi nın bir ikizi mi vardı? Niye bunu kimseye söylememişti? Bu durum tek chifuyu için geçerli değildi tabi.

Tsukamichi sinirle dişlerini gıcırdattı.

Tsukamichi: Niye aptal gibi dayak yiyorsun!? Karşılık versene! DÖVÜŞ BENİMLE!

Takemichi tsukamichi nin yumruğunu tuttu.

Takemichi: Eğer ben sana karşılık verirsem canın acır.... Ben sevdiğim insanlara vuramam tsukamichi.....

Tsukamichi nin gözünün önünde bir anı canlandı.

Flacback*

Tsukamichi: Senin yüzünden öldü takemichi senden nefret ediyorum!

Tsukamichi takemichi nin yüzüne bir yumruk attı.

Takemi: Aniki dur artık!
(Biliyiniz yani herhalde abi demek)

Tsukamichi: Umrumda değil onun yüzünden ceza aldım.
.

.

Tsukamichi takemichi fazlası ile dövmüştü takemichi asla karşılık vermemişti. En sonunda tsukamichi yaptığı şey yüzünden ağlıyor ve özür diliyordu.

Tsukamichi: Takemichi ve çok özür dilerim *hıck* neden beni durdurmadın? *hıck*

Takemichi dayak yemiş olmasına rağmen içten bir şekilde gülümsedi ve konuştu.

Takemichi: Çünkü ben sevdiğim insanlara vuramam tsukamichi...

Flacback end*

Tsukamichi nin aklına gelen anılar ile gözleri doldu.

Tsukamichi: KES SESİNİ!

Tsukamichi tam takemichi ye tekme atacağı sırada birisi onu engelledi.

Takemichi gördüğü kişi ile şok geçirdi.
.

.

.

.

Nasıldı güzel bir bölüm olmuş muydu sizce beğendinizmi?
Yine tam yerinde bitirdim yanlız.bdndndj

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin