53. Bölüm

526 40 25
                                    

Yazar*

Kataru takami yi kucağına aldı ve hemen arabaya bindirdi.

Kataru: NE BOK VARDI DA O KADAR HIZLI SÜRÜYORDUM HAY BEN BÖYLE İŞİ SİKİYİM!

Takami kafasını yere sert bir şekilde çarptığı için kafası kanıyordu.

Kataru: ÖLME! YALVARIRIM ÖLME ŞU LANET HANGAKİ İNADINIZI KULLAN VE ÖLME!!

Kataru gene hızlıydı ama bu sefer gözünü yoldan ayırmıyordu.

Kataru en sonunda hastaneye geldi hemen arabayı bir yere koyup takami yi kucağına aldı ve hastaneye gidip bağırdı.

Kataru: BURAYA BAKIN!

Bir hemşire sedye ile gelip takami yi sedyeye yatırdı.

Takami yi hemen ameliyata aldılar durumu ciddi idi.

Kataru: Siktir ben bunu takemichy nasıl söyleyeceğim...?
.

.

.

Bir iki saat sonra doktor hastaneden çıktı ve kataru hemen doktorun yanına geldi.

Kataru: Durumu nasıl?

Doktor: Başınız sağolsun hastayı kaybettik...

Kataru nun dili tutuldu hiç bir şey söyleyemedi.

Eli direk cebine gitti ve bay hanagaki takeomi yi aradı.

Takeomi: Evet sato?

Kataru: Efendim size söyleyeceğim hastaneye acil gelebilir misiniz?

Takeomi yarım saat sonra kataru nun söyledi hastaneye gelmişti. Takeomi olanları öğrendiğinde bir gram bile üzülmemişti.

Takeomi: Boşver evlat onlar zaten hangaki soy adına uygun değillerdi. Tsukamichi de öyle oda hangaki soy adına uygun değil zaten sen yapmadan bile bunu ben bilerek yapacaktım.

Kataru bu sözleri duymayı beklemiyordu. Bekleyeceği son şey bile olmazdı.

Kataru: Peki ya takemichi?

Takeomi: Öğrenmeyecek merak etme takaminin katili bir sır olarak kalıcak kimse senin yaptığını bilmicek.

takeomi bunları dedikten sonra katarunun omzuna güven verircisine sıkıp katarunun yanından ayrıldı.

kataru hastanede takeominin gitmesiyle tek başına kalmıştı sıkıntıdan sırtını duvara yaslayıp derin nefesler aldı ve kendini yatıştırmak için içinden "sakin ol kataru bu olay bilinmicek kendini suçlama o takami denen sürtüğün yüzünden oldu" dedi ve düşüncelerinden ayrılıp mutlu bir ifadeyle duvardan sırtını çekti ve hastaneden çıkıp hastanenin önünden arabasına binip bara sürmeye başladı.

.
.
.
.
.
Takemichi niyahet 4 gündür dağınık olan odasını bugün toplattırmıştı ve şuan mutfakta acıkdığı için yemek pişiriyordu.
çekmeceden bir kaşık alıp yemeğin tadına baktı ve bir malzemenin eksik olduğunu anlayıp.

Takemichi: Biraz daha kırmızı biber koysam iyi olacak.

diyip duvara asılı olan tahtayı alıp tezgaha koydu çekmeceden hemen bir bıçak alıp tahtanın üstüne bırakıp
dolaba yürüyüp dolabtan kırmızı biber aldı 2 tane
eski yerine dönüp biberleri kesmeye başladı bir tanesini doğramıştı ikincisine geçti ve doğrarken bi anda elini ciddi şekilde kesti.

Takemichi: Kahretsin! dalmamıştım oysaki?

Diyip hemen çekmecryi açıp elini getirdi ve elini yıkamaya başladı .

Takemichi: Bıçağa dikkatli baktığım dan eminim oysaki. Bıçak nasıl elimi kesti ki?

Elini sudan çekti ve hala kanadığını görüp odasında her zaman bulunduğu yardım kitini almak için odasına çıktı.

Takemichi yardım kitini eline alınca durdu ve nefes almakta zorluk çeker gibi oldu.

Takemichi: İçimde çok kötü bir his var...
.

.

.

.

(Lavin_chan):Ne yabıyonuz?

(Lavinya_Chan91):kendi kitabıma bölüm yazmayıp burda takılan masum ben hahaha.neyse nassınız bugün

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin