12 yıl geçmişti. Takemichi ile mikey evlenmişti. Draken ile Emma da evlenmişti.Emma ile draken in 5 aylık çocuğu bile vardı.
Ran ile sanzu sevgili olmuştu.
Souya ise rindou yu affetmişti. Ve nişanlanmışlardı.
İzana ile kokucho da evlenmişti ve bir çocuk sahibi olmuşlardı.
Hinata ve senju ise dünya turuna çıkmaya karar vermişlerdi. Şuan hala dünya turundaydılar.
Baji, chifuyu ve kazutora nın 3 lu ilişkileri olmuştu. Buna arkadaşlarına söyleyince herkes şok olmuştu tabi.
Pah evlenmişti. Peh ise hâlâ bekardı.
Nahoya ile Souya nin bir restorantı vardı.
Takemichi çoğunlukla evde çocuklarına bakardı.
Mikey ise dövüş sanatları öğretmeni idi.
Ve fazlası ile para kazanıyordu.
İzana ve kakucho ise öğretmen olmuştu.
(Ne alaka bende bilmiom)İzana matematik kokucho ise Türkçe öğretmeni idi.
Koko ve shusei nin harika bir ilişkileri vardı.
Koko ekonomi bakanı olma yolunda ilerliyordu. Shusei ise bir kütüphane de müdürdü.
Takemichi ile mikey ın çocukları Maichirou ve kaichirou ise toman ın çete lideri olmuştu.
Takemichi ile mikey bu duruma karşı çıksa da ikiside kabul etmişlerdi.
Saçlarının yarışı siyah yarısı mavi olan uzun gözüken kaichirou diğeri ise Maichirou.
..
.
Takemichi: SANO KAİCHİROU SANO MAİCHİROU! HEMEN SALONA GELİYORSUNUZ HEMEN!
Kaichirou kardeşine baktı annesi bu kadar kızginsa kesin bir bok yemişlerdi.
Kaichirou: Mai gene ne yaptın?
Maichirou: Bak bu sefer cidden bir şey yapmadım Kai.
Kaichirou: En son bunu dediğinde 5 kişiyi öldüreseye dövmüştün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var