Ukemi ağlatıyor orospu çocuğu same nın babası zaten piç iyice sinirlenmek*
Yazar*
En sonunda herkes birazda olsa sakinleşmisti şimdi ise takemichi den biz söz bekliyorlardı.
Shusei: Söz ver lider!
Takemichi: Bu öyle abartılacak bir şey değil merak etmeyin!
Takemichi: Ama mikey- kun cidden abartılacak bir şey değil-
Chifuyu: Gene aynısını yapıyorsun gene kendi başına savaşmaya çalışıyorsun!
İzana: Zaten bana kendi başıma savaşmamam gerektiğini söyleyen kişi ve başımın etini yiyiyen kişi gene sendin.
Mikey: Takemichy lütfen sadece söz ver.
Takemichi bir of çekti.
Takemichi: Peki söz veriyorum.
İzana: Bak bu sözü unutma zamanı gelince sana gayet iyi hatırlatırım ona göre!
Takemichi: Peki peki....
Takemichi mikey ve diğerleri baya bir sohbet etmişti herkesle keyifli zaman geçirdi ve mutlu idi.
En sonunda ayrılma vakti geldi mikey izana ya sırıtarak baktı.
Mikey: Bu sefer benim arkama biniyorsun dimi takemichy?
Takemichi: Evet çünkü öyle konuşmuştuk.
Mikey: İzana sen git istersen takemichy nın evi buraya biraz uzak.
Uzak kelimesini mikey bastırarak söylemişti. İzana gülümseme ye çalıştı.
İzana: Ne kadar uzak acaba michi?
Takemichi: Yalan yok baya bir uzak. Mikey- kun seni zahmete soktuğum için kusura bakma.
Mikey: Ne zahmeti canım hadi gidelim takemichy.
Dedi ve sırıtması daha da büyü mikey ın.
Mikey motoruna bindi takemichi de onun arkasına bindi.
Mikey motorunu çalıştırmadan takemichi ye baktı ve konuştu.
Mikey: Takemichy beklermisin izana ya bir şey diyeceğim de.
Takemichi: Tabi~
Mikey gülümsedi ve motordan inip izana nın yanına geldi.
Mikey: İzana gelirmisin bir benle.
Diyip biraz uzaklaştı mieky izana da mikey ın arkasında idi.
İzana: Ne oldu?
Mikey: Takemichy o benim.
Dedi mikey. Mikey ın gözleri daha da köyü bir renge büründü.
İzana: Ne? Bunu sadece Zaman gösterir biliyorsun dimi?
Dedi izana. İzana nın mor gözleri de daha bir koyu renge büründü.
Mikey: Evet bunu zaman gösterecek ama zaten şimdiden belli takemichy benim! Sadece ve sadece benim.
İzana: Michi... Onu böyle bir eşya gibi muamele yapamazsın!
Dedi ve izana mikey ın yakasına yapıştı.
Mikey: Ona eşya gibi muamele yapmıyorum. Zaten yakında hepiniz göreceksiniz o beni seçecek!
İzana mikey ın yakasını bıraktı mikey tam arkasını dönmüş gidiyorken izana ya baktı ve gülümseyip konuştu.
Mikey: Kısacası takemichy den sana pek hayır yok. Yani artık kokocho yu gör amk onun sana aşık olduğunu ben bile anladım sen hâlâ anlamadın amı malı.
Diyip arkasına dönüp yürümeye başladı. Mikey izana ise kokocho nun ona aşık olup olmadığını sorguluyordu.
.
.
Bu konuşmanın üzerinden bir hafta geçmişti şimdi ise takemichi black dragon un bazı üyeleri ile muhabbet etmek için evden dışarı çıkmıştı. Ama gördüğü görüntü ile büyük bir şok geçirdi.
Angry in etrafında bir kaç adam toplanmış ve angry öldüreseye dövülüyordu.
Takemichi: Angry.....
..
.
.
Bak bende yazdım buda sanaloki_loufeyson umarım beyenirsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var