Yazar*
1 hafta sonra
Takemichi bir çetenin daha doğrusu babasının çetesini artık o yönetiyordu. Çetenin adı wingless angel
(kanatsız melek) idi.Takemichi babasından fazlası ile şiddet görüyordu. Okula gitmiyordu. Sadece çete işlerin de idi.
Babası takemichi bir kızla evlendirmek ten vazgeçmişti. Bir oğlanla evlendirecek idi.
Doktorlarında yardımı ile takemichi bir çocuk sahibi olabilirdi. Ama bu sadece takemichi için geçerli idi.
Bu takemichi gen lerinden bulaşmıştı takemichi amcası da doktorların yardımı ile doğurabilen bir erkekti. Bu takemichi ye de gen olarak gelmişti.
Takemichi babasına yalvardı. Evlenmemek için yaşının küçük olduğunu söylemesine rağmen.
Ama babası ikna olmuyordu. Takemichi her gün şiddet görmeye başladı. Tek gördüğü şey çete ve şiddet.
Başka bir şey değildi. Takemichi evleneceği oğlanı gördü.
"Tipinde meymelet yok" diye geçirmeden edemedi.
Takemichi odasına girdiğinde mikey swetine sarılıp sabahları tuttuğu göz yaşlarını serbest bırakırdı artık bu bir günlü rutin olmuştu.
Peki ya toman nasıldı? Black dragon? Orası çökmüştü....
Kisaki takemichi nin gitmesini fırsat bilerek herkesi kolaylıkla manipüle etmişti. Mike, izana, kakocho, ran rindou ve diğerleri.
Tek etkilenmeyen tsukamichi ve takami idi.
Takami çetenin bok yoluna girdiğini farketti. Artık başka şansı yoktu.
Takami abisinin gardırobunu açtı ve içinden toman da mikey ın ona verdiği formayı giydi. "Aptal en önemli formasını almamış" diye geçirdi içinden takami.
Gözleri hemen dolmuştu. Takami çok neşeli biri idi evet ama fazlası ile duygusaldı. Çok çabuk üzülürdü ama üzgünken gülemeyeceği anlamına gelmezdi bu huyu takemichi den bulaşmıştı.
Tsukamichi bir den kapıyı açtı ve takami nin toman formasını üstünde gördü.
Tsukamichi: Ne yapıyorsun takami? Çıkar onu o takemichi nin kendine ge-
Yüzüne inan bir tane tokat ile gözleri büyüdü tsukamichi nin.
Takami: Asıl sen ne yapıyorsun kendine gel! O lanet çeteyi black dragon u abim sana emanet etti! Sen emanete ihanet ediyorsun tsuka! O lanet çete 4 gözün elinde şuan! Çetemiz bok yoluna gidiyor abimizin bize emanet ettiği çete!
Takami nin gözlerinden yaşlar akıyordu ama hiç birini silmesi takami akmasına izin verdi.
Takami: SEN O LANET ÇETEYE BAŞ EDEMİYORSUN! ANİKİ Mİ NE KADAR ZAMAN ALIRSA ALSIN BULUCAM VE ÇETEYİ ONUN YÖNETMESİNİ SAĞLAYACAĞIM! AMA İLK ÖNCE ÇETEYİ BOK YOLUNDAN ÇIKARMAM GEREK! EĞER BANA YARDIM EDECEK İSEN GİY ŞU BLACK DRAGON UN LİDER KIYAFETİNİ!
Tsukamichi nin sol gözünden bir şey düştü ve kafasını salladı.
Bir iki dakika sonra tsukamichi de black dragon kıyafetini giymişti.
Takami telefonundan çete nin olduğu gruba herkes toplansın diye mesaj attı.
..
Buluşma yerine gelmişlerdi.
Mikey zor ayakta duruyordu. Shusei tsukamichi nin ve takami nin kıyafetini görünce çok şaşırdı.
Takami: Öncellikle söze ben başlayacağım! İlk olarak şimdilik liderimiz hanagaki tsukamichi neden mi şimdilik çünkü-
Takami ile tsukamichi derin bir nefes aldı ve son sesleri ile bağırdılar.
Takami ve tsukamichi: SİZE YEMİN EDERİM Kİ HANAGAKİ TAKEMİCHİ BULUP BURAYA GETİRECEK VE ONUN ESKİSİ GİBİ LİDER OLMASINI SAĞLAYACAĞIZ!
İzana bir adım öne atıldı ve oda konuştu.
İzana: Ne olursa olsun bende eskisi gibi michi nin sadık yardımcısı olacağım!
Öne atılan Koko ve shusei oldu.
Koko: Kendimi onun yanında cüzdan gibi hissettiğim bir insanı kaybedemem!
Shusei: Ben ne olursa olsun onu seçtim zaten!
Chifuyu: Bu kadara ağlamak yeter zaten onu hele bir bulayım beni ortağım olmamak ne demekmiş gösteririm ona!
Diyip gülümsedi chifuyu.
Baji mikey a elini uzattı ve onu yerden kaldırdı.
Baji: Chifuyu nereye ben ve kazutora oraya!
Kazutora: E yapcak bir şey yok!
Souya: Ben ve abim de var!
Rindou: Ben mavişimi asla yanlız bırakamam!
Nahoya: LAN SENİ GEBERTİRİM!
Ran: Bu aptal orda kendini şu sürekli olarak gülen piskopata öldürtür bu yüzden onu korumak için gene geleceğim.
Diyip gülümsedi ran.
Takami aynı abisi gibi kocaman gülümsedi.
Ve aynı abisi gibi elini yumruk yapıp havaya doğru kaldırdı.
Takami: Seni küçükken koruyamadım hep sen beni korudun. Bir kere olsun ben seni korumak istedim sadece bir kere olsa yeterdi. O an koruyamadım. Ama bundan sonra koruyacağım! Değil geçmiş geleceğin bile bunu engellemesine izin vermicem!
Tsukamichi aynı takami gibi elini yumruk yapıp kaldırdı.
Tsukamichi: Bu sefer sende hayatlarımız biz tehlikeye atıcaz!
Senju: Senin gibi geleceği göremeyebiliriz ama bu seni koruyacağımız gerçeğini değistirmez.
Mikey: Bu sefer seni gelecekte koruyan biz olacağız takemichy
"Ben seni kanatlarımın siyah olmasına rağmen sevdim peki ya sen? Sen benim kanatlarımın siyah olmasına rağmen senin gibi beyaz olmamasına rağmen sevebilir misin? Sen bu siyah kanatları sevebilir misin? Benim senin o beyaz kanatlarını sevdiğim gibi sever misin takemichy...?".
.
.
Amk güzel söz yazamıyom.Herneyse
Nasıldı bu sefer üzülmemişsinizdir
Güzeldi bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fanfiction@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var