57.bölüm

515 45 15
                                    

Yazar*

Takemichi: Tamam sakin ol otur karşıma öyle anlat.

Sanzu takemichi nin dediği şey üzerine bi sandalye alıp takemichi nin karşısına oturdu. İkisi bir süre konuşmadan durdular takemichi kucağında olan maichirounun saçını okşarken sanzunun sessizliğinden sinir oldu ve oflayıp.

Takemichi: Ay sanzu yeter anlat artık!

Sanzu: Lordum ben nasıl söze gireceğimi bilmiyorum. En iyisi size video yu izletmek.

Sanzu cebindeki PowerPoint i çıkardı ve takemichi nin bilgisayarını alıp ona taktı. Ve videoyu izletmeye başladı.
.
.
.
.

Takemichi video yu izleyince transa geçmiş gibiydi tek kelime dahi etmiyordu.

Transtan bir süre sonra çıkınca kafasını yere eğip zar zor çıkan sesiyle

Takemichi:ikisini öldürücem takamiyi ve tsukamichiyi benden aldı ikisi

sanzu takemichinin sesini duymuştu takami ve katarunun yaşamlarının kısa süre sonra sona ereceğini hissetti sanzu.

takemichi kafasını yerden kaldırıp sanzuya baktı sanzu gördüğü manzara karşısında irkilmişti
takemichinin gözleri simsiyah ve boş bir şekilde bakıyordu ona.

Takemichi:sanzu hazır ol yakında eğlence başlıcak.

dedi düz bir sesle sanzu duydukları üzerine kısa bir süre sırıtıp boğazını temizledi

Sanzu:lordum bir video daha var onuda izleyin

diyip yerinden kalktı ve leptoptan ikinci bir videoyu bulup açtı

Takemichi:bu sefer hangi bokları yediler merak ediyorum doğrusu

sanzu bi anlık takemichiye bakıp videoyu başlatıp yerine oturdu ve takemichinin hareketlerini izlemeye başladı.
.
.
.
.
.
.

video sona erince takemichi alayla güldü.

Takemichi: Vay anasını satayım hayatım yalan üzerine kurulmuş amk.

Takemichi: Ama en azından bebeklerim kataru dan değilmiş tek sevinebileceğim yanı bu.

Dedi ve ayağa kalktı takemichi. Maichirou yu kaichirou nun yanına yatırdı ve tekrar yerine oturup sanzu ya bakmaya başladı.

Sanzu: Bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsunuz lordum?

Takemichi bu soru karşısında bir süre düşünüp cevap verdi sanzu ya.

Takemichi: Çocuklarım konusunda hiç bir fikrim yok sanzu. Bu konuyu sonra düşüneceğim şimdilik takami ve tsukamichi nin intikamı.

Sanzu başını salladı anlamışcasına gitmek için ayağa kalkıp.

Sanzu: Ben gidiyim artık lordum geç oldu.

Takemichi sanzuya bakıp kafa salladı sanzu takemichiye eğilip çıktı odadan.

takemichi odada tek kalınca derin derin düşünmeye başladı.

Takemichi: Anlıyorum... İtibarın bu kadar önemli ise hangaki takeomi. Seni bu dünyadan silerek hangaki itabarını kurtarma şerefi bana düşer...

Dedi ve sırıtmaya başladı takemichi.

Takemichi nin telefonu çaldı çeteden birisi arıyordu normalde hep kataru yu ararlardı. Takemichi telefonu açtı ve konuşmaya başladı.

?: Lider!

Takemichi: Ne oldu hep kataru yu arardınız?

?: Kataru lider açmıyor bu yüzden bizde size söylemeye karar verdik.

Takemichi: Ne oldu?

?: Kento manji bize savaş açtı liderleri de sano manjirou!

Takemichi beş saniye boyunca hiç bir tepki veremedi. Sonra ise yüzünde bir sırıtan oluştu ve konuşmaya başladı.

Takemichi: Bu haberi hemen sanzu ya bildirin.

Bu haberi sanzu ya ulaşır ulaşmaz sanzu çete de hangi üyeler olduğunu araştırmaya başladı.

Takemichi: Sanzu bulabildinmi?

Sanzu: Evet çetede. Kokucho, izana, haitani kardeşleri, shusei, koko, wakasa ve benkei var. Ve liderleri sano manjirou olmak üzere güçlü bir çete.

Takemichi: Mikey ın dürtüsü artık başka bir boyutta.

Sanzu: Evet bende öyle düşünüyorum.

Yan odadan ağlama sesleri duyuldu.

Takemichi hemen oraya koştu onun arkasından da sanzu geldi.

Kaichirou ve Maichirou ağlıyordu.

Takemichi hemen kaichirou yu kucağına aldı. Sanzu da Maichirou yu kucağına aldı.

Sanzu: Bu konuda sana kataru yardımcı olmuyor mu?

Takemichi: Olmuyor zaten onun gibi birisinin yardımına ihtiyacım yok.

Sanzu: Peki takeomi ve kataru konusunda ne yapıcaz?

Takemichi elindeki çocuğu en sonunda uyutmuştu. Geri beşiğine bıraktı.

Sanzu da elindeki çocuğu uyuttu ve geri besine bıraktı.

En sonunda da odadan çıktılar.

Takemichi: Sanzu benim için kataru yu ve takeomi yi öldürebilir misin?
.

.

.

Nasıldı?

Yeter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin