Yazar*
Takemichi nin nedense bu çocuğa içi ısınmıştı.
Takemichi: Alındın.
Senzu maskesinin arkasından sırıttı. Ve eğildi.
Senzu: Teşekkür ederim lider.
..
.
Senzu mikey ın çetesinden ayrılalı çok olmuştu. Senzu takemichi ye baktığında onda bir beyaz ışık görüyordu. Mikey ta ise bu ışık siyah tı.
Beyaz ışığın siyah ışıkla savaşı vardı ortada.
Senzu ara sokağa bir yere gitti ve yere oturup, maskesini açıp aldığı içkiyi içmeye başladı.
Senzu arkasından bir ses duydu.
Takemichi: Oi!
Senzu arkasına baktı gelen takemichi idi hemen maskesini kapaticakken takemichi onu engelledi.
Takemichi: Kapatma.
Takemichi de senzu nun yanına oturdu.
Senzu: Neden?
Takemichi: Kapatma diyorsam kapatma!
Senzu: Ucube gibi gözüküyorum korkunç gözüküyor.
Takemichi: Eeee~
Senzu: Cidden ben bir ucubeyim.
Takemichi: Senzu bir insanın canavar olup olmadığını yada bir ucube olup olmadığını dış görünüşünden değil iç görünüşünden de değil geçmişinden anlarsın.
Senzu: Geçmişinden mi?
Takemichi: Bu yarayı sen kendine yapmadın nerden bakarsan bak. Bir yara yüzünden kendini ucube gibi görme! Seni sırf yanağındaki yaralar yüzünden senden kaçan ve seni ucube gözü ile bakanlar gerçek ucube dir zaten. Yara izlerinden utanma onları sen kendi bedenine yapmadığın sürece.
Kataru: Oi michi gelsene!
Takemichi: Tch aptal orospu. Herneyse seninle tanışmak güzeldi senzu.
Takemichi tam gidecekken arkasına dönüp konuştu.
Takemichi: Bu arada bir daha maskeni taktığını görmeyeceğim!
Takemichi sonra önüne dönüp yürümeye başladı.
Senzu gülümsedi ve konuştu.
Senzu: Artık senin izindeyim hanagaki...
Kataru takemichi ye arka kapıyı açtı ve takemichi içeri girdi.
Kataru da öne şoför koltuğuna oturup arabayı süreye başladı.
Takemichi: Tch!
Kataru: Sıkıldın mı?
Takemichi: Seni görünce içim daralıyor dünya üstüme geliyor intihar etmek istememe sebep oluyorsun.
Kataru: Takemichi sana iyi davranıyorum ama eğer böyle davranmaya devam edersen-
Takemichi: Ne yaparsın?
Takemichi dikiz aynasından kataru nun yüzüne bakıyordu.
Takemichi: Cevap versene ha? Ne yaparsın beni yeniden mi tecavüz edersin?
Kataru arabayı durdurdu ve arkaya dönüp takemichi ye baktı.
Kataru: Takemichi benimle iki insan gibi de konuşamazmısın?
Takemichi: Sen o insanlığı hakediyor musun ki? Cevap versene? Sen o insanlığı hakediyor musun? İçki içip bana o kirli ellerinle dokundun. Şuan lanet olsun ki hamileyim bu çocukta senden ve üstüne üstlük herkes ama herkes benim senden çocuğum olmasına sevindi ama herkes de benim seni istemediğimi seninde beni tecavüz ettiğini biliyor. Ve buna sevindiler! Benim babam olacak o herif bu habere sevindi. Senin baban zaten piçliğin orospuluğun ordan geldi sanarım o sevinçten havalara uçtu resmen. Söylesene ben kime insanlık göstereyim kataru?
Kataru: Tamam ama benimle doğru düzgün de mi konuşamazsın?
Takemichi: Kataru hakediyor musun?
Kataru: N- ne?
Takemichi: Senin bu dünyada benden gelecek hiç bir şeyi haketmiyorsun. Bunu kafana sok!
..
.
Ee güzel miydi bölüm ay çok sıkıldım kaos istiyom benim hikayenin amına koymam gerek yoksa içim rahat etmicek.
hwazal23 size layık değil ama umarım beğenmişsinizdir matmazel.
İyi geceler~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeter 2
Fiksi Penggemar@bakugouxdeku hesabı kapandığı için buradan kitabı devam ettireceğim kitabımda fazlası ile yazım yanlışı var